Gepakt bij toeritdosering..... Aanvechtbaar?

Hoe groot is mijn kans?

  • Geen kans

    Stemmen: 14 56,0%
  • 50%

    Stemmen: 7 28,0%
  • 100%

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Vanochtend reed ik (zoals het hoort :+ ) een rij wachtende auto's voor een toeritdoseringsstoplicht voorbij, om dus toch snel de Charloise Lagedijk (Rotterdam) op te rijden. Nu stonden na het stoplicht een paar politieagenten, die keurig knikten dat ik een prent thuis zou krijgen.

MAAR:

Bij het stoplicht staat een bord:

bij groen 1 AUTO

(ik was uiteraard met de motor)

PLUS
ze stonden na het stoplicht, dus konden ze onmogelijk zien of ik door rood reed.

Hoeveel kans van slagen heb ik als ik dit aanvecht?
 
L :+ L

zou een inhaalverbod met die rode en zwarte auto dan ook niet voor ons gelden :?


Sorry..... enige wat je zou kunnen proberen (als je al een prent krijgt) is het aan te vechten dat ze ná het stoplicht stonden
 
Okee, maar dat is een officieel verkeersbord. Dat bordje wat op dat stoplicht staat is een bordje met ordinaire tekst.
:^

da's waar maar vlgs je verhaal ben je wellicht door rood gereden, en een of ander bordje met wat voor tekst dan ook, doet er niet toe.

Sec voor het door rood rijden zal er een prent komen denk ik. Aanvechten kan altijd, maar kans van slagen??
 
Gewoon betalen!!!!! en snel ook een beetje!!!

Met de motor heb je geen andere rechten als de rest van het klootjesvolk.
En als je dan bijdehand rijgedrag gaat vertonen, zorg dan dat je er eerst van gewist dat er geen politie is.

Die gasten moeten namelijk ook geloofwaardig blijven en dus bekeuren!!!

Ik zal ze is bellen of ze je er ook 1 kunnen geven wegens "belachelijk uiterlijk" :+
 
Het lijkt me gewoon hetzelfde als voordringen bij een normaal stoplicht.
En dat mag toch ook niet? :P

Ben benieuwd, ik doe dit dagelijks bij zo'n toeritdosering.
 
het hangt ervan af hoe ze de schikking beschrijven. Ik ben benieuwd.
Nu ik toch gepakt ben, wil ik er ook wat van maken.
 
reed je niet toevallig met de auto mee op door groen,
want dan heb je volgens mij wel kans dat je het aan kan vechten.

Het bord is er geplaatst met de reden dat er bij groen licht 1 voortuig doorheen gaat. maar er staat dat er maar een Auto door mag.
Maar Rood is en blijft rood dus daarvoor kan je wel bekeurd worden.
 
Als je volkerenmoord op je kerfstok hebt en een hoge bloeddruk geef ik je een kans.

Nu moet je gewoon net als het andere klootjesvolk je centjes doneren. :P
 
Misschien was het 'knikken' wel in de betekenis van : zou ik ook doen als ik op een motor reed....meer een soort van :}

of was het knikken meer een }) a la de nieuwe dukes...het nieuwe rieden...

Geef je idd niet veel kans, je zou het kunnen gooien op het gedogen van het stapvoets inhalen van een file..... O-)
 
L :+ L

zou een inhaalverbod met die rode en zwarte auto dan ook niet voor ons gelden :?

Is toch verboden om in te halen voor ons.
Heb ik altijd een beetje vreemd gevonden want dit bord betekent "Gesloten voor motorvoertuigen op meer dan twee wielen"

full
 
Er staat "een auto". Niet "een auto en nog een ander voertuig".

Het komt er dus op neer dat je bij rood licht uiteraard niet mag doorrijden en bij groen licht ook niet. Dus je had moeten wachten tot de spits voorbij was en de stoplichten uitgingen. ;)

Maar ff serieus. Ik zou er iig een bezwaarschrifje aan wijden. Dan wel zeggen dat je door groen meereed met een auto. Want inhalen in de file mag tegenwoordig.
 
Moet je ook niet zelf doen, Panrider kan dat veel beter :+ :+
Maar ik heb het me ook wel eens afgevraagd.... O-)
Weet je wel wat dat kost?

Dan kun je beter die €95 op tafel leggen.

Het is een vreemd bord bij die toeritdosering. Ook als er twee rijstroken zijn dan staat dat bord er met de tekst dat en bij groen maar één auto door mag.

Dus om en om, eerst de linker rijstrook, dan de rechter, dan weer de linker, enz :?

Volgens het onderbord mogen ze niet tegelijkertijd.
 
Waarom zou een motorrijder uberhaupt moeten stoppen voor zo'n toeritdosseringverkeerslicht, wij veroozaken de file toch niet :?
Hier in de buurt staat er ook gelijk een flitspaal naast... :(
 
Heb ik ze nog een keer over gemaild....helaas ze bedoelen 1 motorvoertuig!

maarja feitleijk is het bord verkeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan