Georgie / Rusland verzekering?

Wij zijn inmiddels weer terug in NL. Uiteindelijk besloten om niet door Georgie te gaan (bleek een goede beslissing).
We zijn via Duitsland, Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Bosnië en Herzegovina, Montenegro, Albanie, Kosovo, Macedonie en Griekenland naar Istanbul gereden. En via Bulgarije, Roemenie, Oekraine, Moldavie, Hongarije, Slowakije, Polen en Duitsland weer terug gereden. Was een fantastische reis!
Haha dat was 't eerste plan die ik dit jaar had gemaakt om samen met wat vrienden te doen (dan wel weer met de auto, en niet helemaal naar Griekenland, iets meer naar 't noorden). Is helaas niet doorgegaan omdat sommige mama's 't te gevaarlijk vonden enzo... Ik voelde me weer even 16 :P

Wel vaag om nu opeens zulke berichten van twee / drie maanden geleden te lezen. Je zal er maar opeens zitten!
 
Wij zijn inmiddels weer terug in NL. Uiteindelijk besloten om niet door Georgie te gaan (bleek een goede beslissing).
We zijn via Duitsland, Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Bosnië en Herzegovina, Montenegro, Albanie, Kosovo, Macedonie en Griekenland naar Istanbul gereden. En via Bulgarije, Roemenie, Oekraine, Moldavie, Hongarije, Slowakije, Polen en Duitsland weer terug gereden. Was een fantastische reis!

klinkt goed! hier staan nog een hoop landen bij waar ik nog niet geweest ben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan