Gepakt door Ringvirus ... Jahreskarte?

Door al dat gezevel van jullie had ik al haast 7 oktober vrij genomen.... maar in de toekomst ben ik bang dat ik een keer de ring onveilig ( waarschijnlijk voor mezelf ) moet gaan maken *D

Er zijn er vast wel meer die nieuwsgierig zijn geworden of niet soms?

Nee, je bent niet de enige. :)

Maar of het in mijn geval nou verstandig is betwijfel ik.
 
Jahreskarte lijkt me geen goed idee, als je in het begin van het jaar je motor in de prak rijdt dan hang je al. Of als je een blessure of anders ziek wordt hang je ook. => weg 650 euro!
 
Jahreskarte lijkt me geen goed idee, als je in het begin van het jaar je motor in de prak rijdt dan hang je al. Of als je een blessure of anders ziek wordt hang je ook. => weg 650 euro!
Helemaal mee eens, komt ook nog's bij kijken dat je er alleen heen gaat als het mooi weer is.
 
Het hele jaar de tijd gehad om een keer mee te gaan en nu het seizoen voorbij is gaan ze allemaal vertellen dat ze nieuwsgierig zijn geworden.. :? |(

;)
 
Het hele jaar de tijd gehad om een keer mee te gaan en nu het seizoen voorbij is gaan ze allemaal vertellen dat ze nieuwsgierig zijn geworden.. :? |(

;)

Sja... we kunnen niet allenmaal vlot zijn he ;)

Maar hoe zit het met die auto's daar enzo? Als ik daar voor het eerst rij dan ben ik waarschijnlijk de langzaamste op de baan. Hoe komen die auto's dan voorbij. Jagen ze je op enzo? Ik moet er niet aan denken daar in een bocht een auto op mijn achterlicht te hebben... of krijg je nogwel een beetje ruimte?
 
Op woensdag 09 oktober 2002 10:59 schreef The Saint het volgende:Sja... we kunnen niet allenmaal vlot zijn he ;)

Maar hoe zit het met die auto's daar enzo? Als ik daar voor het eerst rij dan ben ik waarschijnlijk de langzaamste op de baan. Hoe komen die auto's dan voorbij. Jagen ze je op enzo? Ik moet er niet aan denken daar in een bocht een auto op mijn achterlicht te hebben... of krijg je nogwel een beetje ruimte?

Nee, jij niet :P






;)
 
He Twisted, je hebt helemaal gelijk. Maar hoe meer van deze verhalen hoe meer het begint te kriebelen :9~ .

En beter te laat dan overtijd. Toch??? :+
 
Ik zit via Paul zijn site een beetje ring dingen te zoeken kom ik deze tegen met een zooi crashes. Bezint voor ge begint moet de boodschap luiden.

hiero klikkuh

}) :} })
 
Op woensdag 09 oktober 2002 10:59 schreef The Saint het volgende:Sja... we kunnen niet allenmaal vlot zijn he ;)

Maar hoe zit het met die auto's daar enzo?
VEEL EN SNEL
Als ik daar voor het eerst rij dan ben ik waarschijnlijk de langzaamste op de baan.
Hoe komen die auto's dan voorbij.
driftend, glijdend en HARD! })

Jagen ze je op enzo?
je moet ze niet in de weg gaan zitten nee...ga maar ruim van tevoren braaf naar rechts...een snelheidsverschil van >100km/u remt zelfs een porsche er niet in 5 meter uit..

Ik moet er niet aan denken daar in een bocht een auto op mijn achterlicht te hebben... of krijg je nogwel een beetje ruimte?

als jij braaf naar rechts gaat, kan de rest er langs, hebben jullie beiden de ruimte.. :)
Ik heb er nog geen last van gehad iig.
 
Op woensdag 09 oktober 2002 11:28 schreef twisted Paul het volgende:

Oke, dat weten we dan ook weer :)

Maar voor 1 rondje betaal je ong 14 euro? Dan ben je een vermogen armer als je een paar ronden gehad hebt.....
 
Zo'n jaarkaart is natuurlijk een aantrekkelijk idee. 1x "flink" dokken, en het hele motorjaar kan je er onbeperkt terecht.
Ik ben niet echt een ringliefhebber, en zelfs ik vind het idee van zo'n jaarkaart aantrekkelijk. Zoveel mogelijk rijtijd voor een zo laag mogelijke prijs. Die Franzen (sorry weet de url niet) haalt zo'n jaarkaart er wel uit. Afgelopen maandag dan 19 rondjes, en als het goed weer was reed ie meestal 24 rondjes!!! Maar ja, hij zal er wil iets dichterbij wonen dan wij. Als je de ring gewoon het mooist vindt om te rijden, dan zou ik zeggen... ga flink joggen de komende maanden, en ga volgend jaar iedere ringdag meer dan 12 ronden rijden. Ring meester in spé ;)

Maar als je zoiets hebt van... Ik wil ook wel op Zolder rijden etc. Dan toch maar een 12 rittenkaart. Hadden we maar zoveel centen dat we overal konden rijden ;)
 
Hoeveel ronden maak je dan op een dag?

ik was afgelopen maandag na 3 ronden al aardig uitgeblust.. (ronde 3,4 en 5 voor me) Na de 3e ronde krijg je al een aardig idee van de baan en wordt je niet elke bocht meer verrast.

ik denk dat je het met zo'n 6 ronden echt wel gehad hebt. :]
 
Maar als je zoiets hebt van... Ik wil ook wel op Zolder rijden etc. Dan toch maar een 12 rittenkaart. Hadden we maar zoveel centen dat we overal konden rijden ;)

Laten we genoeg vrije tijd niet vergeten! Ik ga van deze baan 37 vrije dagen per jaar naar 25 dagen per jaar..... :(
 
Sja... we kunnen niet allenmaal vlot zijn he ;)

Maar hoe zit het met die auto's daar enzo? Als ik daar voor het eerst rij dan ben ik waarschijnlijk de langzaamste op de baan. Hoe komen die auto's dan voorbij. Jagen ze je op enzo? Ik moet er niet aan denken daar in een bocht een auto op mijn achterlicht te hebben... of krijg je nogwel een beetje ruimte?
Als dit kan.... :+
loonies-scooter.jpg
 
Sja... we kunnen niet allenmaal vlot zijn he ;)

Maar hoe zit het met die auto's daar enzo? Als ik daar voor het eerst rij dan ben ik waarschijnlijk de langzaamste op de baan. Hoe komen die auto's dan voorbij. Jagen ze je op enzo? Ik moet er niet aan denken daar in een bocht een auto op mijn achterlicht te hebben... of krijg je nogwel een beetje ruimte?
De langzaamste? Niet in het weekend, geloof me... :)
Auto's: Doordeweeks: weinig, maar snel... Weekend, alles door elkaar, sommigen zijn wannabe Schumi's die geen milimeter van hun ideale lijntje willen afwijken...
Snelheid: van 20 per uur tot 280 per uur schat ik zo... Verschillen van 100+ km/h zijn mogelijk... Campers rijden meestal écht langzaam, porsches uit de regio (of van Britten) gaan meestal aardig hard vooruit... Sommige bakken waarvan je het niet verwacht (Corsa, C-Kadett E-Kadett station, Golf 1, op velgen na redelijk standaardlook) rijden akelig snel...
Opjagen: Nee, valt wel mee... Meeste is wel breed genoeg om erlangs te blazen... alleen als je écht in de weg rijdt...
Ruimte: Op een enkele wannabe-schumi na geen probleem...
Op woensdag 09 oktober 2002 12:21 schreef The Saint het volgende:
Hoeveel ronden maak je dan op een dag?
Meestal 4-6, dan ben je nog een beetje fit op de terugweg... Met het blik + aanhanger en doordeweeks(zoals afgelopen maandag) kan je meer, omdat het minder inpannend Ringen is (veel minder inhaalpunten zoeken om langzamere lui in te halen, zelfs twee rondjes niemand ingehaald en zelf ook niet ingehaald) en omdat de terugreis relaxster is... Alleen jammer dat je de B258 misloopt...
 
Ik koop hem zeker! :} Heeft me dit jaar erg veel geld gekost omdat ik er GEEN gekocht heb :( Maar dit was dan ook een probeerjaar, eerste maar es kijken of het me wel beviel, dus ik vind het niet echt zonde van mn geld :) Feit is wel dat het me nu zeker het dubbele heeft gekost.....als het niet meer is :+

Volgend jaar zit ik er gewoon zeker meerdere keren per maand *D Dat weet ik nu al 100% zeker, dus ik koop er zeker een.

Je kunt met de motorjaarkaart ook met de auto de baan op heb ik begrepen :)

URL van Reiner = www.franzen-sport.de maar zn site is momenteel "under construction" helaas.

Enkele reis voor mij 260 km :)

Ik rijd denk ik met de jaarkaart een rondje of 10 tot 15 op een dag :) Je hoeft dan ook niet elk rondje optimaal te benutten, dus een rustiger rondje (bv voorrijden) is dan niet zo pijnlijk meer 8-)

En nu weer ff teruglezen ofdat ik nog iets vergeten ben te vermelden :z

edit: t zal zelfs zo erg zijn dat ik in NL niet meer zoveel zal rijden volgend jaar....maar kijk es naar t voordeel: scheelt je hier een hoop bekeuringen voor te hard rijden en daar kun je makkelijk een jaarkaart voor kopen :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
edit: t zal zelfs zo erg zijn dat ik in NL niet meer zoveel zal rijden volgend jaar....maar kijk es naar t voordeel: scheelt je hier een hoop bekeuringen voor te hard rijden en daar kun je makkelijk een jaarkaart voor kopen :z :z :z
Nope... Het afgelopen jaar nul euro en evenzoveel centjes boete opgelopen... Dus die gaat niet op voor mij... *D
 
Nope... Het afgelopen jaar nul euro en evenzoveel centjes boete opgelopen... Dus die gaat niet op voor mij... *D

Ikke ook hoor :) Maar ik ben er wel minder hard van gaan rijden in NL omdat ik me gewoon heerlijk kan uitleven op de Ring...dan hoeft dat van mij niet zo nodig meer in dit ANTI-motorland :P
 
Jahreskarte lijkt me geen goed idee, als je in het begin van het jaar je motor in de prak rijdt dan hang je al. Of als je een blessure of anders ziek wordt hang je ook. => weg 650 euro!


Tjesus, ben jij negatief. Ik rij er al 10 jaar, en nog nooit een crash gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan