Geslaagd!!!! :) :)

JK heeft zijn eerste note binnen... De eerste stap naar een BAN })

Agent, ga GVD je mond spoelen... :P

Haha ik bedoelde M-F agent! :)
Je denkt toch niet dat ik bij dat zwakke korps ga? Liever crimineel werk, dan loont tenminste beter en politie doet daar toch niet aan.
Nu nog crimineel werk zoeken.. ;)
 
FiReFoX,

Van harte proficiat met je rose papiertje.
Als ik zo je verhaaltje lees over je rijexamen dan dwalen mijn gedachten terug naar het moment dat ik tehoren kreeg dat ik geslaagd was....is wel al lang geleden maar ik weet het nog precies...!!Dat vond ik toen ook een heerlijk moment, dus ik weet precies hoe jij je nu voelt.
Succes kerel en geniet er van want motorrijden is gewoon het mooiste dat er bestaat, afgezien dan van vriendschap...!!
 
Sinds ik agent ben!
Optimaal benutten vind ik niet scootertjes eruit rijden, eerder filerijden en voordringen bij het stoplicht. :)
Ik bedoelde eigenlijk ook dat de instructeur hem vooraan bij het stoplicht liet staan, dat daar toevallig een scootertje staat is ook niet echt boeiend. :z
 
Nou niet allemaal ruzie gaan maken he ;) , ik dacht vandaag mooi ff het roze papiertje bij stadhuis te halen is burgerzaken om 12.30 gesloten |( , dan maar wachten tot maandag.

En met dat gedoe van scooter eruit trekken was voor mij gewoon het eerste moment dat het pas goed door drong dat ik het gehaald had.
 
Nou niet allemaal ruzie gaan maken he ;) , ik dacht vandaag mooi ff het roze papiertje bij stadhuis te halen is burgerzaken om 12.30 gesloten |( , dan maar wachten tot maandag.

En met dat gedoe van scooter eruit trekken was voor mij gewoon het eerste moment dat het pas goed door drong dat ik het gehaald had.

kutambtenaren jah, ik had die van m\'n auto & motor ook later dan dag van slagen :( En bovendien zetten ze er geen stempel bij, nee een compleet nieuw rijbewijs voor ruim 50 piek. Dus heb na 2 maanden een nieuw rijbewijs moeten kopen om ook de motor erbij te zetten. Hoezo duur doen :? Had van die 50 piek aardig kunnen tanken.

En geniet maar van de momenten dat je auto\'s en scooters eruit rijd. Van de week reed ik m\'n broertje er nog uit (in z\'n 1) toen ie op z\'n scooter reed..

Helaas rijd ik er weinig andere motoren uit, maarja wat wil je met zo weinig vermogen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan