geplande Vogezentrip 2015 van het grote GS-topic

Hij is al voorbij zwolle, heb ik begrepen.. Kan nooit lang meer duren. hoop dat de dealer eerdaags belt...
 
Hij is al voorbij zwolle, heb ik begrepen.. Kan nooit lang meer duren. hoop dat de dealer eerdaags belt...
Met dit tempo, heb je de motor toch wel voor de bouwvak bij de dealer. |(
Zelfs duwend, wasdie eerder hier geweest.........

Laten we hopen dat de motorzaak en verzekering het vlot afhandelen. :)
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws! *O*

Ik heb vanochtend met Motorplaza gebeld en m'n motor staat er! Meteen Unigarant gebeld ivm het bezoek van de schade-expert en die kan morgen meteen komen. Nu hopen dat hij snel zijn rapportje wil schrijven, zodat er eea gerepareerd kan worden en ik weer de weg op kan!

(moeders, houdt uw kinderen binnen :P)
 
Goed nieuws! *O*

Ik heb vanochtend met Motorplaza gebeld en m'n motor staat er! Meteen Unigarant gebeld ivm het bezoek van de schade-expert en die kan morgen meteen komen. Nu hopen dat hij snel zijn rapportje wil schrijven, zodat er eea gerepareerd kan worden en ik weer de weg op kan!

Hè hè, eindelijk. Hopen maar dat alles nu snel wordt afgehandeld.




(moeders, houdt uw kinderen binnen :P)

Wij misschien dan ook maar binnen blijven? :P
 
Ik zal wel een seintje geven als ik weer de weg op ga met de motor. Wanneer is de herfstrit? Misschien red ik die nog....

Daan van Motorplaza zei dat een reden kan zijn, dat overal waar de motor een paar dagen kan staan, ze er extra voor vangen. Misschien dat het daarom zolang geduurd heeft... Who knows...

In ieder geval is de expert er snel bij en hopelijk gaat de rest van de afhandeling en het herstel net zo vlot.
 
Goed nieuws! *O*

Ik heb vanochtend met Motorplaza gebeld en m'n motor staat er! Meteen Unigarant gebeld ivm het bezoek van de schade-expert en die kan morgen meteen komen. Nu hopen dat hij snel zijn rapportje wil schrijven, zodat er eea gerepareerd kan worden en ik weer de weg op kan!

(moeders, houdt uw kinderen binnen :P)

Moeders, laat uw 18+ dochters (weldra) maar weer buiten : Daan kan zijn energie weer op de motor kwijt !

:+
 
Ik zal wel een seintje geven als ik weer de weg op ga met de motor. Wanneer is de herfstrit? Misschien red ik die nog....In ieder geval is de expert er snel bij en hopelijk gaat de rest van de afhandeling en het herstel net zo vlot.



En? Weet je al wat meer?


... ik ben overigens geconfronteerd dat zelfs eenvoudige onderdelen als het 'highline' achterlicht op backorder staan. :X
 
Laatst bewerkt:
Expert is geweest, schaderapport wordt gemaakt. .. Hoeveel en wat, krijg ik allemaal nog te horen...

Mooi balen voor je Erwin. . Kunnen ze die niet met een niet Highline tijdelijk vervangen?
 
Heeft de dealer niet eerst een schade-opname gemaakt met alle delen en prijzen incl. werkplaatstarief? Ik neem aan dat de expert dat bedrag moet verifiëren.

Lampie doet wat die moet doen, alleen het afdekglaasje is stuk. Maar ik heb geen zin om twee keer de motor naar de dealer te brengen. Als ze de boel volgende week nog niet hebben, dan haal ik op wat ze wel hebben en zet ik dat er zelf wel op. Lamp en schakelassistent komen dan later wel.
 
Expert is geweest en heeft alles bekeken en gefotografeerd. Schade verhaal zou gemaakt en opgestuurd worden... :?
 
Vandaag een aantal onderdelen gehaald bij de dealer (nieuwe top en zijkoffer, kentekenplaatsteun, kunststof plaat onder duozadel, knipperlicht). Ik kon nu eindelijk het kofferrek gaan monteren. Na een paar uurtjes hobbyen zat alles er op. Alleen het achterlicht mist nog, sie staat in backorder.

Alleen ...



... nu staat de topkoffer nog scheef. Niet alleen de topkoffer was gedeukt, maar ook het topkofferrek is verbogen. Da's nu al het vierde deel dat de dealer bij de schadeopname heeft gemist :(

Nu maar hopen dat ik dat nog bij de verzekering kan neerleggen.
 
Hè wat vervelend Erwin! |(
Maar dat lijkt me toch een probleem van de dealer? Laat hem het maar oplossen met de verzekering :$ .
Klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk wel dat dat je uitgangspunt moet zijn.
Veel succes in ieder geval :)
 
Het ligt iets genuanceerder, Joke. Ik heb ervoor gekozen om het schadebedrag aan mij uit te keren en niet de reparatie door de dealer te laten uitvoeren met betaling aan hen rechtstreeks. Ik heb via marktplaats een ongebruikte demper gehaald (€130 vs €880), het kofferrek ongebruikt via het GS forum gekocht (€270 vs €416) en zelf de delen gemonteerd (scheelt zo'n €285 werkplaatstarief). Ik zal dus ook nu zelf naar de verzekering moeten gaan, maar als deze moeilijk gaan doen, dan zal ik wel degelijk dit met de dealer uit moeten werken.
 
Oei, ik snap het Erwin, het is natuurlijk moeilijker nu de dealer, tijdens de reparatie, zelf niet heeft kunnen constateren dat er nog extra schade was, niet gelijk contact heeft kunnen opnemen met de verzekeringsmaatschappij. Nu moet e.e.a. via een omweg.
Dan wens ik je nóg meer succes toe en hoop dat alles goed komt *D
 
Lastig weer Erwin... je brengt hem naar de dealer omdat die er verstand van hoort te hebben...

Ik had gisteren je GSA al niet gespot... was nog bij de buren, bij UPS
 
Nee, afgelopen dagen in de koelkast gereden (auto met airco). Gisteren om de spullen voor de motor bij de dealer te halen, eergisteren een akkefietje met autobanden wat lastig te combineren is met de motor.
 
Update:
- dealer heeft aanvullende kosten aan de expert doorgegeven
- verzekeraar zal aanvullende claim naar de tegenpartij sturen

Schijnt regelmatig voor te komen, omdat ook tijdens reparaties nog verborgen schades tevoorschijn komen. Zal dus wel goedkomen *O*





bij de weg, Daan, als je weer in de buurt bent, mag je best even een bakkie doen, hoor. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan