Geslaaagd !!!!! Yes Whoeiii Jippiee!!!!!

biglift

MF veteraan
20 jul 2004
3.344
40
eindhoven
Vandaag afgereden en geslaagd !!!!

joepieeeeeeeeeeeeeeeee YEEEAAAHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!

en nu het lange wachten tot ik mn felbegeerde a stempel dr bij ga krijgen.
hopelijk kan ik dan 23 of 24 mei zonder achtervolgende schaduw gaan rijden.

Ik wil Bart mijn rij instructeur van motorhuis eindhoven langs deze weg even in het zonnetje zetten. Dank voor je geduld en je lessen kerel!! Zonder jouw had ik het niet gered.


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd enne.........wat voor motor gaat het worden?
Of heb je er al 1?

dank u zoals je al links en rechts had kunnen lezen heb ik al die tijd dat ik les had mezelf bezig gehouden met een opknapperd. ik heb een oude yamaha XJ 600 (klikkerdeklik) met veel liefde en zorg opgeknapt.

2e opknap motor is mondeling al besproken want ik geef toe dat opknappen van oude motors is voor mij verslavend.
dit gaat een suzuki GSX 750 ES worden.

nu mn xj enige tijd terug gereed gekomen is jeuken mn handjes voor een 2e opknap motor.
 
Laatst bewerkt:
dank u zoals je al links en rachts had kunnen lezen heb ik al die tijd dat ik les had mezelf bezig gehouden met een opknapperd. ik heb een oude yamaha XJ 600 met veel liefde en zorg opgeknapt.

2e opknap motor is mondeling al besproken want ik geef toe dat opknappen van oude motors is voor mij verslavend.
dit gaat een suzuki GSX 750 ES worden.

nu mn xj enige tijd terug gereed gekomen is jeuken mn handjes voor een 2e opknap motor.

Dat is helemaal lekker natuurlijk.
En je rijbewijs en een motor die je al door en door kent van binnen en van buiten.
 
Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O* Gefeliciteerd *O*

Kan nie wachten tot ik kan beginnen -O-
 
Van harte gefeliciteerd.
Trouwens ook mooie tijd om je motorrijbewijs te halen, met de zomer voor de boeg.
Geniet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan