Gereviseerde SRX600 te koop

Wow een bod van 750e op MP _O-

Ow enne kijk even op deze website: www.roughroads.nl
 
Als de motor wordt verkocht gaat daarvan 150e naar de leprastichting!!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat een ongelofelijk mooie motor is dit!
Het is dat ik geen geld heb en nog met mn rijbewijs bezig ben-_-
Zeker ook geen intresse in een een CBR600 pc19. (Anders had je die vorige wel niet weggedaan ;)
Trouwens wel Hulde dat je zoveel voor de leprastichting doet! _O_
 
Jow thanks! We doen ons best.

Jammer, dat er niet meer mensen zo over denken ;)

Ik verkoop hem trouwens liever omdat ik waarschijnlijk binnenkort een heel bruut weekend Italie ga doen *O* Ruilen tegen een Vespa (pre '80) is altijd bespreekbaar...
 
Goed, toch weer te koop, ik ga er voorlopig geen geld en tijd voor krijgen. Heeft wat onderhoud nodig: spanningsregelaar en knipperrelais moeten vervangen worden. Loopt gewoon goed en is verder ook in orde alleen gaat de accu nu koken en op den duur kapot omdat er de vloeistof op kookt.. Knipperlichten doen het dus ook niet omdat het relais kapot is.

Daarom mag hij nu weg voor een bodemprijs van 1000e! Koopje!
 
Hoi Hans,

Helaas heb ik geen interesse in je xs650. Ik zou graag ruilen tegen een moto guzzi of vfr.

Groeten,

Laurens
 
Heeft nu een tijdje stil gestaan en ik krijg hem niet meer aan de praat, ik vermoed een verstopte sproeier of domweg te weinig benzine... In ieder geval mag hij voor de snelle beslisser opgehaald worden voor 800e. Ik heb geen zin om er nog tijd/geld en moeite in te steken. Tijd heb ik bovendien niet echt veel momenteel...

800e... Koopje '(
 
Laatst bewerkt:
aaaaargh... Waarom heb ik in hemelsnaam besloten dat ik Down-Under wil! '(
Dit is echt een van de allergaafste fietsen ooit gemaakt :p
En het is zó frustrerend om hem te willen kopen, maar het niet van jezelf te mogen omdat je je geld nog hard nodig hebt '(

Skupje dan maar :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan