Geschept door een koekblik

Veel sterkte.

Nijdig zijn okee maar gewoon weer vooruit kijken. Alles is op te lossen. ;)

Ik liep gewoon te wandelen en werdt geschept door een auto 6 weken terug..Hoef nog maar 7 weekjes in de beugels te lopen...Had eigenlijk rolstoeltje moeten zijn.....Dus thx engeltjes *D
 
Das flink kl*te. ;(

Heel veel sterkte met de spierpijn en het zoeken naar een andere bike.

Aangezien de schuldvraag wel duidelijk is, zou ik informeren naar vervangend vervoer. Lijkt me dat dit gewoon vergoed moet worden door de tegenpartij. Verder, als je all-risks verzekerd bent, hoef je normaliter niet zo lang op je geld te wachten. Jouw verzekeringsmaatschappij vergoed jou dan de schade (+ eventueel vervangend vervoer als dat ook gedekt wordt) en zij verhalen het dan bij de tegenpartij.

Al met al zou ik er een paar telefoontjes met de verzekering aan wagen.

Maar het blijft niettemin goed kl*te en een hoop gedoe. '(

sorry hoor. maar dit vind ik weer zo overdreven. ongelukken gebeuren nou eenmaal. het is niet zo dat die automobilist hem expres van zijn fiets reed. ik heb ook wel eens een aanrijding veroorzaakt (gelukkig geen motorrijder). natuurlijk erg klote, maar het gebeurt.
Als iemand over een voorsorteervak de wachtende auto's inhaalt en vervolgens door rood rijdt, dan kom je volgens mij toch wel heel dicht in de buurt van opzet. Een ongeluk kan altijd gebeuren, maar dit zijn wel heel grove fouten.
 
nou daar ben je nog relatief goed mee weggekomen. en gelijk heb je dat je boos bent. dat is je goed recht na wat je is overkomen.
 
[...]
sorry hoor. maar dit vind ik weer zo overdreven. ongelukken gebeuren nou eenmaal. het is niet zo dat die automobilist hem expres van zijn fiets reed. ik heb ook wel eens een aanrijding veroorzaakt (gelukkig geen motorrijder). natuurlijk erg klote, maar het gebeurt.
Als ik het goed begrijp uit deze tekst:
Op die [piep] die (volgens getuigen) over de baan om rechts af te slaan de rij wachtende auto's langs raced dan door rood rechtdoor rijdt en daar mij tegenkomt.

Is de veroorzaker over de linkerrijbaan gegaan voor rechtdoor, langs de wachtende auto's gereden en toen naar rechts willen afslaan waar hij een motor tegenkwam..

Als dat is wat er is gebeurd: de t*ring met die gast.. :(
 
Wat een kl....
424.gif


Heb echt een hekel aan roodlicht-rijders.. :(

heel veel succes met de afhandeling en met jezelf natuurlijk.
 
Das flink kl*te. ;(

Heel veel sterkte met de spierpijn en het zoeken naar een andere bike.

Aangezien de schuldvraag wel duidelijk is, zou ik informeren naar vervangend vervoer. Lijkt me dat dit gewoon vergoed moet worden door de tegenpartij. Verder, als je all-risks verzekerd bent, hoef je normaliter niet zo lang op je geld te wachten. Jouw verzekeringsmaatschappij vergoed jou dan de schade (+ eventueel vervangend vervoer als dat ook gedekt wordt) en zij verhalen het dan bij de tegenpartij.

Al met al zou ik er een paar telefoontjes met de verzekering aan wagen.

Maar het blijft niettemin goed kl*te en een hoop gedoe. '(Als iemand over een voorsorteervak de wachtende auto's inhaalt en vervolgens door rood rijdt, dan kom je volgens mij toch wel heel dicht in de buurt van opzet. Een ongeluk kan altijd gebeuren, maar dit zijn wel heel grove fouten.


Plus orph, dat de veroorzaker aansprakelijk gestelt kan worden (altijd ff doen....) dat de vervolgschade die hierdoor ontstaan is, voor zijn rekening krijgt. (causaal verbandje zeg maar).

Dus ascii, je vervangend vervoer is zo goed als geregeld! Laat je verzekeringsagent dit maar oplossen voor je, wordt ie ook voor betaald zeg maar.

iig sterkte met je lichamelijke en motorfietselijke herstel!
 
Join the club!

Ik ben ook niet te lang geleden op de A2 voor m'n sokken gereden.

Het goede nieuws is echter dat ik vrij snel m'n geld had!! Je hoeft je dus niet al te veel zorgen te maken. Zeker niet als de schuldvraag duidelijk is en de politie ter plaatse geweest is.

Volgens mij kun je de verzekering ook het vervangende vervoer laten vergoeden. Was ik zelf ook niet opgekomen maar hoorde dat via een kennis. Ff informeren dus.

Veel geluk met je herstel! Ik weet hoe het voelt '(
 
Gelukkig ben je er goed van af gekomen joh!
Da's het belangrijkste....

Wel een mafkees, beetje door het rode licht rijden. :(
Zulke mensen moeten ze flink bestraffen, vind het een poging tot doodslag.
 
Wat een idioot :r :r :r

Kijk eens op www.burgers-schade.nl/, deze mensen hebben mij goed kunnen helpen na een ongeval waar ik nog behoorlijk lang last van heb gehad. Zij gaan ook wat verder dan de schade van je motor en kijken ook naar de verdere en immateriële schade.

Sterkte met je herstel, hopen dat je er snel weer bovenop bent!
 
thx all voor de opbeurende teksten.

Ik realiseer me steeds meer dat ik met het ongeluk mazzel heb gehad (of anders gezegt, ik heb botte pech dat ik precies op het verkeerde moment op de verkeerde plek was, maar gelukkig viel het nog mee). Verder morgen idd de rechtsbijstand verzekering eens een keer bellen. Overbodig claimen hou ik niet van (ik woon tenslotte niet in de USA) maar ik wil zeker niet inleveren omdat een lulhannes willes en wetens risico's nam en anderen daardoor schade heeft veroorzaakt.

Even een klein plaatje voor diegeen die interesse heeft:

[darn, lukt nu even niet, misschien dat een modje even aardig kan zijn? Ik heb even geen zin om het na te zoeken]

Maar ik stond bij A. Ik zag de auto's bij B stoppen, bij C reed nog een auto door rood (waarschijnlijk, maar niet echt relevant voor dit verhaal) Vervolgens trek ik op en wordt ik bij D vol in de flank geraakt. Die auto reed de rij die bij B staat voorbij over rijstrook E, de rijstrook voor rechtsafslaand verkeer. Rijd vervolgens dus rechtdoor door rood en komt mij tegen bij D.

Verder is mijn brommer niet all-risk verzekerd (duh, dat doe je niet bij een motor uit 1989) en hoop ik dus dat m'n motor snel naar motofit wordt vervoert, de schade expert snel langskomt en alles in gang kan worden gezet. (en natuurlijk dat de schade expert in een vlaag van verstandsverbijstering mijn motor voor drie keer te hoog taxeerd).

Anyway, ik blijf wel lekker motor rijden. Liefst zo snel mogelijk.

Bijlage: situatie.jpg
 
Veel sterkte.

Nijdig zijn okee maar gewoon weer vooruit kijken. Alles is op te lossen. ;)

Ik liep gewoon te wandelen en werdt geschept door een auto 6 weken terug..Hoef nog maar 7 weekjes in de beugels te lopen...Had eigenlijk rolstoeltje moeten zijn.....Dus thx engeltjes *D

Baas boven baas, drink je er een mee op de engeltjes?

Verder veel sterkte en ik moet idd niet teveel zeuren, het luchte alleen zo heerlijk op.

(niet toevallig een motor waarvan je bang bent dat ie vastroest in die tijd? :P )
(( geintje hoor ))
 
full


Even een klein plaatje voor diegeen die interesse heeft:

Maar ik stond bij A. Ik zag de auto's bij B stoppen, bij C reed nog een auto door rood (waarschijnlijk, maar niet echt relevant voor dit verhaal) Vervolgens trek ik op en wordt ik bij D vol in de flank geraakt. Die auto reed de rij die bij B staat voorbij over rijstrook E, de rijstrook voor rechtsafslaand verkeer. Rijd vervolgens dus rechtdoor door rood en komt mij tegen bij D.

Volgens mij had je een MotorEngeltje :)
Had die koekblikbestuurder nog iets te zeggen over het ongeluk, of was het weer zo'n pettemans met lage haarinplant en ditto IQ?
 
Laatst bewerkt:
Verder is mijn brommer niet all-risk verzekerd (duh, dat doe je niet bij een motor uit 1989) en hoop ik dus dat m'n motor snel naar motofit wordt vervoert, de schade expert snel langskomt en alles in gang kan worden gezet. (en natuurlijk dat de schade expert in een vlaag van verstandsverbijstering mijn motor voor drie keer te hoog taxeerd).

Anyway, ik blijf wel lekker motor rijden. Liefst zo snel mogelijk.
Hans Jurgen kennende komt dat wel goed. :)
 
Wat een teringlijer zeg...die lui moeten ze ook gewoon vervolgen voor poging tot...in ieder geval zijn rijbewijs innemen! Succes met het herstel en je nieuwe motor!
 
Succes met je herstel en het kopen van een nieuwe motor, weet zelf ook hoe t is om een ongeluk te krijgen, alleen ging het bij mij een stuk langzamer... ben vandaag pas weer aan t werk.
 
suc6 met je herstel en ik hoop dat degene die je aangereden heeft z`n rijbewijs
(als `ie die heeft tenminste)kwijt raakt en nooit meer terug krijgt...
 
Suc6 met heropstappen en met de schaderegeling e.d.

Hoe'st gegaan met de schadeformulieren? Heeft de politie wel getuigen op geschreven en heeft die *** meegewerkt?
 
Als ik ergens een schurfthekel aan heb is het aan roodlichtrijders. Sterkte gozer.

:^

Voor 30 te hard of zo op een lege snelweg betaal je meer boete dan voor door een rood licht rijden... raar... :(

Maar over die gast... iedereen kan fouten maken wat tot ongelukken lijkt...maar op deze manier... laat hem maar lekker bloeden :(
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig liep het voor jezelf nog met een sisser af. Jammer van je fiets!
Succes met de afhandeling, met wat geduld (helaas) gaat dat wel goed komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan