Geslaagd theorie, felicitaties welkom

Ster

MF veteraan
21 jun 2004
39.830
14
Vandaag in een klap een jaar ouder geworden. Theorie-examen.........
Was bar moeilijk en dacht dat ik gezakt was. Maar wat bleek? Geslaagt!! 8-)
En in 1 keer. Meer dan de helft was gezakt en van de geslaagden waren er een heleboel die voor de tweede (of meer) opgingen.
Ook mijn vriend slaagde voor de eerste keer. Dus het is feest in huize van der Ster.
Vanavond tweede motor rijles en dit was ook geweldig! Dorpies en Ijselmeerdijk rijden. En........... voor het eerst gezwaait :+

U begrijpt mijn dag kan niet meer stuk!

Zo, nu ga ik achterover zitten en alle felicitaties in ontvangst nemen.
 
iets enthousiaster mag wel hoor! Wij zijn hier in opperbeste stemming. Biertjes staan inmiddels ook al koud dus het feest kan beginnen.

O-)
 
Felicitaties??? Is het tegenwoordig zo bijzonder dan om dat theorie te halen dan?
Na 23 jaar geen theorieboekje meer te hebben aangeraakt heb ik zo'n 3 weken terug voor de gein eens bij een maat(heeft dus een eigen rijschool) van mij meegedaan met die theorieles.

Uitslag??proefexamentje van 25 vragen - 0 fouten.
CBR Theorieexamen B-rijbewijs 50 vragen - 3 fouten.
CBR Theorieexamen A-rijbewijs 50 vragen - 6 fouten.(en daar schaam ik mu nog voor)

ZONDER enige les of studie uit een boekje dus 3x GESLAAGD.
Dit in ogenschouw genomen hebbende, moet ik zeggen dat jij dus klaarblijkelijk een fenomenale prestatie hebt neergezet. waarvoor mijn hulde :}





:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Felicitaties??? Is het tegenwoordig zo bijzonder dan om dat theorie te halen dan?
Na 23 jaar geen theorieboekje meer te hebben aangeraakt heb ik zo'n 3 weken terug voor de gein eens bij een maat(heeft dus een eigen rijschool) van mij meegedaan met die theorieles.

Uitslag??proefexamentje van 25 vragen - 0 fouten.
CBR Theorieexamen B-rijbewijs 50 vragen - 3 fouten.
CBR Theorieexamen A-rijbewijs 50 vragen - 6 fouten.(en daar schaam ik mu nog voor)

ZONDER enige les of studie uit een boekje dus 3x GESLAAGD.
Dit in ogenschouw genomen hebbende, moet ik zeggen dat jij dus klaarblijkelijk een fenomenale prestatie hebt neergezet. waarvoor mijn hulde :}

:+ :+


In ogenschouw nemende dat ik:
A. een vrouw ben
B. Wel degelijk had geleerd (op advies van rijschool)
C. van nature blond ben
D. en dus blijkbaar onder het gemiddelde IQ zit

denk ik dat het inderdaad een fenomenale prestatie is. Ik ben dus ook blij dat je talent van afstand herkend.




:+
 
Laatst bewerkt:
In ogenschouw nemende dat ik:
A. een vrouw ben
B. Wel degelijk had geleerd (op advies van rijschool)
C. van nature blond ben
D. en dus blijkbaar onder het gemiddelde IQ zit

denk ik dat het inderdaad een fenomenale prestatie is. Ik ben dus ook blij dat je talent van afstand herkend.




:+

Geniet er maar lekker van hoor Ster.
En nou maar hopen dat de rest van dat A-tje net zo vlot gaat ;) :]
 
kusje005.gif
proost.gif
dronken.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan