Geoorloofd hard rijden door de polder!!

19 jun 2002
48
0
Lelystad
Afgelopen zaterdag lekker mogen blazen met mijn cbr 1000F door de polder!!
Met de club en de politie samen de wegen afgezet voor kids in 4x4 auto`s.
Als de laatste auto geweest is volgas er weer voorbij, politie in halen links of rechts maakte niet uit.
linksom over de rotonde over het fietspad met 100 Km/h
Echt ff lekker hard kunnen rijden met toestemming van de politie! }) :] :] :]
Wel oppassen voor de vluchtheuvels trouwens die hebben wel voorrang |( |(
 
Vorige week zondag bij de MAG dierenvoertoer ook gemarshalld, lekker stilstaan & brommers kiek'n en daarna in volle vaart langs de hele stoet, terwijl de politie staat te zwaaien dat je door rood mag/moet rijden...lekker gevoel!! :)
 
Ik heb afgelopen weeekend meegedaan aan een Mountainbike 3 daagse in de omgeving van Norg. Was ook erg stoer, daar waren ook heel veel motoren bij die de boel afzetten wanneer we stukken over de weg moesten enzo. Toppie vin ik dat, die jongens die dat voor ons afzetten!

Ze zoeken hier heel vaak vrijwilligers, dus als je eens zin hebt, kun je daar ook meerijden.

Greetz,
V!NZ
 
Ik ken dat. Ook eens een wielerronde begeleid; zelfde verhaal. Is zeker leuk, en ze zijn ineens je beste vriend, zolang je maar dat hesje aanhoudt (tenminste bij mij wel).
Alleen wil het nog wel eens voorkomen dat ze dat allemaal door een of andere collectieve amnesie een week later weer geheel kwijt zijn..
 
Ik ken dat. Ook eens een wielerronde begeleid; zelfde verhaal. Is zeker leuk, en ze zijn ineens je beste vriend, zolang je maar dat hesje aanhoudt (tenminste bij mij wel).
Alleen wil het nog wel eens voorkomen dat ze dat allemaal door een of andere collectieve amnesie een week later weer geheel kwijt zijn..
Klopt, hesje aan en ze zijn je vriend die dag.
Helaas bijna op de terug weg naar huis bijna op de gele prent, was ff vergeten dat ik geen hesje meer aan had. Gelukkig was het een agent die zelf ook mee had gereden dus kon het wel warderen maar wel rustig verder gereden.
 
Ik wist niet dat de politie zulke initatieven ondersteunt. Misschien kun je hiermee de illegale straatraces legaal maken..

Overigens wordt het dan eens tijd om de PPP of de A4 te reserveren }) . Misschien kan dat gedaan worden door de contactpersoon van de A4 ;)

Gr,

Mark
 
Ik wist niet dat de politie zulke initatieven ondersteunt. Misschien kun je hiermee de illegale straatraces legaal maken..

Politie is volgens mij verplicth aan zulke (grootschalige) evenementen steun te verlenen. Ze staan toch ook altijd bij het foebelle te kijken? :)
 
...allemaal met gele hesjes aan op de A4?

Met Politiebegeleiding?

Zeggen we gewon dat de fietsers massaal afgebeld hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan