Gerbing electrisch verwarmde handschoenen te koop

Rubbere Ronald

Die hard MF'er
23 mei 2004
467
160
Dordrecht
Ik weet het, het is niet helemaal het seizoen maar in voorbereiding op de winter bij deze een zo goed als nieuwe set Gerbing handschoenen te koop.

Waarom te koop? De manchet vind ik niet echt optimaal, een beetje te groot voor onder mijn mouwen (dit ligt meer aan de met drukknoopjes verstelbare jas) en te onhandig om over m'n mouwen te doen. Omdat de handschoenen en de jas niet lekker matchen heb ik de handshoenen zeer weinig gedragen (gekocht in 2006). Ik heb nu toch maar besloten om een nieuwe set gerbings te kopen waar een wijde manchet aan zit.

Daar eigen lompigheid van mij heb ik van de linker handschoen de binnenvoering een keer gesloopt (toen ik de handschoen even onder een tas vandaan wilde pakken bleek het snoertje klem te zitten en scheurde de boel uit). De heren van Gerbing gebeld en het uitgelegd met de vraag of het te repareren was, stuur maar op dat komt wel goed was het antwoord. Dezelfde week nog kreeg ik een gloednieuwe handschoen opgestuurd! Super service! Het enige nadeel is dat deze rood is gestikt ipv zwart.

Heb ik al verteld dat Gerbing levenslange garantie geeft op het electrische gedeelte van de handschoen? De kassabon (€ 159,-) heb ik nog en kan je gewoon meekrijgen.

De maat is XXXL, voor de wat langere vingers.

Snoertjes zitten er niet bij, deze heb ik nodig voor m'n nieuwe handschoenen.
Prijs € 80,-

Groet,
Ronald
full
 
Als dat het probleem is...

Voor het totaalbedrag van €100,- krijg je er van mij een aansluitsnoer voor op de accu bij met een y-snoer voor in je jas. Het Y-snoer plug je dat aan het snoer naar de accu, het snoertje aan de accu blijft gewoon aan de motor zitten.

groet,
Ronald
 
Inmiddels staat het koude vingerseizoen voor de deur! Vandaar de elektrisch verwarmde handschoenen nog een keer onder de aandacht.

Groet,
Ronald
 
Terug
Bovenaan Onderaan