Gereviseerde honda cb350f

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Als er animo voor is mag hij weg. Ik heb de cb350 nu ruim een half jaar in mijn bezit. Het was voor mij een project die nu helemaal af is. Er is oa het volgende gebeurt:

- Top end revisie, waarbij de cilinders zijn opgeboord naar 400cc. Alle pakkingen vervangen op één na, een ring links achter de generator. Ring zit er bij.

- Blok is gestraald en opnieuw gespoten.

- Stalenremleiding geplaatst, andere rempomp, remblokken vervangen.

- Nieuwe (binnen)banden, bt45.

- Kleine carbrevisie

- Nieuwe contactpunten en condensators enz.

- Nieuwe ketting en tandwielen.

- Verse olie en filter

- Nieuwe mooie demper

En ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn. Na deze revisie heb ik ongeveer 4000km gereden. Met de banden maar een 1000km. Alles is dus nog zo goed als nieuw.
Bovendien heb ik er nog voor een 75e aan nieuwe reserveonderdelen bij.

De cb is voorzien van een redelijk zeldzame buddy die bovendien nog helemaal netjes is.


Hier alvast een paar foto's (ik zal bij interesse nog wel betere maken):








Vraagprijs: 1250e

NU: 1000e zie laatste post.
 
Laatst bewerkt:
Niemand geinteresseerd in belastingvrij, betrouwbaar en tegen een goedkope verzekering (70e p/j) rijden? Ook 25kw geschikt uiteraard.
 
KICK heb net een mooie vespa gezien en die wil ik eigenlijk wel gaan halen! :9
 
Ziet er wel leuk uit :)
Waar is die te bezichtigen ?
Zou dat misschien overwegen als tweede motor :9~
 
Hoi,

Motor is te bezichtigen in Sliedrecht, onder Dordrecht.

Bij interesse kan je ook mailen: laurensderijke@hotmail.com

Of bellen: 0641391056

Greetz,

Laurens
 
Ik ben wel van Brugge ( België ) , kan ik die gemakkelijk in België inschrijven en dienen er daar taxen voor betaald te worden ?
 
Invoeren voor belgie moet geen probleem zijn. Ik geloof zelfs dat het in belgie nog een behoorlijk gewild apparaat is omdat hij standaard 25kw is. Over belasting in belgie kan ik je niks vertellen...
 
;( mn vriendin vindt 1 motor momenteel genoeg, de garage staat vol B|
als ze nu die van haar zou wegdoen ... dan had ik plaats voor een tweede })

Nog veel geluk met de verkoop, echt wel een leuke bike :Y
 
hey
ben van belgie, zijn de papieren in orde? en wat is uw laagste prijs? als we overeen komen, wil ik 300km afleggen....met een bestelbus.
 
Is het zeker waard deze machine! Belastingvrij rijden, goedkope verzekering!

En compleet gereviseerd natuurlijk! Tevens een kickje voor de nette machine ;)
 
hey
ben van belgie, zijn de papieren in orde? en wat is uw laagste prijs? als we overeen komen, wil ik 300km afleggen....met een bestelbus.

Papieren zijn in orde, zijn originele papieren uit 1974. Laagste prijs is 1200e, 50e er af voor de diesel... ;) Voor minder gaat hij niet weg.

Ciao
 
Invoeren voor belgie moet geen probleem zijn. Ik geloof zelfs dat het in belgie nog een behoorlijk gewild apparaat is omdat hij standaard 25kw is. Over belasting in belgie kan ik je niks vertellen...


totaal geen probleem..ff langs de RDW, papieren inlveren, en uitvoeren maar. In Belgiëeven een gelijkheidsattest aanvragen (is geen probleem overigens) en karren maar... :]
 
hey,
bedankt voor de info, ik zal kijken of het deze maand financieel mogelijk is. ik ga het zeker volgen, greetz
 
[spam]ik heb er ook nog een te koop ook een geref. opgeboorde 350(400)
hij is van opa, diewil hem verkopen....[/spam]

oersterke motorfietsjes, die ipv minder steeds meer waard worden!
 
hey,
bedankt voor de info, ik zal kijken of het deze maand financieel mogelijk is. ik ga het zeker volgen, greetz

Ik heb toch besloten om de cb voorlopig te houden. :o Vooral vanwege het feit dat ik over twee weken voor drie weken elke dag naar Utrecht moet en dan is mn brommer wel erg handig en goedkoop... Misschien dat ie daarna alsnog weg gaat/moet, maar komende vijf weken blijft ie dus nog even...
 
geen probleem laurus.
als ik eerlijk mag zijn... ik zie dat jullie Nederlanders meer brikken dan hier in belgie. jullie doen dit gewoon echt graag zo te zien en niet de bedoeling hebben om snel rijk te worden. de meesten toch :) bij ons is dit minder het geval en zeker niet zo bedreven als jullie. jullie hebben wel financieel baat om aan een oldie te brikken, hier maakt het nada uit....

dus buurmannen, een gereviseerde /cafe-racer-achtige/ honda (liefst twin)/ rond de 1000eu...dat is wat ik bij jullie op zoek ben. greetz
 
Hoi,

Als ik met toch nog bedenk, neem ik contact met je op. En over dat brikken heb je volgens mij wel gelijk :9. Wel maf op zich maar ja...

Groeten,

Laurens
 
Ik weet dat ik er spijt van krijg... Maar het moet.

Als er iemand (Bebop?) nog interesse heeft mag hij toch weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan