geregistreerde gebruiker, gasten, hidden

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
De eerste 2 kan ik begrijpen maar die "hidden" , wat nut heeft dat nu weer...
Volgens mij geen enkel !
Of je bent geregistreerd of je ben een gast, maar hidden, mag er misschien iemand niet weten dat je op dit forum surft of wat? Halloooooo.... |(
En moest je een bekend persoon zijn , bij je registratie vul je toch enkel in wat je wil delen met de anderen.
Ik zie hier dus echt het nut niet van in... :?
Wie wel, post het maar hier :}
 
De eerste 2 kan ik begrijpen maar die "hidden" , wat nut heeft dat nu weer...
Volgens mij geen enkel !
Of je bent geregistreerd of je ben een gast, maar hidden, mag er misschien iemand niet weten dat je op dit forum surft of wat? Halloooooo.... |(
En moest je een bekend persoon zijn , bij je registratie vul je toch enkel in wat je wil delen met de anderen.
Ik zie hier dus echt het nut niet van in... :?
Wie wel, post het maar hier :}
:^ Ik zie het nut er ook niet van
 
Bepaalde privacyfreaks willen blijkbaar anoniem kunnen surfen. :?

Nah ja, wij als moderators kunnen zowiezo iedereen zien, ook de hidden gebruikers, de zogenaamde smurfen. ;)
 
Standaard stond hij bij mij op hidden (bij instellingen) ik heb dat uitgezet.

Misschien zijn er mensen die die optie nog nooit hebben gezien.
 
Op moment 32 geregistreerde, 70!!! gasten en een aantal hidden..

Mensen online : Revolution, manoman, CBR-GIRL, bierelier, Antonius Monstrius, Recumbent, Gizzmo13, Grover, Hellracertje, Fastcruiser, TTeun, winand, Daniel Leenders, Lage CB, Sander Vermeer, Gertjan, nitromax, Erik van Dam, bzn, bogarde, R1no, HELLdesker, - Pocahontas -, motor madness, The Rookie, Mar1tin, DeGroteMuis, mad2, Johnv, *GSX-R600*, psycho, Sander 900 RR

Hiervan zijn er dus een paar hidden :P })
 
Op moment 32 geregistreerde, 70!!! gasten en een aantal hidden..

Mensen online : Revolution, manoman, CBR-GIRL, bierelier, Antonius Monstrius, Recumbent, Gizzmo13, Grover, Hellracertje, Fastcruiser, TTeun, winand, Daniel Leenders, Lage CB, Sander Vermeer, Gertjan, nitromax, Erik van Dam, bzn, bogarde, R1no, HELLdesker, - Pocahontas -, motor madness, The Rookie, Mar1tin, DeGroteMuis, mad2, Johnv, *GSX-R600*, psycho, Sander 900 RR

Hiervan zijn er dus een paar hidden :P })
Je meent het. :P
 
ikke nie meer hoor !!
heb het ff veranderd !!!
kennen jullie zijn dat ik er ben !
niet dat jullie daar nu echt op zitten te wachten want ik reageer toch nie zoveel !
 
Ja, mee eens, evenals de icq-mailnotificatie, die staat geloof ik ook standaard aangevinkt..

Komt ook op het todo-lijstje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan