Geslaagd :D

House M.D.

Die hard MF'er
6 sep 2009
336
1
Yes! ondanks het kutweer eindelijk mijn motorrijbewijs *D met dank aan rijschool Automoto Tijdens half uur rijles voordat het examen begon was er niks aan de hand maar zodra ik met de examinator naar buiten liep begon het te gieten :')
full
 
bedankt allemaal =) en ligt het aan mij of is ring rotterdam een van de meest vervelende plekken om af te rijden?
@Stefan666 daar gaat niet alleen op gedronken worden, zal aanstaande vrijdag een Partagas Gran Reserva roken om het te vieren :D
 
Zelf ook (2 keer) afgereden in herfst weer :), 2e keer gehaald dus. eerste keer niet helemaal gedrag aan de weersomstandigheden aangepast.

maar ach, uiteindelijk kwam het allemaal goed. Nog altijd geen echte hekel aan regen rijden, zolang lijf/ledematen maar droog blijven. Als je vaak genoeg in de regen rijdt krijg je er ook vanzelf vertrouwen in.
 
Bedankt allemaal, nu zo snel mogelijk aan een Hayabusa of een R1 :') just kidding, ik denk dat er komende paar maanden nog geen motor komt.
Ik ga 7 November op vakantie naar Japan en dat kost me een aardig zak duiten, belangrijkste voor nu is dat ik eindelijk mijn rijbewijs heb.

@Robertehv : that's what she said, sorry flauw maar kon het niet laten :P
@[J]ori~ : hoezo jaloers :) ik neem aan dat jij toch ook voor je rijbewijs gaat :D
@Gias : Ik kreeg tijdens de laatste rijles al te horen niet teveel afschuinen met zulk weer dus ik had dat wel in gedachten tijdens het examen.

Ik maakte 2 fouten tijdens het examen :

Hier wou ik rechtdoor terwijl ik naar links had gemoeten
https://www.google.nl/maps/@51.9306...ata=!3m4!1e1!3m2!1shQEe_1oM78gArw5gnwekHg!2e0

Ik stopte min of meer en ging gauw nog naar links bij het C1 bord. Vervolgens einde van de weg naar links gegaan zodat de examinator mij kon volgen.
Dacht vanaf dat moment eigenlijk dat ik al gezakt was en schudde paar keer mijn hoofd, dacht you idiot.
Toen wij terug waren bij het CBR zei de examinator er echter helemaal niets over, ik vermoed omdat ik mijn fout corrigeerde.

De 2e fout maakte ik hier ( zie link ) op de middelste rijbaan
https://www.google.nl/maps/@51.9293...ata=!3m4!1e1!3m2!1s2cGf9YbDzQBDHuWsyDVNcw!2e0

De matrixborden gingen van 80 naar 70 en vervolgens naar 50. Ik reed dus 50 achter een auto op ongeveer 15 meter afstand en eenmaal aan tafel met de examinator bij het CBR :

" ik had daar niet gezeten als ik jou was, je had beter naar links kunnen gaan en dan doorrijden.
Ik snap wel dat je op de regels let maar soms botsen regels met je eigen veiligheid. De rest was goed en daar doen we het voor, je bent geslaagd"
 
Gefeliciteerd! Bij ring Rotterdam vind je een hoop idioten op de weg, maar zie het zo: als je daar goed kan rijden lukt het verder ook wel.
Rijd zelf dagelijks door Rotterdam en de ring, maar je went eraan =)
 
Dank u =) maar @roelkalkboel up yours :') @ Jelke1992 ik kom nooit in Rotterdam tenzij het moet, vind het echt 3x niks.
Doe mij maar Den Haag *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan