gepakt met 170km

Idd keep it cool op de bike leef je langer en ik kan het weten..heel wat autos en motoren total loss gereden als je jong bent voel je je onkwetsbaar en knallen de hormonen je haarwortels uit.

En dat waarschuwingsbord ..no offence man (me nice guy)..1 troost heb je baksteen komt dan vast ook kijken ...sta je met je sufferd bij pech op de weg ;)

Leuk Janice dit wordt een gouwe ouwe foto! Moet ik binnen kort ook doen als ik mijn fiets heb opgeknapt met de onderdelen van mijn andere fiets..Goed idee!


Janice Janice toch we zijn vorig jaar getrouwd! Toch maar die hormonen terugstoppen in mijn haarwortels..beetje met bakstenen en nu met verkeersborden flirten..potjanlikkeme..

flirten :? nee joh! ik ben gewoon mezelf! *D
dacht we nog MOESTEN trouwen :? je beloofde me immers een mooie fiets een augusta mv en een audi TT en een landhuis? pas dan zouden we trouwen... op huwelijkse voorwaarden ook nog want al dat moois zou op mijn naam komen te staan :P

hij zit je hoog he? die baksteen? tjonge die man is gewoon een legende aan het worden hier ;)
 
flirten :? nee joh! ik ben gewoon mezelf! *D
dacht we nog MOESTEN trouwen :? je beloofde me immers een mooie fiets een augusta mv en een audi TT en een landhuis? pas dan zouden we trouwen... op huwelijkse voorwaarden ook nog want al dat moois zou op mijn naam komen te staan :P

hij zit je hoog he? die baksteen? tjonge die man is gewoon een legende aan het worden hier ;)

O was jij dat?

Maarrre hoeveel bakstenen passen in een landhuis?

;)

Kijk jij maar morgenochtend naar buiten..
 
baksteen kijkt mee en lacht zich een deuk in de rondte
maar heeft nog geen antwoord gegeven

<quote>
Let me get this straight?!
Als ik de eerste keer op een 120km/h snelweg gepakt wordt <170km/h dan mag ik doorrijden maar moet ik een jaar lang <160 blijven?!

Ja ok, het kost geld...
kicken was altijd al duur
<unquote>

?
 
en toch ben ik nieuwsgierig hoe het kan dat de een iets van 170 euro betalen moet en de ander 300 B| kan er gewoon niet van slapen...

Ik weet het wel..toen die agent zich omdraaide (dat had die niet gezien) zat er zon uitsparing in de achterkant van zijn leren broek..

Nu maar hopen dat baksteen het niet was..


ik ben er niet O-)
 
L :+ L
dat worden er veel in ieder geval. zolang ze allemaal van steen blijven is er niets aan de hand 8-)


Als we jou zien versteend alles ;)

Maar ik ga maar eens vroeg naar bed kan ik morgen eindelijk weer lekker racen ...


121 km per uur..


Slaap ze en niet te lang blijven hangen want ik blijf wachten tot je in bed ligt! Potjanlikkenweje..
 
heeee janice en hawkeye als jullie nou eens gaan msn-nen ofzo? dan kunnen we hier on-topic blijven ja... niet dat ik het niet leuk vind maar ik ben ech wel benieuwd naar baksteen z'n antwoord...
ok?
 
Ik weet het wel..toen die agent zich omdraaide (dat had die niet gezien) zat er zon uitsparing in de achterkant van zijn leren broek..

Nu maar hopen dat baksteen het niet was..


ik ben er niet O-)

die heeft dat aan zijn voorkant :X

[me]janice zet het op een rennen nu en duikt zo af en toe weg voor rondvliegende bakstenen O-) :X
[/me]


truste schat ;)
 
heeee janice en hawkeye als jullie nou eens gaan msn-nen ofzo? dan kunnen we hier on-topic blijven ja... niet dat ik het niet leuk vind maar ik ben ech wel benieuwd naar baksteen z'n antwoord...
ok?


Ok ;} maar we gaan eerst slapen..moet je maar niet tussen ons in gaan liggen...
 
heeee janice en hawkeye als jullie nou eens gaan msn-nen ofzo? dan kunnen we hier on-topic blijven ja... niet dat ik het niet leuk vind maar ik ben ech wel benieuwd naar baksteen z'n antwoord...
ok?


ja sorry :o je hebt gelijk.

ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig ;)
denk alleen dat dat antwoord morgen pas komt 8-)
 
die heeft dat aan zijn voorkant :X

[me]janice zet het op een rennen nu en duikt zo af en toe weg voor rondvliegende bakstenen O-) :X
[/me]


truste schat ;)


MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA prachtig prachtig ik lig dubbel hier.. ;) ;)

Mooie dromen Janice!


Enne aan het verkeers bord... O-) ( iam gone)
full
 
waar blijft baksteen nu met zijn reaktie?

[me]janice is ook wel nieuwsgierig wat de vader van ....voor verklaring heeft over die 175 en 300 euro's[/me]


ow en havik?
je ziet er weer toppie uit vandaag :X
 
Dat jullie een beetje OH'en in 1 topic, ok. Maar dit is vlgs. mij niet het eerste topic dat ik tegenkom met een MrHawkEye-Janice chat. B| Ik zou jullie toch dringend willen verzoeken om niet steeds weer topics te vergallen op deze manier. Neem dan MSN ofzo. B|
 
Dat jullie een beetje OH'en in 1 topic, ok. Maar dit is vlgs. mij niet het eerste topic dat ik tegenkom met een MrHawkEye-Janice chat. B| Ik zou jullie toch dringend willen verzoeken om niet steeds weer topics te vergallen op deze manier. Neem dan MSN ofzo. B|


zoals ik al zei om 00.16 ;)

laatste reaktie is on topic overigens O-)
maar je hebt gelijk..
 
Laatst bewerkt:
Huh...??
Baksteen vind Janice best liev hoor en zelfs Hawkeye ook wel ;)

Er is geen prijsverschil tussen geflitst worden en een bekeuring middels staandehouding.
Geen idee waarom sommigen dan daar verschillende bedragen voor hebben gehad :? :?
Misschien een bon bij wegwerkzaamheden geweest??, daar word wel extra duur voor betaald !!

Bij alles boven 30km te hard (snelweg 40) word er gekeken naar je verleden, recidiveregeling is een termijn van 1 jaar. Wel kan een rechter eventueel bv een proeftijd/voorwaardelijke straf opleggen en dat kan voor langere tijd zijn.
 
Ik ben pas ook gepakt met (na correctie) 46 te hard op een 100km snelweg. Kostte me €300,-

Suc6!Zn vader zit bij de pliesie...dat scheelt :+

Is complete bullshit!! Bekeuring was al binnen voordat ie zelf wist dat ie geflitst was. Het feit dat je ouwe bij de pliesie zit heeft hierop geen invloed want de foto's van de klpd worden tegenwoordig rechtstreeks verwerkt. Daar kan een simpele diender niets meer aan doen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan