Geslaaagd !!!!! Yes Whoeiii Jippiee!!!!!

\
ehhh domme opmerking mischien .. maar waar kan ik je "zien"


:$
Dat is een beetje dom inderdaad.....
Ik denk, ik kijk naar een paarse XJ...

als je op de mf meeting doelde .. ik mag NOG niet rijden :N roze papiertje is nog niet binnen...... ik was er wel met koekblik maar das ook zo lastig ...... want mn peugot partner is niet paars ......

van het weekend zal het wel geregeld zijn schat ik zo ( ik hoop donderdag al ) dus wie weet .....
 
Dunders wat een machtige zooi felicitaties. Bekende Nederlander ofzo?! :P Nou, gefeliciteerd!
 
Dunders wat een machtige zooi felicitaties. Bekende Nederlander ofzo?! :P Nou, gefeliciteerd!
thanks ....

ehh bekende nl er ??? ehhm denk het niet ... van mn tenor saxofoon spelen zal het niet zijn hahahaha als ik dat afgelopen zondag gedaan had was het hele parkeer terrein in 1 keer leeg en de peterselie voor in je oren uitverkocht :+

gisteren mn motor nog gesynchroniseerd >> das een dag en nacht verschil ! hij stond er flink langs ! loopt nu echt super ! motor is nog wel een beetje sloom van het lange stilstaan maar dat gassen we eind van de week er wel effe uit als ik er de zweep over haal :) eerst flink in de buurt rond knarren om zeker te zijn dat alles goed is en dan ga ik wat verder van huis ermee.
mn scotoiler is nu inmiddels ook gemonteerd hoef ik nooit in de weer met potten en spuitbussen met vet gewoon ideaal. ik moet alleen de afstelling van dat knopje nog uitvogelen.
 
sticker.jpg









Moet alleen nog een adres op! O-)
 
Laatst bewerkt:
Hij is onderweg Rob! :Y

super :} dankjewel :} die gaat op mn kentekenplaat :)

trouwens iemand nog geintresseerd in een yamaha Jogg RR brom scooter van 2004 ??
ik ben daar 1e eigenaar van en alle boekjes en facturen zijn erbij.
verkeerd in een zeer goede staat.

hij staat op speurders.nl dus als je meer wilt weten .... en de prijs is zeker over te praten.

ik moet de ruimte hebben voor mn aankomende opknap project vandaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan