Gerard Wösten in de Moto73...

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
De Moto73 lag net op de mat. Ik de lezerstest over de Aprilia RSV Mille lezen, zie ik daar een bekende naam staan: Gerard Wösten. Mooie foto trouwens in Assen. :+
 
Kewl, zal ik ff halen. :)

Wel geinig, laatst in de Kicxstart zag ik ook een ingezonden brief van Gizzmo en een foto van Mar1tin.

Het wereldje is klein. :]
 
hehe vet
zal is ff halen.
rijd hier veel op de rondweg.
vooral die dempers van hem zijn ergggg vet hoor je door heel warnsveld heen als die rijd.
 
Scan, scan, scan, scan....

Iedereen die ooit in een of ander motorblad heeft gestaan: SCAN...

Heb net Motor gekocht.. Had er dus ff de 'r' vanaf moeten halen en 73 aan toe moeten voegen ;)
 
Mij niet gezien in de Kickstart???? ;(

Welke nr. en waar moet ik kijken????

Hebben jullie die knee down met duo niet gezien in de KicXstart. Dat is een maatje van mij. *D

In het MAG stukje staat het verhaal van Mariska, de kop is Lees uw polis voorwaarden. Gelukkig gaat Unigarant als nog betalen. :} :}
 
Ja, mooi plaatje van Gerard!

Had ook een mooie foto opgestuurd voor die lezerstest. Staat er niet in :( :(
 
Scan, scan, scan, scan....

Iedereen die ooit in een of ander motorblad heeft gestaan: SCAN...

Heb net Motor gekocht.. Had er dus ff de 'r' vanaf moeten halen en 73 aan toe moeten voegen ;)

Ook als het alleen tekst is??? :)
 
YIHAAAAAA ik sta er in !!!!!!

Gave foto toch.Heeft Ad kievit geschoten met circuitdag in assen.Inmiddels heb ik allang een 2001 met twee geweldige carbon pijpen.Schampie heeft het er telkens over vanwege het geluid. *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Okee, hier is ie dan:
misc.php

Links TurboTeunis, Rechts HElske en midden ik.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1481/8dddb9151efff0626c54c4881fc4d26f (Zoekplaatje.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan