geschept

IKBENGEK

MF veteraan
29 nov 2002
14.289
9
veendam
ik weet dat er in de faq staat dat als je er niet bij bent geweest of niemand anders van MF er bij is geweest dat je niks over een ongeval moet plaatsen.


maar goed ik ben dus aan het surfen en kom dus op FOK terecht.
staat daar een artikel over een man die is geschept door een auto die niet uit keken, en de jongen die dus is overleden heeft geschept.

nou viel mij een regel op "De motorrijder verloor tijdens de botsing zijn helm "

hoe kan dit in godsnaam gebeuren ?
1. helm niet vast , iets wat mij absoluut ondenkelijk lijkt dat je dat niet doet.
2. andere optie

wat voor verklaring kunnen jullie daar aan geven

voor de volledige bericht
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26828
 
nou viel mij een regel op "De motorrijder verloor tijdens de botsing zijn helm "

hoe kan dit in godsnaam gebeuren ?
1. helm niet vast , iets wat mij absoluut ondenkelijk lijkt dat je dat niet doet.
2. andere optie
Triest zeg ;( May he rest in Peace.
Het eerste gevoel wat bij me opdook is dat hij waarschijnlijk zijn helm niet vast had gezet maar ja het blijft gissen.
Maar stel dat ie z,n helmbandje niet vast had dan zou ik me kunnen voorstellen mist hij dejuiste maat helm had, ie dan zo strak om je hoofd zou zitten dat ie er nog niet af mag vliegen :?
aan de klap te zien zij de krachten die hij heeft geincasserd wel enorm geweest '(
Kom zelf uit zaandam en ken dat straatje waar het gebeurt is in Wormer ook,linke boel maar volgens mij mag je daar ook maar 30 of 40Km/p uur.
 
Als ik FOK lees, zat z'n riempje niet vast. '(

Door Enemyforce - zaterdag 15 maart 2003 @ 12:37 (Unmodded)
De motorrijder kwam overgens uit zaandam

Reed hier in de buurt wel vaker te hard en op 1 wiel.....

maar toch sterkte aan alle familieleden en vrienden

edit : oja die gast had ze gespie niet om van ze helm.
 
Laatst bewerkt:
hier in de buurt hebben ze ook een keer een helm teruggevonden na een ongeluk. alleen zat daar het hoofd nog in. :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan