gerucht paddock vechtpartijtje

GRande Roberto

MF veteraan
30 aug 2003
1.962
0
Amsterdam
ik hoorde van mensen dat Menzen zaterdagavond een agent in elkaar heeft geslage meer mensen die dit ghoord of gezien hebben?
Hij heeft in elk geval niet gereden en Marco pietjouw zou er ook bij betrokken zijn geweest
Weet iemand meer
 
heb net ook zoiets gehoord, namen weet ik niet.
Er zou feest zijn geweest in het paddock en 1 of andere marshal had gevraagt om wat stiller te zijn want er zouden mensen willen slapen, toen dat niet gebeurde zou hij de politie er bij hebben gehaald, en 1 van de rijders zou die politie geslagen hebben
Dit is alles wat ik heb gehoord. vind het maar een beetje een raar verhaal :?
 
trouwens, bij de superstock race werd er rood gezwaait in de laatste ronde, paul mooiman? zou gevallen zijn, maar kan er verder niets over vinden, is alles ok met hem, en wat ging er nou precies mis?
Heeft iemand antwoord op deze vragen??
ALvast bedankt en vriendelijke groet,
mij
 
Ja alles was okee want hij kwam gewoon met de bezemwagen terug naar pitlane, is uit voorzorg wel even naar het ziekenhuis gebracht. Waarvoor weet ik niet.
 
Ik weet dat mooijman bij post 20 (mandeveen is gevallen ) en nu ik net op tv tv drenthe heb gekeken blijkt en geeft menzen toe dat hij een agent heeft geslagen en nu mag menzen niet rijden op assen tot 31 december en waarschijnlijk niet starten in Spa op 17 oktober Ap deroue schijnt er ook bij betrkken te zijn geweest
 
Ja maar Robert Menzen schijnt ook Nederlands kampioen kickboksen te zijn gweest zoiets zij iemand maar dat gloof ik niet
 
Ik hoorde van iemand die op post stond dat Hanson idd een schoppende beweging zou hebben gemaakt maar daar heb ik ook mijn twijfels over!
 
Menzen heeft gewoon het weekend doorgebracht in het politieburo
Kan iedereen wel eens over komen

EgbertO
 
Ja, ik zag ook dat iemand een trappende beweging maakte, ik had meer het gevoel dat hij de motor bijna kwijt was. hij kwam zo hard uit ramshoek zette en toen hij remde kwam achterwiel los (was voet van de achterrem), zat trouwens genoeg ruimte tussen hem en de andere rijder (Barry), denk nog wel een metertje, maar als het intimidatie was of motor bijna kwijt dat weet ik dus niet. Xaus deed 2 jaar geleden het zelfde geintje bij Neil, Maar rechterbeen aan de binnekant van de GT-BOcht, dus dat had ook met controle te maken. Denk dat je voor zoiets toch bij de rijders moet zijn (Barry en Jan)
 
DVHN
Motorcoureur Menzen in cel en mist race


assen - Motorcoureur Robert Menzen ontbrak zondagmiddag op het TT-circuit tijdens de race van de Superstock. De 27-jarige coureur uit Barger-Compascuum zat in een politiecel in plaats van de pit van het TT-circuit. Zaterdag tegen middernacht werd Menzen op het rennerskwartier in de kraag gegrepen na een knokpartij, waarbij de politie pepperspray moest gebruiken. Nog twee bij de ruzie betrokken mannen brachten de nacht door in de cel.

De politie werd opgetrommeld vanwege geluidsoverlast rond de sponsortent van Menzen. De discussie liep zo hoog op dat de politie werd gebeld. Die probeerde te sussen, maar toen een agent een klap kreeg waren de rapen gaar. In allerijl werd versterking opgeroepen en bovendien zou er met een mes zijn gedreigd. Gerrit Menzen, de vader van de coureur, probeerde te bemiddelen, maar dat leverde geen resultaat op. Sterker, Robert dacht dat zijn vader werd aangevallen en ging de agent te lijf. Die raakte gewond aan zijn neus en oog. Na behandeling in het ziekenhuis mocht hij naar huis.

Menzen sr.: "Ik probeerde de mensen uit elkaar te halen. Het was één groot misverstand, maar zet dit maar niet in de krant." Inmiddels heeft het Team Menzen een excuusbrief rondgedeeld op het rennerskwartier. "Wat er is gebeurd, wordt erg betreurd door het team. Tijdens de schermutselingen, die niet te wijten waren aan leden van het Team Menzen, is Robert verhit geraakt. Wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan."

De KNMV besloot Menzen te diskwalificeren voor de race van zondagmiddag, maar dat hoefde achteraf niet, omdat hij nog op het politiebureau zat. Menzen, vierde in de ONK-stand Superstock, moet zich op een later tijdstip verantwoorden voor de Disciplinaire Raad van de KNMV. "Dan kan hij zijn zegje doen", stelt juryvoorzitter Dick Mogenzomp.

Van horen en zeggen,
Er was er onenigheid met een voormalige sponsor van Allard Kerkhoven,
(Sierhekwerk Wilco van de Pol) deze is begin dit jaar met sponsoring gestopt, echter komt deze nog regelmatig met z'n tent en trailer naar wedstrijden om in het rennerskwartier lekker feest te vieren, en dit tot woede van meerdere renners, men vindt dat ze er niks te zoeken hebben. :r :r
 
Laatst bewerkt:
Ja dat verhaal las ik ook ik vind het ook vreemd en vraag me af wat die vent met die feesttent daar dan ook nog doet??/ :?
 
Ik wil van iedereen die hier geruchten neer hebben gezet graag weten hoe jullie aan de geruchten komen. :)

Incident Menzen:
Feestje, bewaking kwam de boel verpesten, 2 gasten deden lastig. Ene A. Deroue, bekend van de motorzaak, en ene meneer vd Pol, bekend van ongewenst. Toen de politie kwam deden deze 2 nogal moeilijk en leek Menzen sr. aangevallen te worden door politie. Toen kwam Robert er iets minder subtiel tussen beide....
De heer Deroue is met pepperspray bespoten en samen met vd Pol en Menzen (de laatste in enkel een boxershort) afgevoerd naar het politiebureau.
Beetje stom om dat te doen in het weekend dat alle sponsoren traditiegetrouw aanwezig zijn |(

Incident Hansson:
Jan Hansson heeft gemeld dat hij van z'n stepje gleed en geen trappende beweging maakte. Hij zal vast de waarheid weer spreken :X

Rode vlag:
Idd Paul Mooijman, die had door de klap nogal wat last met het ademhalen, dus moest er zsm een ambu heen, daarom de code rood. Viel inderdaad achteraf wel mee.
 
Ik wil van iedereen die hier geruchten neer hebben gezet graag weten hoe jullie aan de geruchten komen. :)

Incident Menzen:
Feestje, bewaking kwam de boel verpesten, 2 gasten deden lastig. Ene A. Deroue, bekend van de motorzaak, en ene meneer vd Pol, bekend van ongewenst. Toen de politie kwam deden deze 2 nogal moeilijk en leek Menzen sr. aangevallen te worden door politie. Toen kwam Robert er iets minder subtiel tussen beide....
De heer Deroue is met pepperspray bespoten en samen met vd Pol en Menzen (de laatste in enkel een boxershort) afgevoerd naar het politiebureau.
Beetje stom om dat te doen in het weekend dat alle sponsoren traditiegetrouw aanwezig zijn |(

Incident Hansson:
Jan Hansson heeft gemeld dat hij van z'n stepje gleed en geen trappende beweging maakte. Hij zal vast de waarheid weer spreken :X

Rode vlag:
Idd Paul Mooijman, die had door de klap nogal wat last met het ademhalen, dus moest er zsm een ambu heen, daarom de code rood. Viel inderdaad achteraf wel mee.


*zucht*
die kranten lullen ook maar wat B|
al valt het deze keer nog mee wat het verdraaien van het verhaal beteft ;)

naja, foutje dus.. :? 8-)
 
Wat een eikels....

Sorry, maar je mept gewoon geen agenten, hoe erg het ook jeukt... (Tenzij ze jou meppen natuurlijk)
 
Wat een eikels....

Sorry, maar je mept gewoon geen agenten, hoe erg het ook jeukt... (Tenzij ze jou meppen natuurlijk)


en toch...
als ik zie dat mijn vader moeder of wie me lief is wordt aangevallen door een agent spring ik er zeker wel tussen!!
ik heb voorbeelden gezien waarbij een agent een jongere hardhandig tegen de grond wierp terwijl hij met praten veel meer effect had gehad.

en dan nog, als het die kwal van een agent is waarvan ik denk dat dat 'm is dan geloof ik direkt dat die het verdiende. B| maar goed, ik mag niet oordelen want dat weet ik dus niet zeker.
 
en toch...
als ik zie dat mijn vader moeder of wie me lief is wordt aangevallen door een agent spring ik er zeker wel tussen!!
ik heb voorbeelden gezien waarbij een agent een jongere hardhandig tegen de grond wierp terwijl hij met praten veel meer effect had gehad.

en dan nog, als het die kwal van een agent is waarvan ik denk dat dat 'm is dan geloof ik direkt dat die het verdiende. B| maar goed, ik mag niet oordelen want dat weet ik dus niet zeker.

Moet je ook zeker doen, voor je familie op komen,. en als nodig er tussen springen, vindt ik overigens wat anders dan erop meppen (Heb ook geen idee wat er precies is afgespeeld, en wie die mensen eigenlijk zijn)

Politie heb tegenwoordig al geen reet meer te vertellen, dus om ze dan maar in mekaar te jassen ondermijnt het helemaal. Wees dan wat inteligenter, en naai die vervelende agent dan door hem geweld pleging aan zijn voet te leggen. Beetje geluk ben je er dan ook echt vanaf,....
 
Ok villie ik heb de geruchten van mijn opa (baco) en van mijn vader (zit op medisch centrum publiek en die had met een baco van 26 overlegd en he ter ove rgehad.
de rest heb ik gehoord op drenthe en dat van Hanson ook van iemand op post (maar die dagt hetzelfde als jij! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok villie ik heb de geruchten van mijn opa (baco) en van mijn vader (zit op medisch centrum publiek en die had met een baco van 26 overlegd en he ter ove rgehad.
de rest heb ik gehoord op drenthe en dat van Hanson ook van iemand op post (maar die dagt hetzelfde als jij! ;)


hehe.. ik wilde al bijna gaan replyen. Klik ik op reply, zie ik ineens dat je je tekst gewijzigd hebt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan