gepakt met wheelie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil jou gezicht wel eens zien als je weer een prent van 28 eutjes krijgt ... ja eigen schuld dan he, crimineel! :r

Ja, natuurlijk zit ik daar van te balen, maar ik ga niet hier komen janken als een klein kind en bedenk gewoon, volgende keer beter uitkijken. En dan is 't inderdaad m'n eigen schuld.
 
het topic ging over wheelieen,en dat iemand weer een cursus rijvaardigheids training moet gaan doen om te kijken of hij wel kan motorrijden :(
als iemand een goede wheelie kan maken ,voor de zoveelste keer wil dat toch wel zeggen dat hij of zij :) zijn voertuig uiterst goed beheerst.
en dan moet je niet zo kinderachtig wezen om gvd iemand zijn rijbewijs af te halen in zwolle als je helemaal uit zeeland kom.
geef hem dan een bekeuring en zeg als agent ,ik wou dat iedereen zijn voertuig zo beheerste. :z

en servies boy je blijft met jou uitspraak een flapdrol.die zeker geen wheelie kan maken.[jaloers soms]

zij we nu weer on topic :9~
Nou, als hij dan zo'n goede motorbeheersing heeft dan moet dat toch helemaal geen probleem zijn die rijvaardigheids controle die hij krijgt?
En nee, ik ben niet jaloers op iemand die wheelies kan maken... Leuk voor je dat je het kunt, 't boeit mij verder niet maar doe het niet op de openbare weg. Zo simpel is dat, maar dat is blijkbaar nog te moeilijk voor jou en enkele anderen om te begrijpen. En oh jee, wat begint de testosteron dan ineens op te spelen bij een aantal |(
 
Interesante discusie hier (daar is het tenslotte een discusie forum voor) alleen jammer dat sommigen hun emotie niet de baas kunnen. Jammer ook dat sommige wel heel erg snel het woord "moraalridder" roepen zonder ook maar enig argument aan de discusie bij te dragen.

De vraag waar het hier om draait is of de straf voor ray terecht is of niet.

Ten eerste wil ik zeggen dat het goed is dat er rechts en regels zijn. Ik ben nog niet zo lang geleden in Peru geweest en daar geld gewoon het recht van de grootste auto! Motorrijders zij ABSOLUUT vogelvrij daar (vandaar dat je er zo weinig ziet daar). Ik kan je zeggen dat het een genot is om weer in Nederland te rijden waar rood gewoon rood is en recht gewoon rechts is.
En als je de regels overtreed zit je fout al is het maar een klein beetje (want waar ligt anders de grens?)

Wel vind ik dat de heren politici en de regels soms wel ERG flauw maken. Ik erger me dood aan steeds meer 100 km zones op de snelwegen (vooral s'nachts), snelheidsbeperkingen bij wegwerkzaamheden waar geen kip te zien is en de als maar toenemende drempelpest in Nederland. Nederland begint zo langzamerhand een bejaardenhuis te lijken. Soms vraag ik me af of we beter niet alle gemotoriseerd verkeer kunnen afschaffen en overal 30 km/uur in stellen. Dan zijn we tenminste van alle gezeik af.

Regels moeten er zijn MAAR de strafmaat moet wel evenredig zijn met de aard van de overtreding. Ik vind het echt triest dat de eerlijke hardwerkende man/vrouw zo zwaar wordt gestraft voor een wheelie terwijl je gewoon ongestraf een bejaardenthuis kan terroriseren. De topicstarter geeft zelf aan dat ie fout is dus ik vind niet dat ie hier komt janken. Hij geeft aan dat de strafmaat niet klopt en DAT ben ik helemaal met hem eens.
 
Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk of je wel of niet een wheelieetje kunt maken. Iedereen kan een wheelie maken net als lekker hard rijden. Het is vaak een bepaald categorie slag mensen die dat zo super belangrijk vindt. Maar ach en wee klagen als ze een prentje krijgen of iemand voor hun sokken of in een kistje hebben gereden. :}


pfffffffffffffffff, ik weet zeker dat jij ECHT GEEN wheely kan maken, wedden?
 
Nou, als hij dan zo'n goede motorbeheersing heeft dan moet dat toch helemaal geen probleem zijn die rijvaardigheids controle die hij krijgt?
En nee, ik ben niet jaloers op iemand die wheelies kan maken... Leuk voor je dat je het kunt, 't boeit mij verder niet maar doe het niet op de openbare weg. Zo simpel is dat, maar dat is blijkbaar nog te moeilijk voor jou en enkele anderen om te begrijpen. En oh jee, wat begint de testosteron dan ineens op te spelen bij een aantal |(

Heee "breekbaar"servies ?! Als het jou niet kan boeien wat een ander doet of kan op de weg.... waarom maak je, je eigen dan toch zo druk in deze topic...???

Last van een hoge bloeddruk in plaats van een hoog voorwiel...?!

:X
 
Heee "breekbaar"servies ?! Als het jou niet kan boeien wat een ander doet of kan op de weg.... waarom maak je, je eigen dan toch zo druk in deze topic...???

Last van een hoge bloeddruk in plaats van een hoog voorwiel...?!

:X

ik wil die 650 twin van m wel eens achterovertrekken met een kussen op mijn rug.......moet kunnen denk ik, of anders een beetje over opstakels knallen net als trial...
:]
we kunnen die fiets ook mee naar Assen nemen voor de camping ;)
 
Ok, leuk geweest... :Z

Sorry r ay, schijnbaar kan het niet zonder elkaar persoonlijk aan te vallen. En dat geldt voor de vertegenwoordigers van beide kampen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan