Gerbing verwarmde handschoenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hondavfr1200

Rookie
2 nov 2009
2
0
verleden jaar de verwarmde handschoenen van gerbing gekocht,het 1e paar kon ik na 2 dagen al gaan ruilen,de duim werd kokend heet,het 2e paar begaf het na 2 weken,harstikke morsdood,ik naar de importeur,tref daar een overjarige yup die bitter weinig verstand had van sleutelen,tja,de technische man was er niet,er was geen werkplaats,gebeurde buiten in de tuin,hij heeft er een andere plug aangezet,zei dat hij de goede kwaliteit niet had,moest ik maar regelen met de winkel,
en daar had ik ruim 1,1/2 uur voor gereden???????????
op de terugweg werd de hele linkerkant van de li handschoen kokend heet,nog net geen blaren,op mails werd niet meer gereageerd,ook gerbing amerika heeft op geen enkele mail gereageerd.
voor mij dus echt geen enkel product van gerbing,geef mij maar weer een paar baehr verwarmde handschoenen,heb ik in het verleden ook gehad en geen enkel probleem mee gehad.
full
 
Schnell nu kan het nog!

:W

Ik vind het wel een beetje vreemd dat iemand zoveel moeite doet om dingen af te zeiken...

En er speciaal voor aanmelden én 2 topics erover aanmaken....
 
Ik heb er een paar van Klan gekocht, zijn die ook zo waardeloos!? Had ik die van Baehr maar gekocht denk ik nu :X ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn pa is anders zeer tevreden over zijn handschoenen van gerbing, eerste paar deed het niet zo goed, opgestuurdx en gewoon een nieuw paar toegestuurd gekregen, deze werkt wel perfect.
Misschien dus een tip, bel eerst en stuur het daarna op in plaats van er naartoe te rijden en daar door de eerste de beste schoonmaker er een nieuwe plug op laten zetten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan