Gepakt met 200+???

old_Rayman

MF'er
2 jul 2001
174
0
Wie is er wel eens gepakt met meer dan 200 KM/H op de teller? :(
En hoe? (Helicopter?)
Wat waren de gevolgen? Of wat was de ultieme smoes?
 
Op dit moment is het nog niet zeker.
Misschien ben ik 2 keer de dans ontsprongen, ja idd 2x |(
Eentje was op 30 april en andere halverwege mei, vriend heeft van de week eentje gehad van 28 april dus ik moet nog ff afwachten of ik daadwerkelijk ben gepakt
 
Op dit moment is het nog niet zeker.
Misschien ben ik 2 keer de dans ontsprongen, ja idd 2x |(
Eentje was op 30 april en andere halverwege mei, vriend heeft van de week eentje gehad van 28 april dus ik moet nog ff afwachten of ik daadwerkelijk ben gepakt
Stond er in de brief aan die vriend van je geen uitnodiging om eens langs te komen in het gerechtsgebouw ? Of had hij geen 200+ op de teller staan ?
 
dan moet die auto smeris wel een hele snelle zijn....om je staande te houden...want anders gaat het toch echt niet gebeuren...

ik zit er toch wel over te denken om een stinger op me bike te laten bouwen...

want die :j flitsers daar wordt je echt moe van.... !!! :(

het moet zoals in duitsland altijd lekker trappen!!! :P
ongelimiteerd rossen... vreeoooooeeemmmmm :]
 
Op 2001-07-04 09:44, schreef J.W:
Op dit moment is het nog niet zeker.
Misschien ben ik 2 keer de dans ontsprongen, ja idd 2x |(
Eentje was op 30 april en andere halverwege mei, vriend heeft van de week eentje gehad van 28 april dus ik moet nog ff afwachten of ik daadwerkelijk ben gepakt
Stond er in de brief aan die vriend van je geen uitnodiging om eens langs te komen in het gerechtsgebouw ? Of had hij geen 200+ op de teller staan ?
Sorry ik was onduidelijk hij reed "maar" 30 km te hard.

Ik heb een keer zo'n brief gehad en die wil ik echt nooit meer van me leven zien, serieus je schrikt je grijs als je zo'n ding ziet :(
Edit : dit was met de Oohtoo |(

_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-04 10:34 ]
 
Gelukkig niet, maar ik wel altijd bang dat het nog eens gaat gebeuren, (Even afkloppen)

Ben wel een tijdje terug BIJNA geflitst met ± 240.

Waren ze net de flister aan het opruimen. Phoephoe

Een vriend van mij is wel een keer aangehouden door een heli.
Gelukkig voor hem is dat wel lang geleden, een Porsche kon ze in het verkeer niet bij houden.
Heli kwam vrij laag voor ze vliegen en met luidspreker gezegd te stoppen en bleef hangen tot Porsche aankwam.
Een van die gasten heeft nog tegen agent gezegd dat het zwak is om een heli te laten helpen als dienhet met die KEVER niet bij kon houden.

Kwamen er toen nog af met een redelijk betaalbare boete.
 
wat een geweldig verhaal...het zal je toch maar overkomen zeg, dat je wordt aangehouden met een heli...

als je een r1 hebt of zx 12 r of dat soort bikes...trek je het met een heli ook niet....speer je m er gewoon uit.....
nadeel in de lucht ken je alle kanten op .... :(

ik zeg nog steeds :j the police....

lang leve de stinger?
heeft iemand van jullie zo'n ding....?
 
Vriend had zo'n ding werkte goed.
Totdat er een Ford Mondeo V6 hem met de camera pakte.
De Mondeo reed 220 en nog trok mijn vriend van hem vandaan. :)
Hij is uiteindlijk gepakt op constant 200, boete van 1500 gulden en 1 1/2 voorwaardelijk :(

_________________
Bijna alle CBR600F op een rijtje, wie vult me aan ?

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-04 16:26 ]
 
Kijk een keer meer achterom voor je hem opentrekt bij twijfel niet doen......... |( ,die stille cops zijn het gevaarlijkst.
Ook ik ben bang voor dat het een keer met me gebeurd is tja en dan heb ik een vervelend probleem ;(
 
Mijn GSX400X loopt volgens het boekje slechts 195 km/uur, dus voorlopig zal mij dat niet overkomen 8-) .
 
daarom moet je als je hard rijdt heeeeel hard rijden...en niet 220...omdat je dan nog gepakt kan worden door zo n koddebijer...

maar tijdens de spits kan je bijna al niet meer hard...

tip: gebruik de KLPD techniek, verstop je als motor rijder in het verkeer door continu van baan te verwisselen, dus ook als je hard rijdt, zie je een auto achter je hetzelfde gedrag vertonen om jou snelheid vast te stellen, (en dat is hun enige manier) dan weet je dat er wat loos is...dus dan meteen je kraan dicht draaien...

zo ben ik een paar weken bij joure niet voor snelheid gepakt (wel voor rechts inhalen) ze konden namelijk mijn snelheid niet vast stellen, door het continu wisselen van de baan...ze raken je dan kwijt..vooral als het met snelheden gebeurd ver over de 200...pfiew wat had ik een geluk zeg... *D


 

Ik trek de gashendel regelmatig open, maar stop dan toch maar bij tegen de 180 km/uur. Dan weet ik tenminste zeker dat ik op mijn brommer kan blijven rijden als die wouten me aanhouden. Toch lullig als je je rijbewijs moet inleveren. Ik zie mezelf al staan aan de kant van de weg, dat roze papiertje overhandigend (heb ik nooit bij me), terwijl al die automobilisten die ik zojuist in mijn achteruitkijkspiegel heb zien verschrumpelen mij nu lachend inhalen. |(
Nee dan toch maar verstandig doen en een keer naar Duitsland rijden om de top te rijden.
 

Als je 170 doet ben je het ook kwijt.... Als je het veilig wil houden moet je niet boven de 150 komen op de rijksweg.
 
Als je nu eens 220+ aan het jagen bent, en je hoort oppeens sirenes achter je, moet je dan netjes stoppen en ze je motor inbeslag laten nemen, of er vol gas vandoor gaan , en je motor tijdelijk bij een vriend stallen en je dom houden als ze bij je thuis komen?
Of ben je dan juist extra zuur?
Als je je motor achter de hand houd kunnen ze alleen je rijbewijs inbeslag nemen of niet soms?

:j
 
tsja, zoals het laatst op t.v. is geweest. Twee gasten gingen daar fijn een stukje rijden, op gegeven moment ging het nogal hard. Cameraauto erachter, snelheden tot net boven 200, eentje stopte voor stopsein, andere ging er vandoor. Gozer die gestopt is rijbewijs en motor kwijt, andere die er vandoor ging alleen dikke boete. Hij had dus zijn motor gestalt bij een vriend en heeft zich dom gehouden. Toen ie thuis kwam zaten wel de jute bij zijn vrouw op de koffie... :j
 
ik rij vooral s'nacht boven de 200
als ik onderweg ben naar mijn werk(in ploegendienst ;) )
rond die tijd zijnde juten nog niet echt wakker.
kentekenplaat ook onleesbaar maken!
en verders gewoon goed opletten op volgzame auto's en ook motors.
rij nu 15 jaar motor en heb nog nooit met de motor een bon gehad
en ik bivakeer meestal aan de verkeer kant van de 180 + (even afkloppen)
en als ze je aanhouden rustig blijven en de onschuld spelen.
kwam zo met de auto eens onder een prent uit terwijl ik op weg naar mijn werk ,op het industrieterein 180 reed waar 50 was toegestaan.
kreeg een uitbrander maar mocht toch gewoon verder naar mijn werk.
 
Volgens mij!! maakt het niet zoveel uit!
- Je stopt netjes, je hoort heel hun verhaal aan van je zogenaamde
onverantwoorde gedrag en meer van die bullshit, en dan moet je
waarschijnlijk je motor inleveren.
Die ben je nooit echt kwijt, want die krijg je na een paar weken weer
terug. nadeel is natuurlijk dat je een paar weken geen motor kunt
rijden! Meneer de rechter gaat dan later wel vertellen wat ze met je
roze papiertje gaan doen.

- Je gaat er vandoor, je stalt hem bij een vriend, en gaat later naar huis
De smeris is nu echt op zijn pik getrapt omdat je sneller kunt rijden, dan
dat gesukkel van hun! Ze komen dan niet zo vrolijk aan de deur en
mogen dan (volgens mij!!) je rijbewijs per direct innemen!
Meneer de rechter gaat dan vertellen wanneer je het terug! krijgt.
De motor staat nog bij je vriend, en die mogen ze niet meer in beslag
nemen. Nadeel is dat je nu ook niet meer met de auto rijden mag
en zelfs niet met een scooter!

Gevolg is dus dat je in beide gevallen behoorlijk de klos bent en een
poos geen motor meer kunt (mag) rijden.
Van het tweede geval heb ik wel eens gehoord, dat iemand er vandoor
ging, en zei dat hij het stopteken niet had gezien, en dacht dat degene
in de (onopvallende) auto hem van zijn motor wilde beroven!
Goed verhaal -> Vrijgesproken!

Of al het bovenstaande op de waarheid berust is mij niet 100% zeker
Correct me if i'm wrong!!

Groetjesszzzzzzzz.
 
Op 2001-07-06 12:11, schreef KLOASJE een heel verhaal
Volgens mij kun je er toch beter vandoor gaan, m.i. mogen ze alleen je rijbewijs innemen als ze je ter plekke staande houden. Maar dat kan ik ook verkeerd hebben.
 

Nu wil ik de pret niet bederven maar heeft er niemand aan gedacht dat als je er hard vandoor gaat dat je wel heeeeel erg hard moet rijden en dat de kans op ongelukken zo en zo super hoog wordt en de afloop wil ik het niet eens over hebben.

Ik denk dat je maar gewoon moet stoppen en ff flink een potje moet gaan ;(
 
Volgens mij kun je er toch beter vandoor gaan, m.i. mogen ze alleen je rijbewijs innemen als ze je ter plekke staande houden. Maar dat kan ik ook verkeerd hebben.

klopt, maar dan krijg jij welk netjes de rekening gepresenteerd en die wil je ECHT niet zien dan hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan