Gerard van Velde heeft goud!!!

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
En een wereldrecord!!!Heeft nix met motoren te maken maar ik vind het gaaf!!!Hulde,hulde,hulde.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} moest ik even kwijt.Morgen rijden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En ook nog een zilveren plak :} ! Iets minder spectaculair, maar wel leuk. Hebben we toch mooi gepresteerd als klein pokkenlandje!

Hulde, hulde!
 
Ten eerste vind ik het merendeel van de olympiche sporters watjes, omdat ze te besodemietert zijn om tijdens de openingsceremonie mee te lopen. (ze hadden ze wat mij betreft mogen diskwalificeren)
En ten tweede kun je je afvragen waarom er elk jaar weer nieuwe records worden gereden, je gelooft toch niet dat dat alleen door een nieuw pak of een stripje hier en daar komt?
 
Op zaterdag 16 februari 2002 23:59 schreef rvh het volgende:
En ook nog een zilveren plak :} ! Iets minder spectaculair, maar wel leuk. Hebben we toch mooi gepresteerd als klein pokkenlandje!

Hulde, hulde!

Ook al vind ik het erg leuk voor die kerel (zat ie er van de week niet net naast met een 4e plaats?), maar ik zie niet in wat onze bijdrage hierin is. Dat \'we\' gedoe, hij doet het toch???? Heb ik niks mee te maken, of ik voor hem ben of voor een ander, ik ( en jij) doe niks...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, lekker belangrijk.
Het schaatsen heeft wat weg van motorrijden.....kijk naar hun bochtentechniek.
Zo diep en plat mogelijk de bocht door,de stijl van de japanners vind ik het mooist...en hulde aan Gerard nog nooit heeft iemand zo hard een rondje gereden op een ijsbaan......een machtig gevoel lijkt mij dat. :] :] :] :] :] :]
 
Hm.. ik keek zaterdagnacht naar shorttrack en dat was _wel_ interessant om te zien. :)
Veel actie en snelheid. :}

De finale van van de mannen was een killer trouwens, nummer 1, 2, 3 en 4 gaan voor de finishlijn onderuit en nummer 5 wint goud. :9
 
Ten eerste vind ik het merendeel van de olympiche sporters watjes, omdat ze te besodemietert zijn om tijdens de openingsceremonie mee te lopen. (ze hadden ze wat mij betreft mogen diskwalificeren)

Nee, wat moet je dan? 4 jaar lang naar een olympische spelen toe werken en leven. En dan een koudje oplopen omdat je 2 tot 3 uur in de kou moet gaan staan wachten. Ik geef ze groot gelijk.

Hulde aan Gerard van Velde en ook nog aan Jochem Uytdehaage natuurlijk.
 
Nee, wat moet je dan? 4 jaar lang naar een olympische spelen toe werken en leven. En dan een koudje oplopen omdat je 2 tot 3 uur in de kou moet gaan staan wachten. Ik geef ze groot gelijk.

Hulde aan Gerard van Velde en ook nog aan Jochem Uytdehaage natuurlijk.

Wat was ook weer de olympische gedachte?......Meedoen is belangrijker dan winnen!
En bovendien: Als ze allemaal in die kou moeten staan lopen ze toch een even groot risico(ze zouden zich zelfs wat warmer kunnen aankleden)

Waarschijnlijk hebben ze zoveel troep in hun lichamen zitten dat ze bang zijn dat hun bloed te dik wordt als ze te lang buiten staan.
 
En een wereldrecord!!!Heeft nix met motoren te maken maar ik vind het gaaf!!!Hulde,hulde,hulde.
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} moest ik even kwijt.Morgen rijden?

Ik las vanochtend in de Volkskrant dat dit toch wel degelijk een beetje ontopic is. Van Velde heeft in de afgelopen dagen een Duc 750 gekocht, en een MV Agusta verkocht. Hij schijnt er wat in te handelen.
 
Maar hij heeft wel gelijk.
volgens mij hebben die atleten wel een goed punt, dat uren in de kou staat funest is voor je spieren. Voor ons simpele spiergebruikers maakt het niet veel uit, maar zij moeten topprestaties leveren en wereldrecords rijden, en hebben maar 1 x in de 4 jaar die mogelijkheid.

Dan neem je geen risico door in en of andere slappe show voor 10 seconden beeld uuuuren in de kou te staan.

je ziet hoe goed de vaandeldraagster heeft gepresteerd.... verkeerd wax.. jaja
 
Ik las vanochtend in de Volkskrant dat dit toch wel degelijk een beetje ontopic is. Van Velde heeft in de afgelopen dagen een Duc 750 gekocht, en een MV Agusta verkocht. Hij schijnt er wat in te handelen.

Heb ff stukje uit de Telegraaf geript:

Vrijbuiter Van Velde zorgt
voor gouden hoogtepunt
in Olympic Oval

SALT LAKE CITY - Telefonisch vanuit de atletenbus een spiksplinternieuwe Ducati 748 R 750cc-motorfiets (waarde: 17.737 euro) kopen, een gesprek met zijn vader in Heerde voeren over de verkoop van een tweedehands MV Augusta, in 1.07,18 een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 1000 meter schaatsen, een gouden olympische medaille in de wacht slepen en tenslotte - bovenop een wankele trap - in de entreehal van de Utah Olympic Oval een plaquette onthullen. Gerard van Velde had het er zaterdagmiddag tussen twaalf en vijf maar druk mee.
 
volgens mij hebben die atleten wel een goed punt, dat uren in de kou staat funest is voor je spieren. Voor ons simpele spiergebruikers maakt het niet veel uit, maar zij moeten topprestaties leveren en wereldrecords rijden, en hebben maar 1 x in de 4 jaar die mogelijkheid.

Dan neem je geen risico door in en of andere slappe show voor 10 seconden beeld uuuuren in de kou te staan.

je ziet hoe goed de vaandeldraagster heeft gepresteerd.... verkeerd wax.. jaja

Van Velde liep ook mee.........
 
ik heb een foto in de Telegraaf zien staan met hem en een vrouw zonder helm op een dikke chopper (zal wel een harley zijn geweest), dan klinkt dat verhaal van de MV beter, alhoewel ik die niet zou verkopen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan