Geslaagd! :D

Gefeliciteerd...

en dan nu, na vele maanden rommelen met helmen, handschoenen, broeken en schoenen...

Eindelijk opzoek naar een MOTOR...

:9
 
Al 347 dagen geregistreerd en dan pas je rijbewijs halen: da's pas een motorgek!
En, op wat voor motor heb je je zinnen gezet?
 
Gefeli met het papiertje...

Veel plezier met fiets vinden/kopen en daarna nog véél meer plezier toegewenst.
 
Gefeli...

En nu wil ik niets meer van je horen totdat je een motor hebt!

Wel een rijbewijs en geen motor... dat kan echt niet ;)

PS: niet meteen zo plat geen als je icoontje...kunnen de kosten wel oplopen.
 
O ja, vergeten te vertellen: mn neef en zijn vriendin reden achter de instructeur/examinator aan met een camera. Zij reed, hij filmde. :}
Een paar screenshots:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg
 
Gefeliciteerd. :)

Je hebt nog mazzel blijft telkens mooi tot redelijk weer om in de avond uren nog effe te rijden :]

een :} voor de weer goden.
 
Hey Pocaatje! Zet je je te gek gave fietske nou te koop :?

Waarom dat! Ding rijdt zooo ontzettend lekker, ik wil er nog wel wat rondjes mee maken hoor *D Veel te gaaf zon 2-takt :} en helemaal met dit nieuwe blokkie eronder!

Waarom doe je m weg????
 
Hey Pocaatje! Zet je je te gek gave fietske nou te koop :?

Waarom dat! Ding rijdt zooo ontzettend lekker, ik wil er nog wel wat rondjes mee maken hoor *D Veel te gaaf zon 2-takt :} en helemaal met dit nieuwe blokkie eronder!

Waarom doe je m weg????

Rij er van de winter toch niet op...dus kan ik lekker gaan shoppen van dat geld... :P En volgend jaar maar weer iets anders, je kent ons toch ;)

Maaaar hij moet niet weg hoor, hij is idd zooo mooi en rijdt ook zooo lekker....krijg waarschijnlijk niet snel meer zo'n lekker ding :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan