Gepakt

Je doet nu net alsof de politie zich alleen maar bezig houdt met het handhaven van verkeersregels. Dat is misshien zo voor de verkeerspolitie van het KLPD of voor de diverse teams her en der in den lande, maar ik geloof dat ze toch wel wat meer doen. Vechtende zuipschuiten uit elkaar halen tijdens de nacht ofzo, voetbalsupporters neerknuppelen :P .....



Maar goed : dat is mijn visie..

en dat vinden ze ook veel leuker :Y O-)
 
Best weinig reply's waar de topicstarter echt wat aan heeft in dit topic...??

Ik zou hem best goede raad willen geven, maar in deze ben ik gelukkig geen ervaringsdeskundige.....


en ga ik ook niets aan deze wellicht interessante discussie toevoegen. :+
(Zoals vaak lopen de meningen sterk uiteen)
 
Als je al de dubbele snelheid gaat rijden, doe dat dan op de snelweg of autoweg.

OK dan rijd je wel meteen minimaal 200, maar snelwegen zijn in ieder geval overzichtelijk dus de minste kans op ongelukken. En het gaat (bij mij in ieder geval) om de kick van de acceleratie, ff die 200+ aantikken en dan weer terug naar meer legale snelheden. Mooiste wat er is 8-)

Voor de rest klote voor de starter van het topic, maar it's all in the game.
 
Om een hoop problemen de wereld uit te helpen: een rustigere weg was bijna onmogelijk. Voor een km lang was ik daar de enige, links was een vangrail, rechts een sloot, geen woonwijk binnen een 700m straal dus geen overlast voor anderen, was niet glad, geen bos dus geen dieren in het wild, bekend terrein, klein stukje het gas open getrokken.

Natuurlijk is het mijn eigen schuld en ik ben dan ook hard gepakt, maar het is niet alsof ik iemand anders in gevaar heb gebracht en dat is het belangrijkst denk ik.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan