Geremde motoraanhanger (1 of 2 motoren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SharkRider

MF veteraan
11 jul 2007
17.996
5
Zwanenburg
Bij deze is mijn aanhanger te koop ivm aankoop van een gesloten aanhanger.
De aanhanger is voorzien van een 750kg alko as en is geremd.
Extra brede as voor een brede laadvloer.
Laadvloer is 150cm breed en 240cm lang, as is verlaagd waardoor er een makkelijke lage oprit is van 39cm.

Verder is de aanhanger begin dit jaar voorzien van nieuwe laadvloer betonplex anti slip, nieuwe remmen, nieuwe spatborden, nieuwe verlichting en neuswiel.

Door middel van de easystands kan er 1 of 2 motoren worden vervoerd.
Zie foto's..

Vraagprijs incl. easystands en oprijplaat €425

IMG00037-20100512-1433.jpg

P9180055.jpg

P9180056.jpg

P9180057.jpg

P9180058.jpg

P9180059.jpg

P9180061.jpg

P9180062.jpg

P9180060.jpg
 
Netjes, alleen mag je er dus max 750 kg mee wegen?

Dat is jammer ik mag geremd namelijk max 1000kg trekken en als ik al een geremde koop moet ie dat dus ook halen.
 
Netjes, alleen mag je er dus max 750 kg mee wegen?

Dat is jammer ik mag geremd namelijk max 1000kg trekken en als ik al een geremde koop moet ie dat dus ook halen.

snap ook niet echt wat je probleem is 2 fietsen samen wegen +- 400 kilo (suppersport dan heh)
heb je nog 350 kilo over waar je mee kan doen wat je wilt

ook al pleur je er (als het past) 2 dikke fietsen op alle 2 350 kilo per stuk zit je op 700 hou je nog 50 kilo over zonder probleem


ik vind het een prima aan hanger voor wienig geld het ziet er nejtes en stevig uit (op de foto)
en hij is ook nog eens geremd das als ie geladen is ook wel fijner drukt ie niet zo door suc6 met de verkoop
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Zal je dat extra laadvermogen dan nodig hebben?

Misschien niet voor motoren maar wel voor andere zaken ;)

snap ook niet echt wat je probleem is 2 fietsen samen wegen +- 400 kilo (suppersport dan heh)
heb je nog 350 kilo over waar je mee kan doen wat je wilt

ook al pleur je er (als het past) 2 dikke fietsen op alle 2 350 kilo per stuk zit je op 700 hou je nog 50 kilo over zonder probleem


ik vind het een prima aan hanger voor wienig geld het ziet er nejtes en stevig uit (op de foto)
en hij is ook nog eens geremd das als ie geladen is ook wel fijner drukt ie niet zo door suc6 met de verkoop

Waar zie jij dat ik een probleem heb?

Vergeet alleen ff het eigen gewicht van de AHW niet? Dus 2 sport fietsen van +-200kg is 400 kg plus het gewicht van de AHW en wat je dan nog onder de 750kg mag je er nog bij op pakken ja.

Maar ik heb een goeie AHW die is alleen niet geremd en dus mag ik max 450kg trekken.
Ben nu aan het kijken naar een AHW met opstaande kanten zodat ik hem ook behalve als motor transporter nuttig kan gebruiken.

Dus geen probleem, hoogstens een gratis kickje.

Edit: En ik zeg ook zeker nergens dat ik hem te duur vond of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Zitten die inrijklemmen er bij?
Laatmaar, ik kan niet lezen :+ Ik ga er even over nadenken.
 
Laatst bewerkt:
Heb er over over nagedacht, aanhangertje is bijna wat ik zoek, enige wat ik mis is een mooie kist om zooi in kwijt te kunnen. De ruimte is er ook niet echt om die er op te maken. Dus ik m laat m schieten. Iig succes met de verkoop TS!
 
Heb er over over nagedacht, aanhangertje is bijna wat ik zoek, enige wat ik mis is een mooie kist om zooi in kwijt te kunnen. De ruimte is er ook niet echt om die er op te maken. Dus ik m laat m schieten. Iig succes met de verkoop TS!
Geen probleem! :)

Jij ook succes met je zoektocht verder.
 
`hallo

wat ik nog even mis is de plaats waar de aanhanger weg moet komen
ik kom vanuit groningen dus je kunt wel na gaan als de aanhanger in brabant staat
gaat mijn intresse niet verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan