Geslaagd!

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Zoals het kopje al zegt, het gewilde blaadje roze is binnen :)
Direct rijbewijs gehaald, motor terug gereden naar rijschool (moest nog wachten op tweede kandidaat) en m\'n eigen trapijzer opgehaald.... Duurde allemaal wel effe, maar rond zessen toch eindelijk de fiets onder me... Rijdt zwaar goed :9~
Extra mazzeltje: Droog examen, droog motor ophalen, enkel een beetje nat wegdek...

Nu lekker :] :] :}

Btw: Was er vroeger op de avond een probleempje op dit forum? kwam niet de site op....
 
Gefeliciteerd! Nog een erbij ! Alleen wel beetje laat dit jaar he? Straks wordt het ijskoud, liggen de blaadjes op de weg en gaat het veel regenen.

Maaruh wat zien ik ? Je gaat Ninja rijden? Welke is dat op je usericon.. 600 cc?
 
Gefeliciteerd, mogu du motorgoden je de komende dagen goed gezind zijn!! (dan kennie nog ff flink wat km\'tjes makuh)

En ook hier weer: Blikbestuurders zien niks, horen niks en doen altijd hetgeen je niet verwacht!!!

Drive safe!!
 
ehhe, ben ik eigenlijk de enige die\'t niet van de eerste keer lukt dat roze papiertje?!
Mmm, wil voortaan iedereen gewoon het aantal uren les zeggen ipv het aantal keren examen aub.. voel ik me toch niet zo\'n idioot :)


btw, gefeliciteerd!!
 
ehhe, ben ik eigenlijk de enige die\'t niet van de eerste keer lukt dat roze papiertje?!
Mmm, wil voortaan iedereen gewoon het aantal uren les zeggen ipv het aantal keren examen aub.. voel ik me toch niet zo\'n idioot :)


btw, gefeliciteerd!!
Maar ja, jij kunt het ook niet helpen dat je Belg bent. :P
 
Fantastisch ! Proficiat Grote Muis en geniet ervan !
:)

Pooh, zou het kunnen dat men in België veeleisender/strenger is tijdens het examen dan in Nederland ? })
 
Laatst bewerkt:
Netjes gedaan. Hou je een beetje in de eerste tijd. Die motor kan veel meer dan jij durft te dromen, dus probeer zelf de beperkende factor te zijn.
 
Fantastisch ! Proficiat Grote Muis en geniet ervan !
:)

Pooh, zou het kunnen dat men in België veeleisender/strenger is tijdens het examen dan in Nederland ? })

Hehehe, als je hier van het begin zou hebben gezeten weet je dat dat zo is.. in zekere mate.
In België gebeurt het echt officieel.. tijdsmeting en snelheidsmeting elektronisch gemeten en daardoor is ongeveer niet goed genoeg.
In Nederland zit je dan weer met veel meer lessen (gemiddeld) dan in België.

Uiteindelijk is het in België ook niet moeilijk hoor Mario, als je niet zo stom bent als ik om na 8 lessenuren zonder verdere ervaring je examen te proberen.
hint: gebruik het voorlopige rijbewijs en alles wordt veeeeel makkelijker.
 
Zo grote muis(what\'s in a name...)

Nou kun je eindelijk zelf bepalen waar en wanneer je waar naartoe wil gaan....!!
Lekker \'gummen\' over sheren wegen.
Maar denk er aan je bent niet alleen op de weg dus kijk uit je doppen en hou het zaakje recht ene eh nog van harte proficiat met het behalen van je \'gumbewijs\'.....!!
 
Welke speciale verrichtingen moest je eigenlijk doen, ging alles beetje goed met die oefeningen enzo? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan