Gerard van Velde en ze duuc. (schaatser)

die lul is er elk jaar ook weer hé
met tt een superbike word ie weer uit de kast getrokken om instemmend te antwoorden op de vragen of die van motorrijden houd, of hij toevallig ducati rijd en of hij daar een bijzondere band mee heeft.
donder toch op met die gast..
 
die lul is er elk jaar ook weer hé
met tt een superbike word ie weer uit de kast getrokken om instemmend te antwoorden op de vragen of die van motorrijden houd, of hij toevallig ducati rijd en of hij daar een bijzondere band mee heeft.
donder toch op met die gast..


nou nou, kan het niet wat vriendelijker.... :)
 
het zou eventueel best wel vriendelijker kunnen maar dat vind ik hier niet van toepassing
 
hmmz, ik vind het wel gaaf.. dat pak staat er ook mooi bij.. (ruilen..? O-) )

die kerel heeft er iig iets speciaals van gemaakt, ieder zn smaak natuurlijk, maar ik kan het wel waarderen..

en wat betreft de lamme vragen bij TT en SB.. -- dat ligt aan de interviewer :X -- cliché vragen --> cliché antwoorden...
 
die lul is er elk jaar ook weer hé
met tt een superbike word ie weer uit de kast getrokken om instemmend te antwoorden op de vragen of die van motorrijden houd, of hij toevallig ducati rijd en of hij daar een bijzondere band mee heeft.
donder toch op met die gast..
Mwah, misschien had hij dat afgesproken toen ie die Ben Bostrom replica kreeg :)
En als hij niet op de uitnodiging ingaat is het ook niet goed,toch ?
full
 
Gewoon je vette klauwen aan dat pak afvegen en een paar keer op je smoel gaan, dan ziet 't er al wat beter uit...
Van m'n vriendinnetje mag dat pak meteen uit overigens... :P
 
hallo,

ik hoorde (door de speaker) zondag in assen tijdens het SBK dat Gerard van Velde (schaatser) een zeer mooie baby blauwe ducati heeft.
hij stond daar op de stand van ducati.

helaas was dat niet voor iedereen toegankelijk.
nou kwam ik hem onder weg naar huis tegen !!!
zeker een mooie duuc, al kon ik hen niet echt goed zien, (hij kwam nog al hard voorbij)

wie heeft daar toevallig foto's van ?????



Jezus wat lelijk!
 
die lul is er elk jaar ook weer hé
met tt een superbike word ie weer uit de kast getrokken om instemmend te antwoorden op de vragen of die van motorrijden houd, of hij toevallig ducati rijd en of hij daar een bijzondere band mee heeft.
donder toch op met die gast..
Gerard valt wel mee, aardige gozer en weet wel wat over Duc's. Hij wordt nu éénmaal gesponsort door Revit, Ducati en TVM. Niet gek, want hij is vaak in de picture, dus zijn hun produkten ook in beeld. Dat pak en paintjob zullen gratis zijn geweest en die Duc zallie wel voor een vriendenprijsje gehad hebben. Neem ik 'em niet kwalijk, zou ik gebruik van gemaakt hebben, maar die vader is een ontzettende kwal. Die vuile betweter met z'n praatjes moeten ze eens de strot om draaien (en voor de betweters hiero, eer ik vanalles over me heen krijg, ik spreek uit persoonlijke ervaring).
Maar ik snap je redenering wel. 't is elk jaar 't zelfde liedje, met elke race, Ducati Clubraces, TT en Superbike hetzelfde praatje. Wordt een beetje :Z
 
Gerard valt wel mee, aardige gozer en weet wel wat over Duc's. Hij wordt nu éénmaal gesponsort door Revit, Ducati en TVM. Niet gek, want hij is vaak in de picture, dus zijn hun produkten ook in beeld. Dat pak en paintjob zullen gratis zijn geweest en die Duc zallie wel voor een vriendenprijsje gehad hebben. Neem ik 'em niet kwalijk, zou ik gebruik van gemaakt hebben, maar die vader is een ontzettende kwal. Die vuile betweter met z'n praatjes moeten ze eens de strot om draaien (en voor de betweters hiero, eer ik vanalles over me heen krijg, ik spreek uit persoonlijke ervaring).
Maar ik snap je redenering wel. 't is elk jaar 't zelfde liedje, met elke race, Ducati Clubraces, TT en Superbike hetzelfde praatje. Wordt een beetje :Z

doe eens rustig...bla..kent em niet... . bla bla.. durf je.. .bla schamen.. blabla .. persoonlijke ervaring.. ...bla.. jaja :(



:P
 
Volgens mij is Corne Klein ook niet zo blij :? . Gerard vd Velde heeft de Ducati van hem gekocht en een dag later alweer verkocht O-)
Dit herinnerde Corné ff aan Gerard tijdens het interview op de Superbikes

Maare ik vind het wel wat hebben die Ducati van Gerard :Y
 
Volgens mij is Corne Klein ook niet zo blij :? . Gerard vd Velde heeft de Ducati van hem gekocht en een dag later alweer verkocht O-)
Dit herinnerde Corné ff aan Gerard tijdens het interview op de Superbikes

Maare ik vind het wel wat hebben die Ducati van Gerard :Y
Haha, ja, best een vuile kutstreek en dan zegt Gerard nog: "je had ook nooit zo'n mooie motor weg moeten doen" _O- maar volgens mij ging dat niet over een Ducati, maar over z'n Honda :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan