Geslaaagd !!!!! Yes Whoeiii Jippiee!!!!!

weer een gevaar op de weg bijgekomen :+


ah no kidding: Gefeliciteerd joh! en hou de glimmende kant boven en doffe kant onder! :] *O*
 
dankjewel allemaal :)
tis nu wel erg gezellig druk in mn huiskamer ...... *O* als de buren maar niet gaan klagen over al die motoren voor de deur.

(biglift schuift her en der een bak koud bier onder de tafels en vult de bakjes met nootjes en kaas en stokbrood ed. aan )
 
Vandaag afgereden en geslaagd !!!!

joepieeeeeeeeeeeeeeeee YEEEAAAHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!

en nu het lange wachten tot ik mn felbegeerde a stempel dr bij ga krijgen.
hopelijk kan ik dan 23 of 24 mei zonder achtervolgende schaduw gaan rijden.

Ik wil Bart mijn rij instructeur van motorhuis eindhoven langs deze weg even in het zonnetje zetten. Dank voor je geduld en je lessen kerel!! Zonder jouw had ik het niet gered.


*overvloed aan smileys*
Gefeliciteerd *O*


Dus mhe is voor lessen wel goed? hoe lang deed je er over en hoeveel kostte het pakket?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd *O*


Dus mhe is voor lessen wel goed? hoe lang deed je er over en hoeveel kostte het pakket?

MHE is ZEKER !! goed!! echt geen flauwekul en goed les.

ik had geen pakket en MHE was mijn 2e rijschool ik was begonnen bij :r rijschool roy :r
en ben daar na mijn 1e examen op de weg vertrokken omdat ik de kwaliteit van de lessen ver onder de maat vond en de rijschool niet met een fatsoenlijk plan van aanpak op de proppen kon komen om de problemen op te lossen. de rijschoolhouder hield er een zeer arrogante houding op na dat hij zo goed was :r en alles was natuurlijk mijn schuld
( tuurlijk is het mijn schuld als je meer dan de helft van de lesstof niet fatsoenlijk geleerd krijgt ) maar wel was deze rijschool houder er als de kippen bij om centen te beuren en mij een nieuw examen door mn strot te douwen terwijl ik er niks van bakte.
hoge slaag cijfers zeggen NIETS !!!!!

nadat ik daar weg gegaan ben heb ik mn probleem aan Bart ( van MHE ) voorgelegd en toen bleek dat ik een hele hoop dingen niet goed geleerd waren of helemaal niet geleerd. ik kon zowat opnieuw beginnen en dingen afleren van de 1e rijschool die geen ene reet waard zijn.

ik kan je van harte aanbevelen om eens met *O* Bart of Harold *O* te gaan praten.

staar je niet blind op hoeveel lessen jantje op miepje gehad heeft en het slechts in 10 lessen gedaan heeft. je hebt zoveel lessen nodig tot je fatsoenlijk veilig kunt rijden en als er dat 30 moeten zijn dan zijn het er 30 maar dan is dat nog altijd beter dan slechts 10 en op je 25 ste met motorlaarzen aan in je grafkist te liggen is altijd slechter dan met je 95 ste vredig in te slapen in het oude motormuizenmannenhuis
( 10 keer woordwaarde hihi )

suc6 met zoeken naar een rijschool. houder voor jezelf goed rekening mee dat het veel belangerijker is dat je iemand vind die je wat weg kan leren dan een rijschool die alleen maar op je centen aast . Goedkoop is vaak duurkoop!!
Verder kan ik je tot slot van harte aanbevelen om in Mierlo af te rijden .. dit is veel rustiger en makkelijker
 
Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O*


:Y
 
Gefeliciteerd BigLift! Als ik je zie zondag,krijg je van mij je verdiende sticker.... :)
ehhh domme opmerking mischien .. maar waar kan ik je "zien"
bedoel je op die mf meeting of zo in veenendaal ??? kan wel met mn koekblik en spullen komen als ik bij iemand dan achterop mee mag ....

ik mag nog niet rijden . Ben vandaag al wel naar het gemeentehuis geweest om daar aan te vragen en nu moet ik wachten tot mn rijbewijs klaar is. Er zou gebeld worden of een mailtje gestuurd worden.

wel mooi is dat mn verzekerings agent alles al geregeld heeft en ik op mn motor mag gaan rijden zodra mn rijbewijs er is . ( moet nog wel even langs het postkantoor om de schorsing op te heffen )
en voor diegene die altijd vragen hebben over welke verzekering >> 66 euri voor een heel jaar WA ...... niet slecht schat ik zo . het schadevrije jaar op mn bromscooter word nu meegenomen als schade vrij jaar voor mn motor . niet slecht dacht ik zo.
mijn bromscooter verzekeren is duurder.

verder mezelf vanavond maar een scottoiler kado gedaan .... als het weer nu nog effe wat beter wil worden bouw ik die er dit weekend nog op. *D
 
1808.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan