Geslaagd wat nou

jacky007

MF'er
14 okt 2004
69
0
belgische limburg
Joehoeeeeeeeee!!!!
vandaag was het ijzig koud op de motor, maar ik moest en zou mijn rijbewijs halen, wat dan ook gelukt is!! Aangezien ik 22jaar ben (en belg, weet niet hoe het in ned. zit) heb ik geen beperkingen qua vermogen ofzo dus "kan" ik met "alles" rijden... :]
Nu is mijn vraag met Wat beginnnen????
wie kan mij helpen?
had in gedachte een Honda cbr600 of een kawasaki rond die klasse...

Heeft er ook iemand tips waar men (zeker) op moet letten bij aankoop occassiemotor?

Dank bij voorbaat
en groeten vvan de beginner :)
 
full


kijk http://www.noestnet.nl/wegraceforum/forum/forum.pl?board=techniek;action=display;num=1100455165 (hier) eens.
 
Nu is mijn vraag met Wat beginnnen????
wie kan mij helpen?
had in gedachte een Honda cbr600 of een kawasaki rond die klasse...

Heeft er ook iemand tips waar men (zeker) op moet letten bij aankoop occassiemotor?
Hangt er van af: jongetje of meisje?






Wacht effe hoor, kan m'n welkomstekening zo snel niet vinden. Voorheen had ik zo'n geinige foto van m'n helm – en daar dan 'Welkom' enzo op, je kent ze wel – maar die vond ik niet zo origineel meer. Kijk, zo'n tekening daarentegen; kom d'r maar eens om. :) Ah, hier is ie.

full
 
Hey bedankt allemaal voor de replieken :)

En Appie, ik ben dus een jongetje :)
en Tyri f1 mercikes! Ken je zo ook nog een nederlandse site want ik kan het wel in grote lijnen lezen, maar toch niet Alles!! (ik ben dan ook ne lompeboer he :+ )


allee de groetjes aan iedereen en er mag nog wat bijkomen he!

trouwens, deze namiddag ga ik eens kijke bij een 2de handszaak hier in de buurt is zien of ik daar wat wijzer wordt! ...
 
Ik zit met hetzelfde probleem :) Wil dolgraag een zx6r maar ik kan eerder beginnen met rijden als ik wat goedkoper ga zitten.. moeilijk moeilijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan