gepakt met wheelie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg Bike Girl, nog even over die pizza's he...... Dat vinnik niet normaal dat ze met andermans pizza gaan wheelien!! Kun je niet voortaan daar iets van zeggen als je ze dat weer ziet doen?!? '(

Nah, als ik ze zie wheelien, dan denk ik ....laat maar gaan het zijn nog kinderen, ze groeien er wel overheen. Ahoewel....niet dus.
 
Hey trut, ga jij eens gauw verder met de was ...

Op dinsdag 21 oktober 2003 22:41 schreef Bike girl het volgende:
Zeg knapie op je hornetje ga jij eens even je mond spoelen met zeep! Beetje meer respect zeg! Of ben je soms een vrouw-onvriendelijke homosexueel? (Afbeelding)
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:02 schreef Bartolomeus het volgende:Durf toch te wedden dat jij GEEN wheelie kan maken ... denk ik zomaar ;)
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:32 schreef Bike girl het volgende:Durf te wedden dat jij niet lekker kan NEUKEN... denk ik zomaar ;)
Kappen, jullie. :(

Als je elkaar persoonlijk af wilt zeiken doe je dat maar via de mail ofzo, maar niet hier. :(

Als er niet normaal gediscussieerd kan worden zonder mekaar voor rotte vis uit te maken komt er een slotje op...
 
Je vergeet er een.

Op dinsdag 21 oktober 2003 21:48 schreef Bike girl het volgende:
Ik zie altijd pizzakoeriers wheelies maken en kids van een jaar of 16 op hun scootertjes. Ik vergelijk de stoere mannen wheelie makende motorrijder ook met deze kids. Nog net de puberteit niet ontgroeid.

Mensen die met een motor een wheelie op de snelweg maken mogen van mij zeker bestrafd worden.

Het valt me op dat iedereen het maar stoer vindt en dat ze het hebben over motorbeheersing. Maar hoe vaak zijn die sukkels op hun plaat gegaan? Sorry een knee-down en een wheelie doe je maar lekker op het circuit en niet op de openbare weg.

Ik ben hier te vinden mocht iemand hier nog over willen verder praten:
http://www.chattv.nl/just2be/

kanaal: MF_War


edit: :Z
 
Laatst bewerkt:
Kappen, jullie. :(

Als je elkaar persoonlijk af wilt zeiken doe je dat maar via de mail ofzo, maar niet hier. :(

Als er niet normaal gediscussieerd kan worden zonder mekaar voor rotte vis uit te maken komt er een slotje op...

Ach, in een heftige discussie vallen wel eens wat harde woorden.

Niet zo fijngevoelig zijn Orpheus ;)
 
Inderdaad, ik wheely ook nog steeds. Nooit meer afgeleerd...
Alleen vind ik wel dat dat zonder pizza achterop moet kunnen anno 2003, toch? :]
 
Ach, in een heftige discussie vallen wel eens wat harde woorden.

Niet zo fijngevoelig zijn Orpheus ;)
Ik ben niet zo fijngevoelig, hoor. ;) En een stevige discussie is niks mis mee. Maar dat kan ook wel zonder mekaar uit te schelden.

Op dinsdag 21 oktober 2003 23:48 schreef draggy het volgende:
Denk dat het gewoon lekker wheelied, met zo'n pizza achterop :+
Het zal allicht helpen, hoe meer gewicht achterop, hoe beter. :) Toch ook maar es zo'n pizzabox aanschaffen. Misschien krijg zelfs ik dan, met een paar fikse keien in die box, mijn CBR600F ook nog wel op het achterwiel. })
 
Kappen, jullie. :(

Als je elkaar persoonlijk af wilt zeiken doe je dat maar via de mail ofzo, maar niet hier. :(

Als er niet normaal gediscussieerd kan worden zonder mekaar voor rotte vis uit te maken komt er een slotje op...
:^ :^ Goh, ik dacht even dat ik per ongeluk op het fokforum terecht was gekomen....Kinders, gaan jullie daar je puberale flamewars ff verder uitknokken..... :(
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 21 oktober 2003 23:50 schreef Beemerbuffel het volgende::^ :^ Goh, ik dacht even dat ik per ongeluk op het fokforum terecht was gekomen....Kinders, ga jullie daar je puberale flamewars ff verder uitknokken..... :(

Wie gaat er nu door met flamen ;(
 
Helemaal niemand!!! Blijf eens op inhoud reageren ipv op de persoon op het moment dat je even niet weet wat je moet zeggen!!! Anders eerst maar even nadenken voordat je post!!
Heej, Baksteen, wordt het toch nog gezellig :+
Laten we maar een positieve draai aan dit topic geven.
Pubers, naar bed of naar het fokforum O-) :+ :+
 
Als er één categorie motoren is die in aanmerking komt voor het predikaat "nichtenbrommertje" dan is het wel de SuperSport.

Of vind je jezelf echt het toonbeeld van een stoere hetero, in je strakke lerenpak, vaak nog in zuurstok kleurtjes (Afbeelding)
meisje je moest me eens kennen ,maar doe geen moeite ik val niet op vrouwen die ook op zo,n nichten of in ieder geval zo,n dik wijfen ding rond huppelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan