Gereedschap

Arjan1964

Rookie
10 sep 2007
28
0
Gelderland
De beste wensen aan iedereen,

voor mij kan het aleen maar beter; afgelopen kerst (!?!) is het DGG (DievenGildeGelderland) langs geweest.
Ik heb dus (helaas) nieuw gereedschap nodig, waarkan ik dat het beste vandaan halen?
Wie heeft er bijv. ervaring met Herman Buitelaar?
 
als je goed gereedschap voor weinig wilt, zou ik aanbiedingen zoeken van mannesmann of ga naar de praxis voor LUX.. Geloof me dit is beide goed spul, werk er al jaren mee, ook met perslucht. Kheb een kennis met SNAP-ON, die is panisch als ik daar een dop van gebruik op de luchtratel, maar mijn Mannesmann en lux houdt het DAGELIJKS vol met 10 bar ipv de 6 die wordt geadviseerd

Edit
zie dat je in gelderland woont, rijdt even naar boxmeer, naar KELDERS, dat is een bedrijf die alles opkoopt waar handel in zit, daar koop je gereedschap per kilo, ook juist dat speciale wat je normaal veel te duur moet kopen...
Kuko poelietrekker b.v. in de winkel 255 euro , daar 15 euro..

Je moet wel wat geluk hebben dat wat jij zoekt er net is, maar echt een aanrader hoor, industriekwaliteit voor zwartemarkt prijzen

hier ook lux,bij praxis vandaan ,nieuw 169 euro,was afgeprijst naar 25 euro :Y
kon het zelf niet geloven en was de laatste....en gevuld natuurlijk :+
oke niet het beste spul maar voor mij toerijkend...
full
 
Hallo Arjan 1964.Ik heb zelf de HB200 bij Buitelaar gekocht en ben naar een kleine aanpassing zeer tevreden over de brug.Het mag dan materiaal uit China zijn,het is naar mijn mening een goede prijs\kwaliteit produkt.Ook de levering is perfect qua afspraak gebeurd.Als je genoeg ruimte hebt zal ik voor de HB300 gaan.Kortom ik bestel bij Buitelaar met een gerust hart een volgende bestelling. Vriendelijke groetjes Manske.
 
sjezus man! toevallig heb ik ook een koffer met gereedschap van luxtools (ben tevreden hoor, voor de hobbyist zoals ik, meer dan genoeg) ook van de gamma maar wel 99 euro voor betaald. 25 euro voor koffer, geen geld idd!!!

ik koop die van jou over, 30 euro :+
 
Het gereedschap willen we in ladekasten hebben, om wille van het budget willen wij deze zelf maken, heeft iemand ideen, suggesties of foto's
(beter goed gecopieerd dan slecht verzonnen)


Arjan


Arjan,

Maak je ladekast maar op wieltjes, dan heb je een gereedschapkar. Soms staan er op marktplaats losse ladegeleiders voor weinig, soms zelfs een zlefbouwkast met goede ladegeleiders voor weinig. Ik kocht een complete kast met 14 geleiders van 50 cm die je over de volle lengte uit kon trekken voor weinig, en heb die verbouwd tot deze kar:
Foto-RFSWIPRP.jpg

Er zit nog geen indeling in de laden, komt wie weet nog wel :
Foto-AUADLLVJ.jpg

Wie weet heb je wat aan dit idee. Hoogte 99cm, breedte 63cm, diepte 57cm.
Zwenkwielen haal je spotgeodkoop bij Cranenbroek, ik betaalde voor 12,5 cm wielen met rem 3,50, dezelfde wielen liggen bij de formido voor 20 euro.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan