Geslaagd, maar nu....

Earwax

Rookie
25 mrt 2003
14
0
rotterdam
Ben afgelopen februari gelukkig in een keer geslaagd dus ben een beetje aan een kijken voor een leuke 2e hands motor.
Mijn les motor was een cb 500 en beviel prima.

Mijn intressen gaan uit naar een cbr600 of een zxr400.
Zijn dit een beetje leuke opstap motoren.(kwa vermogen en handelbaar?)

Graag hoor ik jullie ervaringen hiermee of andere motoren.

Groeten earwax.
 
Gefeliciteerd mede Rotterdammer :)
Heb nu zelf zo'n kleine anderhalfjaar mijn RBW en een CBR als eerste fiets.
Kan je vertellen dat ik er nooit spijt van heb gehad een CBR te kiezen.
Het zijn goede fietsen voor de opstappers maar ook voor de meer ervaren rijders.

Suc6 met het maken van je keuze, en veel :] plezier
 
Ik zou gewoon wat leuks uitzoeken wat je kunt betalen, een mooi racemonster kun je altijd nog kopen als je van je zelf vind dat je kunt rijden. :] :]

[me]Flow is al begonnen met sparen voor een 748, bij die tijd kan ik ook wel rijen denk ik...
[/me]


8-)
 
Gefeliciteerd veel :] plezier

Zijn allebij wel motoren zonder agressieve trekken richting de berijder geloof ik. Goed om te beginnen dus.

 
Gefeliciteerd ! Veel :] en succes bij het uitzoeken ! Ik weet het niet uit eigen ervaring maar heb over beide motoren niets dan positieve verhalen gehoord.
 
Gefeliciteerd met je rijbewijs :9~

Je noemt nu wel 2 hele verschillende modellen op. Wat je het best kunt doen is naar dealers gaan en je daar laten informeren en natuurlijk proefritten maken. Die zijn vrijblijvend en zo kun je een goede indruk opdoen van bepaalde motoren. Op het moment dat je op een ZXR400 stapt zul je zien dat 'ie in niets lijkt op de cb500 lesmotor waar je op hebt gereden.

Dus ga gewoon wat dealers langs en vraag om een proefrit, jij doet een leuke indruk op van verschillende motoren en de dealer loopt de kans dat je helemaal verkocht bent en de fiets van hem koopt. Dus aarzel vooral niet. :)
 
Het heeft even geduurd maar dit is hem geworden...


full
 
Als ik het nog niet had gezegd, Gefeliceteerd!!!

ziet er goed uit, de fiets..

vele veilige km's :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan