gepakt met 170km

rowan1nl

Rookie
26 feb 2004
18
0
arnhem
gisteren gepakt door politie snelheid 45 to 50 te hard
op snelweg waar je 120 mag iemand enig idee wat de boete is
full
 
Ha scheurneus :] Ik heb goed nieuws voor je. Ik ben in mei geflitst op m'n VTR 1000, op de a27 bij Hank. Na correctie had ik een werkelijke snelheid van 168 km per uur. De boete was, en dit viel mij mee, "slechts" 170 euro. Zolang je maar niet boven de 50 km per uur komt is het goed.

Of, en dat heb ik van mijn vader die bij de politie zit in Breda, harder rijden dan 251, dan flitst de camera ook niet meer. Sterkte
 
Ha scheurneus :] Ik heb goed nieuws voor je. Ik ben in mei geflitst op m'n VTR 1000, op de a27 bij Hank. Na correctie had ik een werkelijke snelheid van 168 km per uur. De boete was, en dit viel mij mee, "slechts" 170 euro. Zolang je maar niet boven de 50 km per uur komt is het goed.

Of, en dat heb ik van mijn vader die bij de politie zit in Breda, harder rijden dan 251, dan flitst de camera ook niet meer. Sterkte


Hij flitst waarschijnlijk wel maar hij fotografeert je niet???
 
Recidiveregeling houd in dat er een jaar lang gelet word of je niet nog een keer met +30, of in geval van snelweg +40, gepakt word!! Straf zal dan ietwat hoger uitpakken ....

Let me get this straight?!
Als ik de eerste keer op een 120km/h snelweg gepakt wordt <170km/h dan mag ik doorrijden maar moet ik een jaar lang <160 blijven?! O-)

Ja ok, het kost geld...
kicken was altijd al duur 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ha scheurneus :] Ik heb goed nieuws voor je. Ik ben in mei geflitst op m'n VTR 1000, op de a27 bij Hank. Na correctie had ik een werkelijke snelheid van 168 km per uur. De boete was, en dit viel mij mee, "slechts" 170 euro. Zolang je maar niet boven de 50 km per uur komt is het goed.

Of, en dat heb ik van mijn vader die bij de politie zit in Breda, harder rijden dan 251, dan flitst de camera ook niet meer. Sterkte


HE :? waarom jij maar 170 euro???
hier reed er ook eentje zo ongeveer die snelheid en mocht rond de 300 betalen...wat is het verschil?
 
Ik ben pas ook gepakt met (na correctie) 46 te hard op een 100km snelweg. Kostte me €300,-

Suc6!

HE :? waarom jij maar 170 euro???
hier reed er ook eentje zo ongeveer die snelheid en mocht rond de 300 betalen...wat is het verschil?
Zn vader zit bij de pliesie...dat scheelt :+
 
Dammit,


Kun je wel buigen maar voorlopig reed ik 2 jaar rustig...das nie leuk! Ze hadden me goed te pakken...goddammit..


Maar ja gelukkig heb ik Janice als troostprijs ;)

Ben jij wel eens gepakt met 170 Janice? ik nog nooit ;)
 
Dammit,


Kun je wel buigen maar voorlopig reed ik 2 jaar rustig...das nie leuk! Ze hadden me goed te pakken...goddammit..


Maar ja gelukkig heb ik Janice als troostprijs ;)

Ben jij wel eens gepakt met 170 Janice? ik nog nooit ;)


ikke gepakt met 170 :?
nee. maar ben wel niewsgierig hoe dat nu voelt *D

samen eten he :? eerst foto :P
 
Dammit,


Kun je wel buigen maar voorlopig reed ik 2 jaar rustig...das nie leuk! Ze hadden me goed te pakken...goddammit..

...

daarom ben ik blij dat er gasten als baksteen hier meedoen, daar leren we van toch? ik vind dat wel cool hoor

(hm ik verraad mijn usenet-oorsprong zie ik net)
 
Hmm ik krijg altijd een zeer onbehaaglijk gevoel...alsof je net 5 gulden uit je vaders portemonnee hebt geleend terwijl die er achter komt en je op je flikker geeft terwijl je de dag er voor 25 gulden gejat had ;)
 
Mmmm. Vorig jaar staande gehouden (BE) na overdreven snelheid op zonnige zondagmiddag. Snelheid gemiddeld 160 (gevolgd). Ben er na vriendelijk gesprek vanaf gekomen met minimum boete wat equivalent is aan <10km/h te hard :} :}
Anders had ik mijn rbw kunnen inleveren. Ik heel gelukkig *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan