geperforeerde stickers

redrider013

MF veteraan
22 aug 2003
4.956
0
Tilburg
Ik weet dat het al eerder dit forum gepaseerd is,
maar aangezien ik met de zoekfunctie niet verder kwam probeer ik het nog maar eens...

Ik ben op zoek naar een bedrijf die eigen ontwerp geperforeerde stickers kan maken voor de kunstof tank van mijn XR
 
Ik weet dat het al eerder dit forum gepaseerd is,

Yep, that was oa me.

Ik heb nog geen tip gekregen dus zit ik ook nog steeds met die loszittende tanksticker na een bezoekje aan de wasstraat.

LEO
 
Ik weet dat het al eerder dit forum gepaseerd is,
maar aangezien ik met de zoekfunctie niet verder kwam probeer ik het nog maar eens...

Ik ben op zoek naar een bedrijf die eigen ontwerp geperforeerde stickers kan maken voor de kunstof tank van mijn XR

Een goede bekende van mij heeft al vaker stickersets voor mij ontworpen, gesneden enzovoorts. Hij is nu ook bezig om een leuk ontwerpje te maken voor m'n XR, met zo'n plastic klotetank ;) . Ik ben benieuwd of hij de boel zo goed kan perforeren en of de stickers zullen blijven plakken. Wanneer de stickers goed blijven zitten zal ik je met hem in contact brengen. Je zou dan een ontwerp kunnen maken zodat hij dat uit kan laten snijden en het naar jou opsturen.
Het is ook de eerste keer dan hij stickers maakt voor een plastic tank, dus ik ben benieuwd.
 
Ik heb wel een tel nummer weet niet meer hoe ze heten. Ze maken ook stickers voor cr 500 enz die hebben ook zo'n kut tank.

0180616018
 
http://www.tec-mxdesign.com/


is een bedrijf die echt super sticker's maakt en redelijk te betalen, weet alleen niet of die ook geperforeerd kan maken, ff mailtje! :Y

full
 
http://www.tec-mxdesign.com/


is een bedrijf die echt super sticker's maakt en redelijk te betalen, weet alleen niet of die ook geperforeerd kan maken, ff mailtje! :Y

(Afbeelding)
mooie sticker maar idd niet geperforeerd.
[edit]ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurt[/edit]

Ik wil een sticker laten maken met de '04 XR650R graphics
maar dan met "680R" ipv "650R"
die sticker zit op de radiatorkappen (en hoeft dus niet geperforeerd te zijn) maar deze loopt een klein stukje door over de tank
En het lijkt me zo zonde om 2 sticker-sets te moeten kopen, alleen maar voor dat stukje dat over de tank loopt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan