gereedschap kist

johan46

Die hard MF'er
12 nov 2006
299
0
surhuizum
heb hier nog een nieuwe gereedschapskist staan.
hij heeft drie grote laden, en 3 kleine laden.
er zit nog een afsluit bare deksel op,met een los bakje erin.

ik wil er 125 euro voor hebben.

full
 
bij praxis gevuld met lux gereedschap voor het zelfde geld (grote van de kist weet ik niet )
 
dat klopt, maar dat spul van de praxis wil je niet. ik zeg niet dat een lege kist 125 waard is, maar dit kun je waarschijnlijk niet vergelijken met wat je bij de praxis kunt halen. heb namelijk zo iets...
 
als hij dan gevuld is voor die prijs dan kan het niet veel zijn denk ik.
goed greedschap is duur.

afmetingen 66 x 31 x 38 cm
 
http://www.powerplustools.eu/gereedschapwagens-kisten/gereedschapkist-ppt-0614c/product_info.php/cPath/22/products_id/102?osCsid=eee89e10e80fb555933e665125ca12ff

hier staat ie

Het is inderdaad powerplus tools
 
uh....

http://www.powerplustools.eu/aanbiedingen/gereedschapkist-1902-tijdelijk-met-cap-en-fleecejack-gratis-/product_info.php/cPath/39/products_id/411?osCsid=eee89e10e80fb555933e665125ca12ff
 
Niks mis met het lux gereedschap van de praxis.

Maar de kist van de praxis zit maar een la in en een grote deksel aan de bovenkant.Deze is ook een stuk kleiner.

Verkapte kick voor deze handige kist
dat klopt, maar dat spul van de praxis wil je niet. ik zeg niet dat een lege kist 125 waard is, maar dit kun je waarschijnlijk niet vergelijken met wat je bij de praxis kunt halen. heb namelijk zo iets...
 
denk dat een prijs aanpassing ook wel op z,n plaats is ivm een nieuwe (incl Powerplustools basebalcap en fleecejack ) 100 euro kost ex verzend kosten (verzendkosten zullen 22.50 zijn)

vind het wel een nette kist

ff ee nvraag zijn de binne maten van deze kist unniverseel zodat alle (of bijna alle) kist vullingen er in kunnen of is dit heel erg verschillend per merk

ik weet dat deytona kleine en groote gereedschap vullingen levert
want kan op de site van powerplus zelf niks vinden mbt hele sets

daytona small 56 x 27 cm
daytona breed 56 x 38 cm

zijn dit standaard maten of is dit erg merk afhankelijk ???
 
Laatst bewerkt:
@wally: waarom zou TS zijn prijs aan moeten passen? Lees de tekst bij die kist van 100 euro eens goed.

Mits deze kist wel de matten heeft en geen afwijkende kleur, is de prijs heel netjes
 
De kist van €100 is een andere. Kijk maar naar de zwarte handsvaten.


@wally: waarom zou TS zijn prijs aan moeten passen? Lees de tekst bij die kist van 100 euro eens goed.

Mits deze kist wel de matten heeft en geen afwijkende kleur, is de prijs heel netjes
 
Laatst bewerkt:
nette kist!

maar ff offtopic.... :X
waar heb jij dat fjne voorbokje vandaan die daar op de achtergrond staat?
 
denk dat een prijs aanpassing ook wel op z,n plaats is ivm een nieuwe (incl Powerplustools basebalcap en fleecejack ) 100 euro kost ex verzend kosten (verzendkosten zullen 22.50 zijn)

vind het wel een nette kist

ff ee nvraag zijn de binne maten van deze kist unniverseel zodat alle (of bijna alle) kist vullingen er in kunnen of is dit heel erg verschillend per merk

ik weet dat deytona kleine en groote gereedschap vullingen levert
want kan op de site van powerplus zelf niks vinden mbt hele sets

daytona small 56 x 27 cm
daytona breed 56 x 38 cm

zijn dit standaard maten of is dit erg merk afhankelijk ???

oke excusses dan voor het niet goed kijken
maar dan nog ff antwoord op m,n vraag van de maten van de inleg !!!
weet iemand dit
ik heb wel intresse maar moeten natuurlijk met die inleg setjes er in passen
anders kun je het als nog los in de la gooien en dan kan je net zo goed de oude kist behouden (zelfde efect)
 
de 3 kleine laden hebben en afmetingen br 195 d 275 h 45.

2 grote laden br 570 d 275 h 45.

onderste lade br 570 d 275 h 65.

ruimte onder de deksel br 660 d 310 h 120.

de hele kist br 660 d310 h 380.

ik hoop dat het zo duidelijk is en de maten zijn mm.
 
dus met andere woorden de maten zijn vrijwel identiek aan elkaar

dit is fijn om te weten want dan kan ik verder kijken voor leuke inleg en dan een mooi compleetje setje bij elkaar te hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan