Geslaagd voor Theorie Motor

Dat is toch echt de omgekeerde manier van leren. Dat is zoiets als op school oude examens doorlezen en dan alleen onthouden wat daarin gevraagd werd.
 
Laatst bewerkt:
Dat is toch echt de omgekeerde manier van leren. Dat is zoiets als op school oude examens doorlezen en dan alleen onthouden wat daarin gevraagd werd.

Als jij de vragen leert met de antwoorden kun je dat toch koppelen, het is niet dat je alleen de antwoorden in je kop stampt. Fout leren is zoiets al altijdgeslaagd.nl En het boek lezen geeft je de basiskennis. Snap niet wat daar fout of omgekeerd aan is |( :9
 
Ik had boek speed theorie door uitgelezen en vragen gemaakt en daarna zeker meer dan 25 examens gedaan. Als ik het fout had kun je lezen waarom dat zo was. Ik heb persoonlijk daar echt veel aangehad. En nee ik heb nix illegaals gedaan gewoon oldskool leren en lezen en ook goed lezen want soms kun je te snel gaan met antwoorden vd vraag. AVB is 5 Dec! Ben benieuwd.....
 
Dat is toch echt de omgekeerde manier van leren. Dat is zoiets als op school oude examens doorlezen en dan alleen onthouden wat daarin gevraagd werd.

Mijn neef deed dat. Op een tentamen moest 'ie 800 ja/nee vragen leren. Hij ontdekte dat er meer "ja" vragen waren dan "nee". Dus streepte hij alle "ja" vragen weg, en las de "nee" vragen een paar keer door. Op het tentamen, als hem een vraag bekend voorkwam dan kruiste hij "nee" aan, anders "ja". Hij had een tien.
 
Ik had boek speed theorie door uitgelezen en vragen gemaakt en daarna zeker meer dan 25 examens gedaan. Als ik het fout had kun je lezen waarom dat zo was. Ik heb persoonlijk daar echt veel aangehad. En nee ik heb nix illegaals gedaan gewoon oldskool leren en lezen en ook goed lezen want soms kun je te snel gaan met antwoorden vd vraag. AVB is 5 Dec! Ben benieuwd.....

:^ goede aanpak :t

Succes alvast! Hopen op een beetje redelijk weer, is weer lekker met die AVB-oefeningen
 
Mijn neef deed dat. Op een tentamen moest 'ie 800 ja/nee vragen leren. Hij ontdekte dat er meer "ja" vragen waren dan "nee". Dus streepte hij alle "ja" vragen weg, en las de "nee" vragen een paar keer door. Op het tentamen, als hem een vraag bekend voorkwam dan kruiste hij "nee" aan, anders "ja". Hij had een tien.

Er was door studie aangetoond dat er bij het vorige examen bij een bepaalde vraagstelling het antwoord "ja" was. En bij een weer andere type vraag het antwoord 99% "nee" was...
Zo kun je ook aan je theorie komen.

Verklaart meteen waarom er zo'n stel oliebollen op de Nederlandse wegen rondtuft die de regels niet kennen/begrijpen...
 
Gefeliciteerd Lisa! Zal wel weer even gek zijn na 3 weken vakantie om op de motor te stappen, althans zo heb ik dat ervaren als er een tijd tussen zat. Succes !
 
LOL @ Viaantje! Persoonlijk heb ik liever dat ik echt theorie goed ken zo heb je ook geen tijwels tijdens het rijden.

Tnx Basdekker29! Ik heb nog 4 a 5 lesjes dan ga ik voor mijn AVB! Maar is mijn 3e x he...Examens van AVB wat ik had kon ik niet eens de langzame slalom ..Dus die kan ik gelukkig constant ( heb door hoe ik stationair moet rijden en goed stuur moet bewegen + je lichaam..) Maar inderdaad zal ff weer inkomen zijn hopelijk zijn die 4 a 5 lesjes voldoende! Keep you guys posted!
 
LOL @ Viaantje! Persoonlijk heb ik liever dat ik echt theorie goed ken zo heb je ook geen tijwels tijdens het rijden.

Ik ook, mijn recentste theorie is enkele jaren oud en daarvoor 20 jaar terug!
En gewoon, old skool je "suffe" theorie leren (stampen). Elke punt, komma, aanhef van de vraag weten op welke pagina dit staat met dito antwoord.
Geen suffe raadspelletjes zoals alleen maar weten op de dia een situatie herkennen/beantwoorden.

Daarom gaf ik al aan dat helaas het CBR de examens niet waterdicht krijgt...
 
Thanks PatrickSoler! Persoonlijk zou ik 25 examens goed oefenen van waar ik het heb geleerd! De vragen komen terug op het examen wel met andere plaatsjes enzo maar het gaat om de principe van regels dat je goed moet beheeersen..Good luck voor mensen die nog moeten!
 
Hi Lisa,

Gefeliciteerd met je theorie, nu de rest nog halen en dan kun je lekker cruisen op de autowegen!

Het is wel te begrijpen dat mensen je als een spammer zagen omdat je een groot wall of tekst had geschreven. Probeer volgend keer met wat alinea's te werken dan lijkt het minder spammy!

Groetjes,
DannyBanden
 
No offence Danny, maar jij bent ook een beetje spammerig bezig nu. In 10 minuten 7 oudere topics uit de sloot trekken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan