Geouwehoer en fotos van je Srad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me nog een beetje tegen hoe dit topic loopt,
had echt op meer speciale dingen gehoopt :P

heeft er trouwens iemand ervaring met valdoppen val louis.de
zoals bijvoorbeeld deze
10022032_860_01_Set.JPG
 
Hier nog meer piccies :9

Foto's van onze gixxers



Als ik jou was zou ik ook tailriser's bij je lijstje zetten. Dus niet alleen maar optische ophogen dmv plaatjes tussen het subframe. Stuurt een stuk sneller in *D en ligt beter in de bocht :]
 
Hier nog meer piccies :9

Foto's van onze gixxers



Als ik jou was zou ik ook tailriser's bij je lijstje zetten. Dus niet alleen maar optische ophogen dmv plaatjes tussen het subframe. Stuurt een stuk sneller in *D en ligt beter in de bocht :]


Heeej man, dit is een topic voor alle gixxer, dus vannaf dat hok van jouw :+ (en zelfs nog eerder) tot aan het 2004 model.
ennet zoals jij een topic het voor de oldscool leek mij er een voor de sradjes ook wel leuk 8-) (wou gewoon weer een reden hebben om te posen)
 
Kan ik niet achterblijven natuurlijk!

Gelijk ff posen met me nieuwe undertail }) :

full


140628


full


Is ook een tailriser gemonteerd omdat anders m'n undertail in de knel zou kunnen komen met de hugger (lees: paar cm speling :X ).

Op de to do list staan nu nog spiegels met knippers en een dynojet kit :]
 
Laatst bewerkt:
@joster, Hoe kom je aan die undertail enne mooie fiets trouwens

@jaymn tl1000r, wat heb jij met gouda te maken¿
(Afbeelding)

Ben een poosje terug eens met ze wezen rijden en dat is erg bevallen. Leuk cluppie daar, gezellig en van alles wat. Wild beheerst en relaxt, jong rijp en bejaard. Nehh zoals ik zei, erg gezellige gasten daar. Van de week weer even met ze wezen toeren en was weer top.
 
Ben een poosje terug eens met ze wezen rijden en dat is erg bevallen. Leuk cluppie daar, gezellig en van alles wat. Wild beheerst en relaxt, jong rijp en bejaard. Nehh zoals ik zei, erg gezellige gasten daar. Van de week weer even met ze wezen toeren en was weer top.

Het ligt nou niet echt in de buurt zeg maar :X
 
Kan iemand mij mischien vertellen hoe ik aan "racegaas" kan komen voor mijn sradje. En hoe je het het beste er op kan zetten. O-)
 
Laatst bewerkt:
full


Hiervoor ook nog een '97 SRAD 600 gehad en een 2001 GSX-R600. Ben dus redelijk GSX-R600 liefhebber. ;)
 
Kan iemand mij mischien vertellen hoe ik aan "racegaas" kan komen voor mijn sradje. En hoe je het het beste er op kan zetten. O-)

Valt dit trouwens een beetje redelijk te bevestigen op een srad, bedoel staan er randjes naar binnen bij de bevestegingsplekken of is het daar vlak¿
 
Het is volgens mij best wel vlak, maar het moet als het goed is wel te doen zijn. Ik ga het gewoon proberen en als het niet lukt, dan zit ik helaas met een klodder lijm in mijn kap... ;(
 
Het is volgens mij best wel vlak, maar het moet als het goed is wel te doen zijn. Ik ga het gewoon proberen en als het niet lukt, dan zit ik helaas met een klodder lijm in mijn kap... ;(

hahhahahahaha, ga der wel vanuit dat we hier de fotos te zien krijgen,
dan kan ik er altijd nog vanaf zien *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan