gepakt met wheely's

Wanneer maak je voor de agent een wheelie? Als je vlot invoegd op de snelweg, daarbij niet de snelheidslimiet overtredend, en je wiel komt wat omhoog.....De lul dan??

s4s
 
Officiële aanklacht luid:"Het zich zo gedragen op de weg waarbij het overige verkeer kan worden gehinderd".

waar is die koekebakker als er weer zo'n grijze postduif met een 45km/h auto voor me zit terwijl ik niet mag inhalen over de doorgestrokken streep(en) ?
lijkt me toch een gevalletje behoorlijk 'hinderen'..
 
beetje belachelijk als je je aan de snelheid houdt...

kun je voor een rollend stoppie dan ook een prent krijgen??
 
Het probleem zit hem in het feit dat er geen standaard boete voor staat, je bent overgeleverd aan de "goede" wil van de officier van justitie.

Als ik het zo lees lopen de straffen en boete's aardig uiteen.

En ja, je kunt voor stoppie's ook een boete krijgen, zo hebben ze voor elk geval wel een kapstokartikel om jouw gedrag aan op te hangen.
 
Laatst bewerkt:
Had die agent geen camera op z'n motor ? :?

Had het nog een leuk filmpje opgeleverd!!! :9~

mzzl Onno

(ik blijf het nog maar even perfectioneren op de MTB)
 
Wanneer maak je voor de agent een wheelie? Als je vlot invoegd op de snelweg, daarbij niet de snelheidslimiet overtredend, en je wiel komt wat omhoog.....De lul dan??

s4s


als je mazzel hebt wel, ik heb dat een keer gehad, kreeg ik een preek dat ik de motor niet onder controle had blabla, mazzel dat ik een goede bui heb anders had het je geld gekost. ja meneer, sorry meneer, mag ik nou weer verder rijden, ik mag vanavond weer het circuit op als ik door jou niet te laat kom.
 
Sterkte Solex.

Misschien kunnen we een rekening openen waar collecte gelden ingaan en besteed worden aan domme bekeuringen als deze.

Waarom mensen helpen als je geld van ze kunt jatten? Credo politie lijkt het wel.

Maar ja, agenten hebben vast heeeel veeeel geleerd om andere te beoordelen... :+
 
Ik maakte pas een staande wheely van meer dan 350 meter, toen ik weer neer kwam en de rook van m'n voorband weer opgetrokken was zag ik tot mijn niet geringe verbazing dat er een motor agent naast me reed, hij grijnsde breed en stak zijn duim omhoog :P
 
Ik maakte pas een staande wheely van meer dan 350 meter, toen ik weer neer kwam en de rook van m'n voorband weer opgetrokken was zag ik tot mijn niet geringe verbazing dat er een motor agent naast me reed, hij grijnsde breed en stak zijn duim omhoog :P

Ik weet niet wat voor banden jij hebt, maar zo veel rook zal er niet zijn om op te trekken na 350 meter.
Zo na een kilometertje komt er wel wat rook vanaf ja.. dan voel je de motor ineens fff wat snelheid verliezen door een voorwiel wat spontaan weer mee moet gaan werken O-)
 
Ik ben al wel een keer eerder gepakt met wheeyliëen, dit is al wel een paar jaar terug.
Toen kreeg ik ook een hele preek maar werden alleen mijn papieren gecontroleerd.
Hier bleef het bij, maar dankzij Spee en consorten moeten wij de laatste jaren met zijn allen het begrotingstekort weer sluitend te zien krijgen.
Maar een politieagent die een wheely, staand of anders, laat gaan is zeer onwaarschijnlijk.
Aanhouden gebeurt namelijk direct, of je dan een boete krijgt ligt in ieder geval
aan de (humeur van de) agent.
 
ben met de megameeting 2003 in delf of was het de delft meeting
ook aangehouden

wheely rechts inhalen kneedownen en snelheid

en de bekeuring moet nog steeds komen :)

maar leuk is anders succes
 
Het is niet te hopen dat het zo lang gaat duren, niet dat ik op een voorwaardelijke straf of een boete zit te wachten, maar als het gaat komen en dat verwacht ik wel, dan liever zo snel mogelijk, dan ben ik er ook zo snel mogelijk van af en dan heb ik het dus over de straf en niet mijn rijbewijs.
 
als je een wheely maakt moet je eigenlijk geld toe krijgen!

want ze krijgen toch een mooie show te zien of niet,... als iemand een wheely maakt.
 
Volgens mij wordt je verweten dat je de motor niet onder controle hebt en je een gevaar voor de omgeving bent. Eeeh, ik heb het niet verzonnen dus niet schelden op mij.


Artikel 130 ..hoppa rbw kwijt en rijproef CBR...zei de hoofdeikel...gvdgvdgvd
 
What the fuck is art. 130, ben niet zo op de hoogte van het verkeerswetboek.
Art.5 is mij wel bekend, mocht je ooit aangehouden worden en ze beginnen over dit artikel, lever je rijbewijs direct maar in.

Maar dit heb je dus zelf meegemaakt met wheely's maken, lekker genaaid dus.

Artikel 130 ..hoppa rbw kwijt en rijproef CBR...zei de hoofdeikel...gvdgvdgvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan