Gereviseerde Nissin remklauwen (34/30) van een Fireblade

maximus86

Die hard MF'er
25 apr 2014
686
4
Belgie
Setje volledig gereviseerde remklauwen van Nissin. Komen van een 2e generatie Fireblade.
34/30 diameter gecoate zuigers.
Ultrasoon gereinigd, seals en zuigers nagekeken (waren in erg goede staat) en opnieuw gemonteerd met ATE hydraulisch vet. Gewoon monteren, ontluchten en gaan.

Enkele kleine krasjes aan de buitenkant, maar voor de rest in stopstaat. Binnenkant ziet er als nieuw uit.

Had deze gekocht voor een project motor, maar heb uiteindelijk andere remklauwen gebruikt.

Komen met een setje spliksplinternieuwe Brembo "SA" gesinterde remblokken. Nooit gemonteerd. (07HO45SA)

Passen onder andere ook op andere generaties Fireblade, VTR en sommige CBR600R, mogelijk nog op andere motoren.

Vraagprijs: 200€

1uNI6l5.jpg

euZPhvI.jpg

q16Z5gX.jpg

Mf2DI4j.jpg

OpAu94v.jpg

KPV8yGF.jpg

1wXtSwC.jpg

JmQdJOJ.jpg
 
Deze zijn zo proper dat ik er van durf eten, niemand met een project bezig of niemand die te lui is om zijn remmen zelf te kuisen?
 
62mm 63mm hart op hart, M8 bouten

:edit: miskeken! Gelukkig meet ik nog eens na
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet vanbuiten, als je wat afmetingen kan nemen dan zal ik die vergelijken met wat ik heb?

Ik geloof echter dat de zx10 '04 al radiale remklauwen heeft van Tokico? Dit zijn axiale klauwen.
Je kan in principe alles wel passend maken als je remklauwhouders laat frezen, maar dan kijk je beter voor een stel radiale klauwen van hetzelfde merk, van een later model motor eventueel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan