Gesigneerde AGV replica Valentino Rossi NIEUW!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducassi

Die hard MF'er
7 feb 2005
343
0
Amsterdam
Gesigneerd uiteraard door de master zelf! vorig jaar in Assen.

De helm is nieuw in doos, maat S (suomy m)

TI Tech AGV replica.

doe een goed bod op dit unieke verzamelstuk van deze legende.

Ikzelf doe er niets mee dus als ik er iemand blij mee kan maken hier is je kans.
full
 
Laatst bewerkt:
Als je goed zoekt kun je deze helm nog kopen maar alleen in de maten xs en m/l en l
voor 500 euro.

ik heb zelf 550 betaald, ik zou zeggen doe maar een bod.

je kunt ook privé mailen naar ducassi998@hotmail.com
 
Mag ik vragen waarom er op de foto waar rossi hem signeerd er een ander vizier opzit?
 
Dit vizier had ik er die dag toen opzitten, ik heb hem vervangen door het originele vizier (transparant) wat bij een helm standaard wordt geleverd.

Ik was trouwens die dag met de auto dus nogmaals, de helm is nooit gebruikt anders dan dat ik hem die dag bij me had in een hoes.

Ik heb nog een Ti Tech waar het donkere vizier nu op zit met de tribú sticker.

vandaar..
 
Maak je niet druk, de helm die Valentino signeert dat is dezelfde als degene die hier te koop staat.
en ik ben degene die rechts naast hem staat op de foto.
 
Maak je niet druk, de helm die Valentino signeert dat is dezelfde als degene die hier te koop staat.
en ik ben degene die rechts naast hem staat op de foto.

Ik maak me niet druk hoor, vroeg het me alleen af.
Succes met de verkoop. :Y
 
Mooie vizier stickers. :+
Volgens mij heb ik bijne elke Rossi fan hier in NL voorzien van die stickers.
Roderik in elk geval wel. :Y

Idd, en hou maar een setje apart voor me voor het geval ik een andere helm ga kopen :Y

PS: Tevens een subtiel schopje voor deze mooie butsmuts!
 
Laatst bewerkt:
Als je goed zoekt kun je deze helm nog kopen maar alleen in de maten xs en m/l en l
voor 500 euro.

ik heb zelf 550 betaald, ik zou zeggen doe maar een bod.

je kunt ook privé mailen naar ducassi998@hotmail.com

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...toGP/SubProducts/AGV-TiTech-Rossi-MotoGP-0003

Linkje: hier vind je de helm voor 399€, andere maten zijn nog altijd bij te bestellen!!
www.fc-moto.de
Een echte aanrader, ik koop mijn materiaal daar altijd, als ze het op stock hebben:
Bestellen, 1 dag voor te verwerken en de dag nadien geleverd aan de deur via UPS
 
en ze hebben daar alleen nog maar een XXL zie ik ook.

maar je hebt gelijk, er zijn een hoop voordelen daar bij fcmoto.
 
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...toGP/SubProducts/AGV-TiTech-Rossi-MotoGP-0003

Linkje: hier vind je de helm voor 399€, andere maten zijn nog altijd bij te bestellen!!
www.fc-moto.de
Een echte aanrader, ik koop mijn materiaal daar altijd, als ze het op stock hebben:
Bestellen, 1 dag voor te verwerken en de dag nadien geleverd aan de deur via UPS

Vind zulke raecties altijd een beetje misselijk! :r
Er word hier een helm aangeboden die uniek is met de handtekening van Rossi en jij gaat reclame maken voor fc-moto. Slaat toch nergens op??? Begin anders een eigen topic met dat je zo tevreden bent over hun en met de aanbiedingen van de week. _O-

Ik heb trouwens ook een Ti-Tech Valencia helm met de originele handtekening van Rossi.
Deze is ook nog helemaal nieuw in doos.
Zijn maar 500 van die helmen over de wereld uitgebracht en weet zeker dat er een handje vol zijn met een handtekening erop. Dus dit is een echte collectors item. :9~
Ik zou hem lekker houden als ik jou was. Doe ik ook! :Y

@ Roderik, Ik heb nog een aantal van die vizier stickers van Rossi liggen dus geef maar een gil als je een setje moet hebben. ;)
 
Laatst bewerkt:
hoeveel handtekeningen willen jullie hebben van Rossi,Lorenzo,Edwards of Toseland.......

ik heb nog wel wat liggen ;)

Dat denk ik er ook van. Snap niet echt waarom iets meer waard zou worden door een krabbel van iemand. Die mensen signeren zoveel. Nuja, ik ben dan ook iemand die al die fangekte niet begrijpt. Voor mij stijgt enkel de emotionle waarde ervan, de herinnering aan het gebeuren maar gezien hij te koop staat zal de toegevoegde emotionele waarde ook niet echt hoog zijn...
 
Elke wedstrijd die ik zie geeft mij genoeg emotionele waarde,

Ik gun iemand het plezier van zo een uniek verzamelstuk. en je moet zeker met een goed bod komen om mij hem te laten verkopen.

zo is het dan ook wel weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan