Gereviseerde SRX600 te koop

Er komt als het goed is van de week iemand kijken, dat is alleen al vaker gezegd :X
 
Degene zal dus wel weer niet komen :? :r
 
Laatst bewerkt:
still here... jammer hoor. Help het om te zeggen dat deze SRX zich echt heeft bewezen in de alpen en zich heeft ontpopt als echte stuurfiets die vrijwel iedere motor het nakijken gaf als het op stuurmanskunsten aankwam? :)
 
still here... jammer hoor. Help het om te zeggen dat deze SRX zich echt heeft bewezen in de alpen en zich heeft ontpopt als echte stuurfiets die vrijwel iedere motor het nakijken gaf als het op stuurmanskunsten aankwam? :)

Ja maar, komt dat dan door de stuureigensschappen van deze SRX, de stuurmanskunst van Laurens of de would be coureurs op veel te dure en (in de bergen veel te) lompe supersports i.c. billenknijperts in haarspeldbochten?
 
Hoe houdt deze bike zich op de snelweg? Is het nog enigszins comfortabel cruisen of tril je samen met de motor uit elkaar bij een ritje van 2 uur?
 
Ja maar, komt dat dan door de stuureigensschappen van deze SRX, de stuurmanskunst van Laurens of de would be coureurs op veel te dure en (in de bergen veel te) lompe supersports i.c. billenknijperts in haarspeldbochten?

Tjah, het zal waarschijnlijk een combinatie van bovenstaande zijn ;)

Iig is de motorfiets verkocht aan "ech wel"! Laten even weten als tie weer rijdt!
 
Thanks! Kan ik met een gerust hart naar Afrika en daarna op zoek naar wat anders!:D
 
Kijk, mooizo! Weer iemand verknocht aan een SRX :)

Dat ik de SRX gekocht heb is pure nostalgie:

full


Heb in 1999 en 2000 nog met deze Bakker-Yamaha met luchtgekoeld blok gereden.

Toen ik begon met SoS / supermono in 1991 reden (o.a) Marc van Strijen en Frank Molleman op een SRX 600, met van die grote, vierkante nummerplaten en ondersteuning van Dick Hoogland
 
jammer dat ik dit te laat zie... had 'm graag gekocht ..

mocht iemand er nog 1 weten... ;)

tot wat voor lengte zit je hier nog comfortabel op ? Ik ben zelf bijna 1.90mtr...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan