Gereserveerd ~ Loop (?) of sloop suzuki gsx600f '99 25KW

Dutchmann

Rookie
24 jun 2018
10
0
Het was een hele leuke, mooie en goede GSX. Totdat ik vorig jaar maart een schuiver maakte - beginnersfout. Al die tijd nog de hoop/illusie gehad dat ik hem zelf of met vrienden zou opknappen. Na eindelijk ontwaakt te zijn van die droom - iets met linkerhanden - toch maar kijken of ik hier op het forum iemand er nog blij mee kan maken.

Februari '19 had ie net een grote beurt gehad en was alles aangepakt - bon is als het goed is nog aanwezig, mocht dat relevant zijn. 31 maart werd dat allemaal te niet gedaan. Na de schuiver is de motor snel uitgezet door andere motorrijders. Echter, nooit een andere blokdeksel erop gezet dus ik weet niet of de motor start. Blok heeft ong 34/35K gelopen.

Prijs: tsja... wat is iets als dit nog waard? Ik sta open voor suggesties/biedingen.


De foto's vertellen alles wat ik van de staat van de motor weet.



EDIT: Motor staat in het midden van het land. Hij zal opgehaald moeten worden.
 

Bijlagen

  • Achterkant-hoger.jpg
    Achterkant-hoger.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 24
  • AchterkantV2.jpg
    AchterkantV2.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 19
  • Achterwiel.jpg
    Achterwiel.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 21
  • Bezinetank.jpg
    Bezinetank.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 17
  • Blok-links.jpg
    Blok-links.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 19
  • Blok-linksDichtbij.jpg
    Blok-linksDichtbij.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 22
  • Cockpit.jpg
    Cockpit.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 16
  • Links-achterkant.jpg
    Links-achterkant.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 18
  • Links-schuinVoorzijde.jpg
    Links-schuinVoorzijde.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 18
  • Rechts-schuinVoorzijde.jpg
    Rechts-schuinVoorzijde.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 18
  • Voorvork-dichtbij.jpg
    Voorvork-dichtbij.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 16
  • Voorzijde.jpg
    Voorzijde.jpg
    3 MB · Weergaven: 20
  • Voorzijde-links.jpg
    Voorzijde-links.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 20
  • Voorzijde-schuin.jpg
    Voorzijde-schuin.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 19
  • Voorzijde-velg.jpg
    Voorzijde-velg.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Deksel heb ik eventueel liggen mocht je de motor aan de loop willen maken
 
Klinkt misschien een beetje lullig maar ik vroeg mij af of je ook bereid losse onderdelen te verkopen?
Ik ben zelf namelijk geïnteresseerd in de 2 chromen kapjes aan de zijkant van de motor, de vorige eigenaar van mijn exemplaar vond het nodig om deze zwart te verven en ze zijn er niet bepaald op vooruit gegaan naar mijn mening.
Ook ben ik mogelijk geintereseerd in de demper die je er op hebt zitten maar daar heb ik nog wel een aantal extra vragen bij, namelijk of het een volledig systeem is of slechts een slip-on, en of de DB-killer nog aanwezig is?

Mocht je niet aan de verkoop van losse onderdelen willen beginnen heb ik daar uiteraard het volste begrip voor aangezien dat vaak wel extra moeite kost voor de verkopende partij en dit niet altijd meer oplevert.

Mocht je toch besluiten om hier open voor te staan heb ik zelf vanaf 9 juni alle tijd om het op te halen (dan moet ik m'n scriptie ingeleverd hebben) en wil ze evt ter plekke omruilen voor degene die nu op mijn motor zit, mocht je liever wel iets er op houden (uiteraard betaal ik er dan nog steeds voor)
 
Laatst bewerkt:
In principe heb ik hem al gekocht.
Ik kom het hele ding in 1 keer ophalen alleen voor een datum zijn we nog aan het kijken.

Omruil bod sta ik wel voor open opzich.
 
Omruil bod sta ik wel voor open opzich.
Welke chromen kapjes gaat het om. Gezien de kapschade moet er toch wel het een en ander aan het ontwerp gewijzigd worden.
 
Omruil bod sta ik wel voor open opzich.
Welke chromen kapjes gaat het om. Gezien de kapschade moet er toch wel het een en ander aan het ontwerp gewijzigd worden.
Ik had het over de kapjes die net boven de voetsteunen zitten aan weerszijde van de motor.
 
Wat Erwin zegt is correct, hij heeft hem inderdaad al gekocht. Had nog niet de mogelijkheid gehad hem op gereserveerd te zetten, bij deze. Technisch gezien gaat het onderhandelen/ruilen van de kapjes e.d. dan ook tussen jullie 2 inderdaad. Over de uitlaat weet ik verder trouwens niks. Hij zat erop toen ik hem kocht en maakt een heerlijk geluid, dat weet ik dan weer wel haha.
 
Inmiddels in mijn bezit rechte voorvork erin en nog wat delen.
Komt nog werk aan, maar start, loopt en rijdt goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan