Gepakt met 200+???

Als je 170 doet ben je het ook kwijt.... Als je het veilig wil houden moet je niet boven de 150 komen op de rijksweg.

Op snelwegen waar je 120 de maximum snelheid is 'mag' je maximaal 40 km er overheen zitten zonder verdere gevolgen, dus alleen boete. Dat is dus 160. Daarboven moet je even 'voorkomen' of er wordt een boete vastgesteld. Hier is ook een richtlijn voor.

Eerste keer en zo is minder erg. Niet gelijk inbeslagname en zo van rijbewijs en motor tenzij extreem.


[ff tussendoor]
Zag gisteren trouwens een motor die stond bij een stoplicht rechts voorgesorteerd. Een Astra (gewone auto) stond op rechtdoor. Die man in de Astra stond ongeveer schuinachter de motor. De Astra claxoneert en doet zijn alarmlichten aan. Motorrijder kijkt even (het was voor hem bedoelt). Man gebaart wat, alles gaat rijden, en de motor wacht, de auto prakt zichzelf tussen rechts i.p.v. rechtdoor, en de motor moet volgen (gebaar), en stukje verder aan de kant.

De oorzaak was voor mij wel duidelijk, die motorrijder had bijna geen kleding aan :) . Dus die agant in de auto (het was een agent, maar niet te zien, ook geen bordjes met volg en zo) zal wel daar op hebben willen wijzen.

Maar zou jij een onbekende auto volgen? Ik zou zoiets hebben van de ballen, ik zie geen politiewagen, geen lampen of borden, ik kan niet zien of hij agent is, dus doeg! Hou me maar bij }) . Trouwens ik zit ook wel eens stiekum in shirtje op de motor (maar geen snelweg!).

[/ff tussendoor]
 
Maar zou jij een onbekende auto volgen? Ik zou zoiets hebben van de ballen, ik zie geen politiewagen, geen lampen of borden, ik kan niet zien of hij agent is, dus doeg! Hou me maar bij }) . Trouwens ik zit ook wel eens stiekum in shirtje op de motor (maar geen snelweg!).

Dat dacht ik dus ook, toen ik op de A6 van joure naar lelystad reedt. Komt er een witte oudere type ecsort achter me plakken, ik denk eikel en geef gas bij (kwil geen plakkers op mijn spatbord!) volgt ie me en komt naast me rijden, dan voor me en vervolgens doet ie ze alarmlichten aan en zie ik een arm uit het raam komen die aan het gebaren is. Ik denk, stik maar lekker, zie geen bordje "stop politie" of ergens anders een herkenningspunt, dus gas.
Krijg dus wel mooi 3 weken later een boete voor te hard rijden, 140 waar 120 mag. En een waarschuwing voor wegrijden na stopteken. (ben overigens dus nie aangehouden)

En als je stiekum een shirtje aan wil ben je net zo slecht als iemand die dat doet OP de snelweg. (tis gewoon allemaal DOM!!!!)

|( |( |(
 
shit he :( jij bent dus ook gepakt bij joure?
ik ook....ik zou ook niet stoppen voor iemand die niet duidelijk laat zien dat ie smeris is....

ennuh....een auto rijd je zo makkelijk zoek...zeker als het druk is....
er voor zorgen dat je genoeg brandstof hebt....vergenoeg rijden....

en dan er vandoor....

althans dat zou ik doen...

trouwens bij joure heeft er een hele tijd een smeris auto achter me gereden...maar op 500 600 mtr afstand...

hij heeft me toen wel gepakt 10 km verder voor rechts inhalen....maar voor snelheid niet!!!!! hij kon me niet meten.....hij reed een vectra, en ik speerde naar een duc 996 om daar mee op te rijden...reed dat gat dicht met 240 250...en dan kan truus opel niet volgen :) hehehe...

maar ja wel 180 ballos voor rechts inhalen...

die HUFTERS #@(*$@(#*$#(@*$ liggen op de loer...


 
Reed op de zuid-as van de A10, richting Schiphol, 05:30 uur, 180 (op de teller) bij afslag RAI kwam er ongezien ( :( yamaha spiegels, je ziet geen f*ck wat er achter je gebeurt) een vectra'tje achter me aan.

Bij de splitsing A10 A4 staat een flitser, stevig de ho-ijzers aangesproken. Daar had die vectra niet op gerekend en vloog bijna achterop. SHIT dacht ik .... agent, geen agent, agent, geen agent :?

Ja hoor: bordje omhoog VOLGEN POLITIE.

En dan kan je twee dingen doen: doorrijden of stoppen. Dan maar stoppen, kon wel eens link worden als je doorrijdt.

Ik volgede hem de snelweg af, stopte, stapte af met knikkende knieen en probeerde nog een smoes te bedenken. Helaas:
agent: U reed te hard meneer.
ikke: echt waar?????
agent: vind U 170 niet te hard dan?
ikke: (valt mee 170 ipv 180) mmmh ok sorry
agent: heeft U uw rijbewijs bij U
ikke: ja hier
agent: nu niet meer (floep en weg was ie)
ikke: en nu
agent: nu niks meer, U mag in ieder gaval niet meer verder rijden
ikke: ik laat me motor hier niet achter

afijn ik mocht me motor bij een tankstation neer zetten en ben door oom agent met 150 :? naar me werk gebracht.

Twee weken later kon ik me rijbewijs weer ophalen en een boete van 950 piek betalen. Nu zit ik met 2 jaar voorwaardelijk, nog een paar maanden onder de 30 km te hard rijden blijven en ik mag weer }) :] .


 
Ik ben nog nooit (tot nu toe) gepakt door de cops.
Je kan wel hard rijden, als je niet asociaal :] over de weg of in de stad is er niks aan de hand.
En vaak achter je kijken wil ook wel helpen!!!

En als je gepakt ben, dan ben je best wel een beetje een |( prutser.
 
En als je gepakt ben, dan ben je best wel een beetje een |( prutser.

Wil je dit soort opmerkingen voor je houden :?

Je bent hier tussen volwassenen, niet tussen jochies van 16.

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-07-08 21:25 ]
 
Shiiiit, dit zijn dus de verhalen die je niet wilt meemaken!
Reed je nog "rustig" aan.
Die cops waren er vroeg bij! Meestal kun je zo vroeg ongestoord blazen!
Hopen voor je dat dit niet vaker gebeurd!
 
Ik wil niet lullig doen maar ik ben 18 jaar.
Motor komt volgendjaar.
En er gaat of je doet toch echt iets niet goed als je gepakt ben of niet.
Ik ben al 2x aangehouden en geen prent.
Ik ik vind jullie best wel aardig mensen, jullie zijn echte... dat mag je zelf bedenken!!!
Maar ik blijf met 110 door :] zonder gepakt te worden.
 
Ik wil niet lullig doen maar ik ben 18 jaar.
Motor komt volgendjaar.
En er gaat of je doet toch echt iets niet goed als je gepakt ben of niet.
Ik ben al 2x aangehouden en geen prent.
Ik ik vind jullie best wel aardig mensen, jullie zijn echte... dat mag je zelf bedenken!!!
Maar ik blijf met 110 door :] zonder gepakt te worden.

op je scooter? Grow up en get lost PLEASE
(en niet noodzakelijk in deze volgorde)
_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-09 11:40 ]
 
Ik wil niet lullig doen maar ik ben 18 jaar.
Motor komt volgendjaar.
En er gaat of je doet toch echt iets niet goed als je gepakt ben of niet.
Ik ben al 2x aangehouden en geen prent.
Ik ik vind jullie best wel aardig mensen, jullie zijn echte... dat mag je zelf bedenken!!!
Maar ik blijf met 110 door :] zonder gepakt te worden.

Zeg wannabe, ga jij ff lekker je scootertje opvoeren. Ben je al twee keer gepakt? voor te hard op je driewieler zeker?of droeg je je helmpje niet?

ps: de uitgang van dit forum zit voor op je compu, die grote mooie UIT knop!
 
^Fast-NaaP^


1e waarschuwing. Nog een waarschuwing en je krijgt een ban.

Uitleg is niet eens nodig. Wordt eerst maar eens wat ouder, misschien dat je dan serieus mee kan praten.

En Pooh en Unstable, laat dit niet uitlopen in een flamewar. Ik handel dit wel af...
 
Shiiiit, dit zijn dus de verhalen die je niet wilt meemaken!
Reed je nog "rustig" aan.
Die cops waren er vroeg bij! Meestal kun je zo vroeg ongestoord blazen!
Hopen voor je dat dit niet vaker gebeurd!

Voor mij was het vroeg. Voor die agenten was ik de "laatste klant" :j zoals ze het leuk wisten te omschrijven.

En rustig reed ik zeker, voor ik de A10 op draaide werd ik op de A2 voorbij geblazen door een M3. Die had ik beter kunnen volgen, was ik tenminste niet gezien... Maar ja, net wakker dus me kop er nog niet helemaal bij.

Ennuh voor :r met ze 110 lopende brommertje, er is vast wel een brommer forum. Sluit je daar maar bij aan.

 
hey guys,

kunnen we niet ff lekker relekst met zijn allen doen, geldt voor fast naap en voor de andere...gewoon lekker normaal...

en ik wil niet veel zeggen maar ik vind persoonlijk dat ook scooter dudez mogen posten op het forum...mits ze zinnige- of opbouwende info te melden hebben..!! *D

dus uitknop acties en dat soort zaken...sja is dat echt nodig? :?

vreden op aarde en dat we maar veel mogen :]
 



QUOTE
En als je gepakt ben, dan ben je best wel een beetje een prutser.
QUOTE


QUOTE
en ik wil niet veel zeggen maar ik vind persoonlijk dat ook scooter dudez mogen posten op het forum...mits ze zinnige- of opbouwende info te melden hebben..!!
QUOTE

Ik geloof dat ik aan deze "zinnige- of opbouwende info" niets meer
hoef toe te voegen :r
 
Mensuh!

We dwalen af van het onderwerp van dit forum!

Open dan even een forum met het onderwerp zeiken ofzo....... |(



[ Dit Bericht is bewerkt door: landsaru op 2001-07-10 14:07 ]
 
Terug op het onderwerp.

Vanmiddag op de A9, beteuterde R1 piloot leverde zijn roze flappie in aan een agent. Hopen dat het geen 200+ was, anders aardig stom |( , staan op dat stuk (A1,A9,A2) 3 camera's en de fina bij afslag Weesp is een broedplaats van de KLPD. :r


 
Terug
Bovenaan Onderaan