gepakt met 170km

Hmm ik krijg altijd een zeer onbehaaglijk gevoel...alsof je net 5 gulden uit je vaders portemonnee hebt geleend terwijl die er achter komt en je op je flikker geeft terwijl je de dag er voor 25 gulden gejat had ;)

duh dan denk je toch op dat moment het jouwe
25 jaar later biecht je het op })
 
jah :^
maar hij is wel oke die baksteen ;)


Yes i know, maar hij vind mij niet ok...Maar dat geeft niet jij bent er en dat is wat telt ;) Al trekken ze een megakoekblik met bakstenen open...jij maakt me dag weer goed..Zou het opvallen??? :)
 
duh dan denk je toch op dat moment het jouwe
25 jaar later biecht je het op })


Ooit een keer zoiets gedaan maar toen kreeg ik het met rente ..die ouwe van me was niet mis...die ramde ooit eens een aquarium toen ik bukte voor die hardhouten stok..lag er in het hele huis 2 cm water en de buren dachten dat het regende. (2 meter zee aquarium)

Ben maar ff een nachtje ergens anders gaan slapen...

Wel zonde van al die lagere diersoorten..
 
Laatst bewerkt:
Ooit een keer zoiets gedaan maar toen kreeg ik het met rente ..die ouwe van me was niet mis...die ramde ooit eens een aquarium toen ik bukte voor die hardhouten stok..lag er in het hele huis 2 cm water en de buren dachtten dat het regende. (2 meter zee aquarium

Ben maar ff een nachtje ergens anders gaan slapen...

Wel zonde van al die lagere diersoorten..

ja dat vind ik zielig voor die vissen, die kunnen er niets aan doen...
maar je pa is verzekerd toch, claimen die hap
doen ze bij jouw ook als het ze uitkomt hoor
 
Jongens, het was echt 170 euro, dat mijn pa bij de politie is scheelt jammer genoeg niets in de bekeuring. Het enige voordeel wat ik heb is dat ik van te voren meestal wel weet wanneer er in de regio een alcohol of snelheidscontrole is. Ik zal zorgen dat ze in ieder geval op tijd op MF staan.

Mijn maat is vorige maand geflitst met na correctie 198 km/uur en die heeft een uitnodiging van de officier liggen, en is hoogstwaarschijnlijk wel zijn rbw kwijt. Met dit in mijn achterhoofd is het natuurlijk het overwegen waard om ipv een racer een sm aan te schaffen. De top ligt veel lager en als je valt is de schade minimaal. Reacties???????
 
Jongens, het was echt 170 euro, dat mijn pa bij de politie is scheelt jammer genoeg niets in de bekeuring. Het enige voordeel wat ik heb is dat ik van te voren meestal wel weet wanneer er in de regio een alcohol of snelheidscontrole is. Ik zal zorgen dat ze in ieder geval op tijd op MF staan.

Mijn maat is vorige maand geflitst met na correctie 198 km/uur en die heeft een uitnodiging van de officier liggen, en is hoogstwaarschijnlijk wel zijn rbw kwijt. Met dit in mijn achterhoofd is het natuurlijk het overwegen waard om ipv een racer een sm aan te schaffen. De top ligt veel lager en als je valt is de schade minimaal. Reacties???????

rij nooit harder dan 170 km/h in NL
 
Jongens, het was echt 170 euro, dat mijn pa bij de politie is scheelt jammer genoeg niets in de bekeuring. Het enige voordeel wat ik heb is dat ik van te voren meestal wel weet wanneer er in de regio een alcohol of snelheidscontrole is. Ik zal zorgen dat ze in ieder geval op tijd op MF staan.

Mijn maat is vorige maand geflitst met na correctie 198 km/uur en die heeft een uitnodiging van de officier liggen, en is hoogstwaarschijnlijk wel zijn rbw kwijt. Met dit in mijn achterhoofd is het natuurlijk het overwegen waard om ipv een racer een sm aan te schaffen. De top ligt veel lager en als je valt is de schade minimaal. Reacties???????

ik geloof je wel hoor, daar niet van, maar vraag me af hoe het nou mogelijk is dat wij 300euro moesten betalen :?
of zit er verschil in de boete of je wordt staande gehouden of dat je geflitst wordt?
 
nee.
het valt dus niet op :)


Mooi kunnen we het weer over ons hebben ;) How are the kids?

De mijne van 2 (ziet eruit als 4) die wordt 210 bij minstens 110 kg werd er voorspeld...rijdt met een motortje over de bank nadat die pappa zag wegrijden..vroem vroem...Dat word me een beest de bouw van mijn pa en ik ben al de kleinste thuis..
 
Jongens, het was echt 170 euro, dat mijn pa bij de politie is scheelt jammer genoeg niets in de bekeuring. Het enige voordeel wat ik heb is dat ik van te voren meestal wel weet wanneer er in de regio een alcohol of snelheidscontrole is. Ik zal zorgen dat ze in ieder geval op tijd op MF staan.

Mijn maat is vorige maand geflitst met na correctie 198 km/uur en die heeft een uitnodiging van de officier liggen, en is hoogstwaarschijnlijk wel zijn rbw kwijt. Met dit in mijn achterhoofd is het natuurlijk het overwegen waard om ipv een racer een sm aan te schaffen. De top ligt veel lager en als je valt is de schade minimaal. Reacties???????


Zal je vader leuk hebben gevonden? De mijne had me het hele huis laten stofzuigen met me neus...en me daarbij tussendoor als kangoo gebruikend
 
Ik weet niet of er prijsverschil inzit bij flitsen of staande houden. Vraag ik morgen aan m'n pa. Tis toch allemaal een gok, een vtr loopt dik 270, dus het is gewoon geluk hebben met het flitsen. Als je echt 120 wil rijden moet je een brommer kopen. De kik is toch de blik op je teller en de tunnelvisie!!!
 
duh opzouten
komp je wel uit rotturdamdan
maar ik ben daar helemaal niet op uit joh
boeie ga je gang ja
ik had het over motorrijen jij dan
 
Ik weet niet of er prijsverschil inzit bij flitsen of staande houden. Vraag ik morgen aan m'n pa. Tis toch allemaal een gok, een vtr loopt dik 270, dus het is gewoon geluk hebben met het flitsen. Als je echt 120 wil rijden moet je een brommer kopen. De kik is toch de blik op je teller en de tunnelvisie!!!


ik ben het helemaal met je eens, maar helaas denkt niet iedereen er zo over ;)
toch maar liever het circuit op om te racen...is wel goedkoper dan die 300 euro |(

ow havik :) het gaat goed met de meiden hoor. zijn vandaag op de foto gekomen met motor :) en niet zo jaloers liefie...alhoewel...t is een waarschuwingsbord he? die driehoek :P
 
ik ben het helemaal met je eens, maar helaas denkt niet iedereen er zo over ;)
toch maar liever het circuit op om te racen...is wel goedkoper dan die 300 euro |(

ow havik :) het gaat goed met de meiden hoor. zijn vandaag op de foto gekomen met motor :) en niet zo jaloers liefie...alhoewel...t is een waarschuwingsbord he? die driehoek :P

Idd keep it cool op de bike leef je langer en ik kan het weten..heel wat autos en motoren total loss gereden als je jong bent voel je je onkwetsbaar en knallen de hormonen je haarwortels uit.

En dat waarschuwingsbord ..no offence man (me nice guy)..1 troost heb je baksteen komt dan vast ook kijken ...sta je met je sufferd bij pech op de weg ;)

Leuk Janice dit wordt een gouwe ouwe foto! Moet ik binnen kort ook doen als ik mijn fiets heb opgeknapt met de onderdelen van mijn andere fiets..Goed idee!


Janice Janice toch we zijn vorig jaar getrouwd! Toch maar die hormonen terugstoppen in mijn haarwortels..beetje met bakstenen en nu met verkeersborden flirten..potjanlikkeme..
 
Terug
Bovenaan Onderaan