gepakt met wheely's

Advies;

Geef NOOIT toe dat je expres of bewust de wheely hebt gemaakt.
Wheely onbewust gemaakt doordat.... <smoes niezen of hand gleed weg>
Wel bewust en beheerst het voorwiel weer omlaag gehaald.

Heeft er bij mij eens voor gezorgd dat de officier v. Just. de zaak niet vervolgde.

En wees voorzichtig, houd de gepoetste kant boven.............


:] :] :] :] :] :] :] :] ;] :] :]
 
hmm das wel balen zeg

ik wist niet dat de boetes zo hoog konden zijn voor een wheely.

mar het ligt er blijkbaar ook vooral maar aan wat voor een agent je tegen komt
 
ben al 2x tegengehouden voor wheely's en nooit een prent gehad :}
ff afkloppe ;)
eentje staat zelfs op video :)


Advies;

Geef NOOIT toe dat je expres of bewust de wheely hebt gemaakt.
Wheely onbewust gemaakt doordat.... <smoes niezen of hand gleed weg>
Wel bewust en beheerst het voorwiel weer omlaag gehaald.

Heeft er bij mij eens voor gezorgd dat de officier v. Just. de zaak niet vervolgde.

En wees voorzichtig, houd de gepoetste kant boven.............


:] :] :] :] :] :] :] :] ;] :] :]

da gaat toch niet pakken bij ne wheely van x aantal honderden meters denk
 
Laatst bewerkt:
What the fuck is art. 130, ben niet zo op de hoogte van het verkeerswetboek.
Art.5 is mij wel bekend, mocht je ooit aangehouden worden en ze beginnen over dit artikel, lever je rijbewijs direct maar in.

Maar dit heb je dus zelf meegemaakt met wheely's maken, lekker genaaid dus.
130 is een artikel dat het CBR de power geeft je opnieuw te testen voor je rijbevoegdheid.

Enne...eeeuuhhmm...de bon die jij nu gehad hebt IS er 1 op grond van art 5 ;)

Art. 5 Wegenverkeerswet:

"Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd."


full
 
Laatst bewerkt:
ben al 2x tegengehouden voor wheely's en nooit een prent gehad :}
ff afkloppe ;)
eentje staat zelfs op video :)da gaat toch niet pakken bij ne wheely van x aantal honderden meters denk


jawel, het gas bleef hangen

:+
 
Yep je moet hier in de buurt van het wonderschone Raalte goed opletten ja. Die agenten zitten zo uit het niets ineens achter je op de motor of in de videowagen.

Heb ik zelf een paar weken terug ook mogen ervaren. Gelukkig goed en vaak in mijn spiegels gekeken, waardoor meneer motoragent geen tijd had om ons te klokken.

Succes ermee. Dat kost wel een beste duit.
 
130 is een artikel dat het CBR de power geeft je opnieuw te testen voor je rijbevoegdheid.

Enne...eeeuuhhmm...de bon die jij nu gehad hebt IS er 1 op grond van art 5 ;)

Art. 5 Wegenverkeerswet:

"Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd."


(Afbeelding)

"Het zich zo gedragen op de weg waarbij het overige verkeer kan worden gehinderd".

Dit is de officieële regel in het verbaal, dit is volgens jouw artikel 5.
De agent in kwestie heeft het niet over artikel 5 gehad.

Heb er tot nu toe nog niets van gehoord, niet dat ik slapende honden wakker wil maken.
Is dit normaal dat het zo lang duurt, niet dat je navraag hoeft te doen, maar aangezien jij hier wat "meer ervaring" in hebt. O-)
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer kan je voor een paar wheelies je rbw kwijtraken?? Wat een gezeik....

ik hoop dat het een beetje meevalt voor je, maar het zal je zekers geld gaan kosten :X
artikeltje 5 dacht ik, slaat inderdaad helemaal nergens op. Alsof je de motor niet in de hand hebt, juist wel als je de blaans zo goed in de motor hebt dat je hem kan laten balanseren
 
Terug
Bovenaan Onderaan