Geslaagd voor rijbewijs!!

D'n Blaauwe

MF'er
2 nov 2004
235
0
Tilburg
*JEEEEEJ*

Sinds vanmiddag kwart voor een ben ik ook in t bezit van motorrijbewijs 8-)
Bijzondere verrichtingen in 1x gehaald, alleen uitwijken ging toen niet al te best omdat ik te hoge snelheid had..
Theorie ook in 1x gehaald, en vandaag verkeersdeelname goed afgesloten.. dus nu kan ik :] Lekker touren :]
 
gefeliciteerd!! Ik heb ook pas sinds 22 september me rbw, en auto moet ik nog aan beginnen maar daar heb ik geen zin in :P
 
gefeliciteerd :)

ik moet 1dec voor mn auto afrijden...en daarna ga ik motor doen. Wordt waarschijnlijk een 2(zater)daagse cursus...eerste dag ook examen voertuigbeheersing, 2e dag de verkeersdeelname :)
 
ik leen de Shadow van me pa zolang... 8-)
En na verloop van tijd een eigen motor.. geen id wat, ik hoop een zelfbouw, maar anders een Nieuwere Shadow of een Buell :] 8-)
 
De eerste kilometers alleen zitten erop.. *D
Naar me vriendin en terug :P Is toch anders, een shadow vergeleken met een CB'tje... |( Maar nie verkeerd... alles went op een gegeven moment.. enig nadeel was dat de motor van me pa een bijna kale voorband had, en dat icm beetje regen en blaadjes en soms wat harder remmen, geeft t gevoel van glijden, en dat ietsie minder, maar *klopt 3x af* de eerste kilometers zitten er veilig op :] :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan