genoeg profiel?

RvE

MF'er
11 jul 2003
109
0
harderwijk
Volgende week vertrekken we naar Frankrijk om een weekje te toeren (motor gaat op de aanhanger). Nou zit ik te twijfelen of ik nog voor die tijd een nieuwe band erom zal leggen. Wat denken jullie?

zie bijlage voor de foto
 
Lekker op vakantie gaan en bij thuiskomst bandje vervangen,
dat zou ik doen.
full
 
Ik zie een slijtagenokje dat bijna gelijk ligt met het profiel. Omdat je zelf al twijfelt kan je beter een nieuwe band erop laten leggen. Probeer bovendien maar eens de goede nieuwe band te scoren in Frankrijk.

Je kan eventueel deze band weer naar huis meenemen en later weer laten monteren.
 
Ik zie een slijtagenokje dat bijna gelijk ligt met het profiel. Omdat je zelf al twijfelt kan je beter een nieuwe band erop laten leggen. Probeer bovendien maar eens de goede nieuwe band te scoren in Frankrijk.

Je kan eventueel deze band weer naar huis meenemen en later weer laten monteren.

Is dat zo lastig dan in Frankrijk? In Italië en Oostenrijk kwamen er genoeg motordealers voorbij (of waren in de buurt van onze uitvalbasis).

(Wij gaan dit jaar met motorvakantie naar Frankrijk, dus best ff handig om te weten.)

CAT
 
Is dat zo lastig dan in Frankrijk? In Italië en Oostenrijk kwamen er genoeg motordealers voorbij (of waren in de buurt van onze uitvalbasis).

(Wij gaan dit jaar met motorvakantie naar Frankrijk, dus best ff handig om te weten.)

CAT
Daar word je afgezet, ik moest 220 euro aftellen voor een BT014 achterband, puur omdat ze weten dat je verder MOET. Smerige rothonden. Was in Innsbruck btw B| Ik zal al op het canvas |( beginnersfoutje, echt ontzettend dom.
 
Als ik me niet vergis is het een Bridgestone BT020.
Dit is een goede "harde" slijtvaste band, en met zoveel profiel zou ik inderdaad gewoon blijven rijden :]

Ik neem aan dat je in Frankrijk veel bochtenwerk te verduren krijgt :9~ en dat hele weekend zo'n 2000 kilometer (in totaal) rijden is.

Dus: gewoon vervangen na het weekend (en vlak voor het vervangen NATUURLIJK ff een burn-out maken he!!! })
 
Is idd een BT-020. En idd we gaan redelijk veel bochtenwerk rijden daar. We rijden 5 dagen en de dagtochten zullen niet veel langer zijn dan 300 km. Dus de band moet nog zo'n 1500 km mee.

Ik neig er toch naar de band idd na de vakantie te vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan