Geremde motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans6274

Die hard MF'er
26 sep 2021
337
206
Heuvelland
Zeer stabiele geremde aanhanger met bijna nieuwe banden en goed opgebouwd met een V-Dissel. Dus beter (denk ik) achter de auto dan een rechte dissel.
7-polige stekker, alle verlichting werkt uitstekend. Alleen zijn de afdekkingen van de lampjes aan de voorkant stuk vanwege de karretjes.
Welke karretjes? Ik schuif twee “karretjes” voor en achter zijdelings op de steunen, hang de kar in de takel en zet hem op zijn kant. Dit kan met twee man ook zonder takel. Daarna makkelijk te verrijden in de schuur, past door een normale deur en neemt een stuk minder plaats in.
Kar is inclusief een zelf-bouw oprijplaat, een verstelbare voorwielklem voor alle maten wielen, neuswiel, opbergbakje voor spanbanden. En natuurlijk de karretjes.

Prijs is 450 euro, af te halen in de buurt van Gulpen.

407FF261-BD25-4DBE-AB2F-C05CBF8B6C32.jpegIMG_6539.jpegIMG_6540.jpeg
 
Laatst bewerkt:
goedemiddag Hans,
ivm met het kunnen plaatsen van de trailer effe een vraag. wat zijn de afmetingen van de trailer, en dan met name, de totale lengte, de hoogte als hij op zijn zijkant staat, en lengte en breedte van het laadoppervlak. mvg peter
 
De lengte van de kar is 3,5 meter
Laadvloer 2,0 bij 0,9 meter
Staand is de kar 1,55 hoog en 60 cm diep.
 
goedemorgen Hans, bedankt voor de snelle reactie, ik krijg hem jammer genoeg niet geplaatst, qua lengte kom ik 20 cm te kort. helaas. succes met de verkoop.
 
Het is nu niet de tijd van het jaar om deze te verkopen, zo tegen de vakanties zal er wel meer animo voor zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan