gerotzooi op marktplaats

ducy

MF'er
17 sep 2006
182
1
groesbeek
ik ben het van de week al een paar keer tegen gekomen op marktplaats,motoren voor veel te lage prijzen.Als je dan verder zoekt vind je precies dezelfde motor voor de normale prijs maar met precies dezelfde fotoos.
 
ik ben het van de week al een paar keer tegen gekomen op marktplaats,motoren voor veel te lage prijzen.Als je dan verder zoekt vind je precies dezelfde motor voor de normale prijs maar met precies dezelfde fotoos.

Mailen dat je die motor wil komen bekijken, ook al staat ie in Okkie-Wokkie-land.
Als ie bevalt boter bij de vis en meteen motor meenemen.
Moet je eens kijken wat ze snel terugkrabbelen. :)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, het geknoei met foto's op marktplaats is heel gewoon.

Weet nog dat mijn scooter al bijna 2 jaar gejat was, maar had op een scooter site er nog foto's van staan. Mijn broertje die net 16 was ging op zoek naar zo'n zelfde scooter type en kwam al gauw uit op een advertentie met plaatjes van MIJN oude scooter. Even een mailtje schieten naar marktplaats en orginele foto's sturen en klaar is klara.
 
Je hebt je eigendom niet teruggehaald?

waren alleen de foto's van die scooter die ik had gemaakt en een maand na de diefstal was ie eigendom van de verzekering en hadden die mij al uitgekeerd, dus nee, had geen zin om er achteraan te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan